Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensikot torstaina 23.11.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...negaahan se näytti! Suuri pettymys ja samalla huoli, että miksi kierto taas venyy vaikka syön teroja...

Keiju, mieli maassa

Vierailija
2/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku Keiju. Pahottelut negasta (jaksuhali). Tätiä ei vielä ilmeisesti näy joten on sentään vielä pieni toivon kipinä josko ei vielä näkyisi testissä. Kuinka herkällä testillä muten testasit?

T: Buuffa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halitus Keijun suuntaan *hali*

Hannnahi oli illalla uumoilut tädin tuloa - jospa se uusi kierto tosiaan lähtisi käyntiin, niin pääsisit uuteen yritykseen :)

Nyt unohtui muut eilisen pinot kommentit, mutta terkkuja kaikille tasapuolisesti!

Kattoko kukaan muuten eilen Greyn anatomiaa? Siinä sillä yhdellä naisella oli kohdun ulkopuolinen raskaus... Arvatkaapas rupesko pelottamaan! Mun tädillä on ollut tuollainen ikävä ulkopuolinen raskaus ja siinä oli hengenlähtö lähellä, vaikka olisi ollut sairaalassa, kun munanjohdin repeää. Onneksi ne ovat ilmeisesti todella todella harvinaisia... Varasin muuten tänään aamulla ajan alkuraskauden ultraan - viikkoja tulee silloin täyteen tasan 8. Sen jälkeen varmaan vasta uskaltauduin odottamaan oikeasti tätä vauvaa.

Ulkona inhan harmaata! Siitäkin huolimatta pikkujoulufiilareita kaikille ensikoille!

LiVe

Vierailija
4/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan kulunut pitkä tovi kun viimeksi kävin lukemassa teidän kuulumisia. Ja täytyy sanoa, että kannatti tulla poikkeamaan. Eli Supersuuret onnittelut Titille!!!

Meillä on nyt sitten tässä kuussa aloitettu harjoitukset ja eilen taisi olla se ovispäivä. Toivottavasti eilisillan treeni tuottaa tulosta mutta varmaan pitäis vielä tänäänkin varmistella. Mun laskujen mukaan viikolla 49 sitten jänskättäis.

Vierailija
5/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahali Keijulle!!!

Vierailija
6/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilikin tuossa vähän kiireitä eikä oo sit kerenny kirjoittelee mut yritetäänpäs nyt paremmalla onnella. Ja heti oli tullu hyviä uutisia.

Elikkä ensimmäisenä B@nzulle ja titi-uulle plussa onnittelut ja tarrasukkia matkaan mukaan:)

KaTa tervetuloa vaan mukaan joukkoon!

Hannah hyvä että sait asiaan jo jotakin apua ja toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu.

Vähän on nyt pihalla näistä jutuista mutta vastailempa vaikka gallupeihin joutessani. Elikkä meillä vauva projektista tietää vaan minun äitini ja pikkuveljni. En oo halunnu kertoo kellekkään muulle niin ei oo sit koko aika kyselemässä et jokos nyt.

Sit oli vielä kyselty et onko osteltu mitään niin täytyy myöntää että, itse en ostanut mutta äitini kävi jo babysitterin ostaa. Mummokuume ja paha sellanen:)

).( Eipä pahemmin kertomista kun alussa mennään ja yritän olla oikeestaan ajattelematta koko asiaa. Ajattelin et jos on tullakseen niin kait se tulee. Mut empä nyt taida keksii muuta.

T:Dizku

Vierailija
7/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et keijullle voimahaleja ja toivoohan ei saa menettää ennenku täti tulla täräyttää paikalle.

Vierailija
8/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea olo, mutta minkäs teet. Tulihan sitä eilen muutamat otettua kavereiden kanssa. Hyh-hyh,henki haisee ja mä mätänen täällä sohvalla viettäen vapaapäivää :)

Keijulle suurpahoittelut negasta!

Apua, mulla ei pyöri nyt kyllä mitään päässä. Tulinpahan ilmottautumaan :)

Piinailijoille *bd*, ovisbongareille onnea siihen hommaan, tädin kestitsijöille ja negan testanneille pahoitteluja ja lopuksi vielä tasapuolisesti kaikille enskoille vilkutuksia krapulaiselta Marylta!

-Mary, joka uskalsi laskea kp:t (21/28-29) :)

Vierailija
9/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaita enskat!

).( heti alkuun. Kp 9 menossa, mahanippailut ja valkovuoto alkaneet. Ja ihan kun vähän jotain limaakin tulis muka jo? (yök, miltä kuulostaa...) Olisko sitten ovis jo lähestymässä? Jos lasken tuhrupäivät mukaan kiertoon, niin olis kp 12... Hmm... pupuilla kyllä vois tässä varmaan jo varmuuden vuoksi *hih*. Hirvee väsymys päällä, varmaan tekee tuo harmaa, sateinen sää sen ja sitten sekin, että oon jostain syystä nukkunut hirveen huonosti kaks viimeisintä yötä. Kampaaja olis töiden jälkeen vielä, toivottavasti en nukahda siihen tuoliin!

