Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet eivät halua harrastaa ja matkustella naisen kanssa?

Vierailija
04.03.2023 |

Sehän on elämän suola.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ystäviini kuuluu yhtä lailla naisia, joita ei kiinnosta matkustaminen. Itse matkustelen ja siksi toivoin löytäväni miehen, jolle se on yhtä tärkeää, ja etsin kunnes löysin.

Harrastuksissa on sekä yhteisiä että erillisiä.

Vierailija
22/41 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako suominaiset matkustaa miehen mukana Japaniin? Sitähän minäkin... M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako suominaiset lukea mangaa ja pelata videopelejä miehen kanssa? Sitähän minäkin... M27

Vierailija
24/41 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet on usein sellasia ettei niitä kiinnosta matkustelu. Mun mies ei tartte vaihtelua. Viihtyy vaan kotona tehden töitä.

Vierailija
25/41 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sisko oli japanilaisen kanssa naimisissa. Käy Japanissa keskimäärin kerran vuodessa. Hänen tyttärensä (siis se, jonka isä on japanilainen) on naimisissa suomalaisen miehen kanssa ja he yleensä matkustavat sinne yhdessä mieheni siskon kanssa. Me emme toistaiseksi ole lähteneet mukaan, vaikka on kysytty, mutta en näe mitään syytä, miksi emme joskus menisi.

Aika omituisena pidän siis kysymystäsi.

Vierailija
26/41 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mieheni ainakin haluaa.

Vierailija
27/41 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi miksi sitä ja miksi tätä?

Miksi jotkut kyselevät tyhmiä täällä palstalla?

Vierailija
28/41 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä ajattelin että voisimme häämatkan tehdä sinne tänä vuonna. Olen itse joskus opiskeluaikoina käynyt kun kaverini oli vaihdossa siellä, ja luulen, että miehenikin viihtyisi siellä, kun on hyvin erilainen mutta kuitenkin siisti ja turvallinen maa.

Vierailija
29/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, harrastaa mitä harrastuksia?

Erilaisia urheluharrastuksia, uimista, salia, tanssia. Kiva myös kulkea museoissa, näyttelyissä.

Uiminen OK, mutta eihän siinä eri radoilla veivaamisessa mitään yhteistä ole?

Sali OK, mutta mitä yhteistä, jos minä teen omaa ohjelmaani ja nainen omaansa?

Tanssi ei nappaa, joten en viitsi naisen mieliksi pelkästään.

Yritä oman napasi tuijottelun sijaan keksiä miestä aidosti kiinnostavia asioita, niin vastakaikuakin tulee paremmin.

Museot ja näyttelyt, naisen mieliksi näissä tuoreissa suhteissa. Ei aitoa mielenkiintoa.

Matkoilla aika sama: naisen idea matkailusta on rampata kengänpohjat puhki museoita ja turistirysiä. Umpitylsää.

Vierailija
30/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on ÄO<100 -kansan harrastus. Varsinkin turistirysissä matkustelu.

Vierailija
31/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katkoisin jalkani mieluummin, kun lähtisin lomallani turkkiin tanssimaan lattaritansseja. Niin meitä on erilaisia. Onneksi ei ole myöskään mun miehen toive. t. nainen

Vierailija
32/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää käy naisten kanssa ulkomailla, koska en jaksa viettää lomaani seisoen jossain vaatekaupan/krääsäliikkeen edessä odottamassa naista.

Ja kun mennään baariin tai syömään, en jaksa alkuun selvittää minkätasoinen vessasiisteys paikassa on, tai setviä löytyykö ruokalistalta ruokaa joka ei sisällä selleriä mutta cayennepippuria pitää olla.

Ja sitten kun sellainen paikka löytyy, aletaan miettimään että olisko sittenkin se edellinen paikka ollut parempi?

Itse olen enemmän sellainen, että jos yleisilme on ravintolassa kiva, niin sisään vaan ja katsellaan mitä eteen tulee, se on ikäänkuin pieni seikkailu kun jokaista neliösenttiä ei ole tutkittu etukäteen.

M40

Vierailija
33/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin menen mieskavereiden kanssa, ne on mielenkiintoisempaa seuraa.

Vierailija
34/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on unelmana päästä joskus käymään Japanissa. Kiehtova kulttuuri ja paljon hyviä bändejä, olisi kiva päästä vaikka japanilaisen bändin konserttiin heidän kotimaahansa.

N33

Vierailija
35/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt menikään?

A-luokan reissu = ilman vaimoa

B-luokan reissu = vaimon kanssa

C-luokan reissu = oman vaimon kanssa

Vierailija
36/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kovasti matkustella ja omia juttuja tehdä. Ei tulisi mieleenikään lähteä reissuun naisen kanssa. Naisilla oudot jutut ja säädöt. En pilaa lomaa kenelläkään naisella. Saan ihottumaa naisista.

Nykyisin on ihan hyväksyttävää olla homo. Ei sinua kukaan pakota olemaan naisen kanssa.

Vierailija
37/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää käy naisten kanssa ulkomailla, koska en jaksa viettää lomaani seisoen jossain vaatekaupan/krääsäliikkeen edessä odottamassa naista.

Ja kun mennään baariin tai syömään, en jaksa alkuun selvittää minkätasoinen vessasiisteys paikassa on, tai setviä löytyykö ruokalistalta ruokaa joka ei sisällä selleriä mutta cayennepippuria pitää olla.

Ja sitten kun sellainen paikka löytyy, aletaan miettimään että olisko sittenkin se edellinen paikka ollut parempi?

Itse olen enemmän sellainen, että jos yleisilme on ravintolassa kiva, niin sisään vaan ja katsellaan mitä eteen tulee, se on ikäänkuin pieni seikkailu kun jokaista neliösenttiä ei ole tutkittu etukäteen.

M40

Nuo ovat sen sun naisen ominaisuuksia, jonkun toisen naisen kanssa matkailu olisi erilaista. Ilmeisesti teillä ei ole tarpeeksi yhteensopivat matkustustyylit.

Vierailija
38/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taritse miestä mukaan harrastuksiin tai matkoille, pärjään hyvin omillani, miksi ei ap?

Vierailija
39/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se nyt menikään?

A-luokan reissu = ilman vaimoa

B-luokan reissu = vaimon kanssa

C-luokan reissu = oman vaimon kanssa

A luokka: yksin

B luokka: vieraan naisen kanssa

C luokka: naapurin vaimon kanssa

D luokka: lasten kanssa

Kansipaikka: vaimo mukana

Vierailija
40/41 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta Japanin reissua olet jo tehnyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi