Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti kiukkuisena töihin.

Vierailija
23.11.2006 |

Mä en antanut sen jäädä kotiin, vaikka sitä harmitti. Mun mielestä pitäisi jaksaa mennä töihin edes kolmena päivänä viikossa. Minä kuitenkin hoidan lapsia seitsemänä päivänä viikossa ja viimeyönäkin sain nukkua kolme tuntia vauvan takia. Vihdoinkin kun sain nukuttua niin mies tuuppii jo hereille laittaa sille evästä ja keittään kahvia. Lapsetkin pitää puettaa, että saa viedä ne hoitoon. Jos se jäisi kotiin niin se istuisi koko päivän pelaamassa tai katsois leffoja.

Pistin sen aamulla itse tekemään eväänsä. Olenkohan passannut sen ihan onnettomaksi? Pesen kuitenkin sen pyykit, laitan ruokaa, haen vaatteet, täytän tuntilistat tai työttömyyskorvaushakemukset. Eilen se käski mun hakea sille parempipalkkaista duunia jossa se viihtyis. Käskin sen katsoa itse, mikä on todella ennenkuulumatonta. Yleensä olisin etsinyt ja kirjoittanut työhakemuksetkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vain pikkuhiljaa heittäytynyt avuttomammaksi ja avuttomammaksi. Tajusin pari viikkoa sitten kun pistin miehen itse pesemään työvaatteensa ettei se osaa käyttää meidän pesukonetta. Meillä on ollut sama pesukone jo seitsemän vuotta. Ruokaa se ei osaa laittaa paitsi keittää makaroneja. Jos en ole neuvomassa niin ei tajua mitä lapsille pistetään päälle. Kun lähden luennoille päiväksi niin täytän tuttipullot syöntijärjestykseen ja kirjoitat ohjeet taululle, että edes vauva saa ruokaa. Lapset osaakin jo hieman pitää itsestään huolta kun sanon mitä voi syödä päivän aikana. Mies kun ei tajua, että lapset oikeasti tarvitsee ravintoa.

Sitten mies valittaa kun ei tunne itseään aikuiseksi... No ei kai kun ei käyttäydy niin.

ap

Vierailija
2/2 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian käsittämätöntä touhua ollakseen totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan