Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttoa varten pahvilaatikoita Hesassa - kuka tietää

23.11.2006 |

[color=#8B008B]Siinähän tuo jo olikin.. Eli meillä muuttomiehet vyöryy ovesta sisään PE-aamuna ja tänään pitäisi vielä löytää jostain 5-10 pahvilaatikkoa. Ennen kuin menen niitä jostain kalliilla ostamaan, kuka keksisi mistä niitä voisi bongata ilmaiseksi? Kaupoissa on ollut vain " banaanilaatikoita" , eli sellaisia missä ei ole kantta laisinkaan.. Sori kun tungit tämän tänne palstalle. Muistelen että muutama odottaja ainakin on muuttanut lähiaikoina, joten kokeilen onneani.. Kiitos kaunis jo etukäteen vastaajille! :)

Mukavaa torstaipäivää!

Mammanalku + Tiitiäinen 20+6[/color]

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisista liikkeistä missä myydään tietokoneita. Olen kuullut että sieltä voisi saada. Ainakin laatikot on hyviä ja tukevia, kansineen kaikkineen.

Hauskaa muuttoa!

Vierailija
2/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kyllä käydä vaikka muutama tunti aikaisemmin käydä tai soittaa etukäteen niin osaavat laittaa syrjään tarvittavan määrän. Muuten kun nuo laatikot silvotaan pieniksi ja laitetaan puristimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että joku antaa jonkun hyvän vinkin! :) Kilautin rautakauppaan jossa on muutenkin tarkoitus käydä illalla hakemassa jätesäkkejä ja teippejä yms pikkutarviketta. Siellä varaston pojat lupasivat laittaa laatikoita mulle syrjään! JEE! Pienet on ilot elämässä!!!

Mammanalku + Tiitiäinen 20+6

Vierailija
4/4 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenan vaippalaatikot on tosi hyvän kokoisia ja vahvoja laatikoita. Ja niitä tulee liki joka tk:hon, vanhainkotiin, hoitokotiin.

Itse otan niitä töistä aina välillä, niihin saa varastoonkin kätevästi tavaraa. Eli niitäkin kannattaa kysellä, jos joskus vielä muuttolaatikoita tarvitsee!