Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksiuni kaverista

n47
04.03.2023 |

Aina kun näen miespuolista kaveriani, oon muutaman päivän tapaamisen jälkeen todella seksinnälkäinen ja halukas. Näen seksiunia, ja joudun masturboimaan pari kertaa päivässä. MIes tietää ihastukseni, eikä vastaa romanttisiin tunteisiini. Hän on myöskin hieman aseksuaali, eikä yritä saada multa seksiä. Mietin vaan, että voiko näin vahva seksuaalinen lataus olla tosiaan ihan yksipuolinen? En miehelle kerro seksuaalisista ajatuksista häntä kohtaan, ettei pelästy.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollaista kiimaa voi olla vaistoamatta, mies tietää varmasti ja nauttii tilanteesta.

Vierailija
2/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites meibasit saada häneltä seksiä pelästyttämättä häntä. Kyllä minä kysyisin suoraan että mennäänkö naimaan. Se ei noin päin (nainen kysyy) ole yhtään epäsopivaa ja 95% miehistä ei pelästy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites meibasit saada häneltä seksiä pelästyttämättä häntä. Kyllä minä kysyisin suoraan että mennäänkö naimaan. Se ei noin päin (nainen kysyy) ole yhtään epäsopivaa ja 95% miehistä ei pelästy.

En varmaan saakaan seksiä häneltä, kai siihen on joku syy, että hän on kertonut olevansa hieman aseksuaali, tämän vuoksi en halua pelästyttää.

Vierailija
4/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehkäkenties tai erittäin luultavammin sitten

..nainen? (naispuoleinen homo sapiens merkkinen olento).

Vastatessasi myönteisesti. Asia on selvä!

Muussa tapauksessa: en usko että sinua voi ehkäkenties tai erittäin luultavammin mikään auttaa.

Vierailija
5/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kaikki tunteet voivat olla yksipuolisia.

Vierailija
6/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin jossain vaiheesa ex-työkaverista jatkuvasti panounia. Älytöntä koska ei mulla ole ollut mitään seksuaalisia tunteita/ajatuksia hänestä. Taisin saada monet uniorgasmit sillo. Nyt unet jää neet pois, mutt jostainhan ne kumpusivat sillo.

Vierailija
7/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo aseksuaalisuuskin voi olla välivaihe? JOs on vaan estoinen kaveri, jonka estot vähenevät kun tuttavuus syvenee?

Vierailija
8/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin aseksuaali ei varmaan anna mitään sex-signaaleja. Mikä siinä kaverissa kiehtoo? Flirttaatko itse, vastaako siihen? Eipä siinä, sexuaaliset unet piristää, ehkä voisit kertoa kaverille.

Vierailija
9/12 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuvittelee taas miehenkin puolesta asioita. Mistä tiedät että on aseksuaali? Ei kaikki ole heti perseessä kiinni ja työkaveriin ihastuminen voi johtaa työpaikan menetykseen, jos toinen ottaa asian pahalla.

Vierailija
10/12 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuvittelee taas miehenkin puolesta asioita. Mistä tiedät että on aseksuaali? Ei kaikki ole heti perseessä kiinni ja työkaveriin ihastuminen voi johtaa työpaikan menetykseen, jos toinen ottaa asian pahalla.

Eikö tuolla ylempänä lue "hän on kertonut olevansa hieman aseksuaali"?

Vierailija
11/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä asialla voi myös peitellä ettei toiselle ole tuolla hetkellä sopivaa tai suotavaa aloittaa työpaikkaromanssia

Vierailija
12/12 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä asialla voi myös peitellä ettei toiselle ole tuolla hetkellä sopivaa tai suotavaa aloittaa työpaikkaromanssia

Ei tässä ole kysymyksessä mikään työpaikkaromanssi, vaan hyvä ystävä monen vuoden ajalta. Hän on tuon aseksuaalisuutensa itse kertonut pariinkin otteeseen, enkä sitä epäile, koska hyvin vähäinen parisuhdekokemus eikä ole mikään naistennaurattaja tai flirttailija. Ei hän varmasti ole musta kiinnostunut romanttisesti, mutta jokin vahva eroottinen viba hänestä säteilee.