Kata: Tervetuloa mukaan enskoihin! Enpä minäkään oikein tuntisi oloani niin kotoisaksi varmaan sellaisella palstalla, jossa lähes kaikilla muilla olis jo lapsia. Mutta täällä on oikein kotoisaa : )

MaryRose: Joo, vauvakirjoja olis kiva lainata kirjastosta ja lukea jo täs vaiheessa, mutta ei oikein kehtaa... Meillä nimittäin saattaa miehen vanhemmat tupsahdella käymään ihan milloin vaan (asuvat melko lähellä ja miehen isä käy meillä aina rakentelemassa ja värkkäilemässä kaikkea). Ei se muuten juurikaan häiritse, mutta sitten jos niitä vauvakirjoja lainais, niin ihan varmaan sellainen unohtuis sitten näkysälle just. Ei huvittais heille selitellä vielä tässä vaiheessa mitään. Tsemppii tentteihin! Vai krapulassa siellä, yritähän parannella. Eihän siun pitänyt kp:ta laskea, mitä? ; ) bdbdbdb...

Hapö: Joo, alkukierto on tylsää, mutta kuten viestin alusta näet, niin vaikka päätin yrittää olla ihan cool tän kierron, niin ovisajatukset vaan alkaa jo tulla mieleen... Mulle kans yks lehtimyyjä kovasti myi lapsille aku ankkaa, kunnes sain johonkin väliin sanottua, että hyvä lehtihän se on, mutta kun ei niitä lapsia vielä ole. Ihanaa, kynttilöiden tekoa! Mulla olis tavoitteena saada viikonloppuna havukranssi aikaiseksi, havut kävin jo keräämässä. Hmm... sulla hyvät kp:t, oliskos jo viikonloppuna testausta tiedossa?

Niina: Joo, yritetään tjottailua, mutta kuten viestini alusta näet, niin johan tässä vähän mieleen tulee ovisajatukset... mutta yritetään täs nyt olla niin kuin ei oltaiskaan ; )

Marge: tsemppiä sulle vielä ja niinkun Nuutti tuossa sanoikin, niin onhan sitä pco-epäillyt palstailijat sen plussan saaneet, joten älähän vielä liikoja huoli. Kiitos pinonavaus ¿kehuista : ) En ole mikään kovin kokenut palstailija ylipäätään millään foorumilla, joten aina on vähän sellaisia kokeiluja tehtävä välillä.

Pingu: Jospa tosiaan ne pupuilut kp17 riittäis, bdbdbd... Yritähän kuitenkin odotella vähän aikaa, niin sitten saat tehdä sen ihan oikean raskaustestin!

Titi: ihana lukea sun kuulumisia! Voi, yritähän saada jotain syötyä, onneksi sentään hedelmät ja marjat menee alas.

Repuli: hyviä pikkujouluja, mukavahan se on tuulettua välillä ja kyllä te varmaan ehditte toistenne kainaloissa nököttämään myös viikonlopun aikana... ja pupuilemaan : )

Hannnah: tuo oliskin ihailtavaa, että olis varalla lahjoja! Se on niin inhottavaa juosta pää kolmantena jalkana lahjoja etsimässä. Tosin joululahjat yleensä olen itsekin hankkinut jo melko hyvissä ajoin.

Hoyt: moikka, kiva kun pistäydyit! Jokos olet o-puolelle kotiutunut? Käyhän sitten täälläkin kertomassa ultrakuulumisia?

Ollakovaieikö: tervehdys tosiaan pitkästä aikaa! Ovis bongattu siellä, bdbdbd...

Keiju: negapahoittelut... tosi harmi homma. Yritähän kuitenkin pitää lippu korkealla.

Dizku: vai mummokuumetta teidän äipällä? Mun äiti on onneksi päässyt ¿mummoilemaan¿ siskon pojan (1-v) kanssa nyt ihan mukavasti, joten minä oon saanut sen suhteen olla ihan rauhassa. Mutta on se vaan ollut ihanaa huomata, miten tärkee siskon poika on mummolle ja ukille (ja mummo ja ukki pojalle myös!).

Vilkutukset kaikille muillekin!

Dajm

Vierailija
10/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys enskattaret!

Keiju: Mikäs kp sinulla on menossa? Mietin vain näin itse plussanneena, että minulla itselläni näytti testit negaa aamupissasta kp 29 ja 30. Menetin jo toivoni, mutta koska tätiä ei näkynyt, tein testin vielä muutaman päivän päästä päivä pissasta ja näkyi hyvin selvä plussa. Odottele rauhassa...teroilla pitäisi kyllä täti tulla ajallaan, mutta toisaalta, niiden vaikutukset vaihtelevat käyttäjien mukaan. Voimia vain sinulle! :)

Sara-Maria: Kahden viikon päästä pitäisi la selvitä, joten tulen sen sitten kertomaan...

Omassa tilassa ei ole siis valittamista. Rinnat ovat turvonneet ja väsyttää, siinäpä oireet. Rv 7 on alkamassa ja toivotaan, että kaikki menee hyvin. Hirveästi en ole vielä uskaltanut hehkuttaa, toisaalta rinnat ovat jo niin muuttuneet, että kyllä minä taidan olla oikeasti raskaana! :)

Oikein paljon plussatuulia vain kaikille!

*greetas*

Vierailija
11/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi: SUUREN SUURET ONNITTELUT JA RUTISTUKSET!!!! Ja erityisen paljon nyt vauvaliimaan ja tarrasukkia! Toivottavasti kolmas kerta nyt sitten sanoo toden ja vaavi pysyy matkassa loppuun asti. Mä suunnittelin tota ultrakuvan skannaamista kans, ja sit ois leikannu punaisesta pahvista vielä pienen, pienen tonttulakin päähän ja lähettänyt isovanhemmille joulukorttina, mut kun ei viime kierrossa tärpänny, niin ei taida enää ehtiä..

Dajm:n galluppi: Vauva-lehtitilaus kiusasi mun mieltä ensimmäisissä yrityskierroissa, muttei enää.. Sain siis silloin mieleni kuriin, enkä tilannut. Mutta heti kun plussa pärähtää tikkuun, niin tämä mamma aikoo lehden tilata ja juosta kauppaan ostamaan ensimmäiset pienet sukat.. Tuli tuosta MaryRosen kommentista asian tiimoilta mieleen, että mä löysin kaupasta kerran sellaisen ¿vauvakirjan¿, jossa oli paikka raskausajan tiedoillekin, esim. missä ja milloin pantiin alulle, mikä sai äidin voimaanpahoin, yms. Se kuulosti niin kivalta, et mä taidan kyllä hankkia myös sen sitten, kun tiedän, että jotain oikeesti alkaa tapahtumaan.

Tervetuloa, Kata, joukkoomme!!

Keiju: Harmitus negasta! Mutta tiedäthän, älä luovuta ennen kuin täti kaartaa paikalle.. Joten vielä lähetän sulle tsempitykset ja peukutukset!

Ollakovaieikö: Kiva kuulla pitkästä aikaa sinustakin. Toivottavasti teidän pupuilut osuvat nyt oikeaan kohtaan ja simpat uiskentelevat kilpaa perille. Peukkuja!

Dizku: Mä en oo todellakaan uskaltais kertoa kuumeilusta mun äidille, vielä vähemmän isälle, koska niillä on aivan sikakova mummo/pappakuume ja se vaan yltyis, jos kertoisin ja kaiken näköistä vauvakrääsää alkais ¿mummolaan¿ ilmestymään..

MaryRose: Sullakin alkaa pian piinailupäivät.. Plussatuulia ja peukkuja.

ON: Päätin, et testailen maanantaiaamuna, kun sillon on kasassa 30kp. Ja jos tulee nega, niin testaan seuraavan kerran vasta seuraavana maanantaina jolloin kp37 ja jos silloinkin nega, niin sitten vaan toivon, et kierto venyy melkein 50kp:ään ja ettei täti yllätä Playa de Ingelsin rannoilla.. Mut siis jos maanantaina tulee plussa, niin sit tää ei enää pysy housuissaan.. :D Oireita ei ole minkäänlaisia, kun aikaisemmissa kierroissa on nippaillu ja repiny alamahasta, mitään tuntoja ei ole.. aivan kun ois alkukierto.. mut en todellakaan kehittele nyt mitään mielikuvia maha-asukista, vaan odottelen rauhassa maanantaita ja toivon, et tulis plussa tai kaartais täti jo silloin paikalle.

Nyt työmaalle!

-Saikku kp26/30-37-

Vierailija
12/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.

Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.

Timo 6v.

Joskus juhlan jälkeen tulee toinen juhlapäivä. Ei kukaan oikeastaan

tiedä miksi se tulee, mutta ollaan vain iloisia ja lomalla eikä turhaan

kysellä.

Anna 9v.

Ristiin voi ripustaa joulukuusen palloja, niin että Jeesuksellakin on

vähän hienompaa ja hän saa riippua hyvässä seurassa.

Tuomas 7v.

Joosef ei ollut Jeesuksen isä. Siinä oli joku juttu aasin kanssa, mutta

en muista mikä.

Sanna 6v.

Jeesus kuoli pitkänäperjantaina. Kun hän eli, hän aina hoputti

opetuslapsia, mutta kun hän oli kuollut, ne kävivät pitkälleen. Siksi sitä

sanotaan pitkäksiperjantaiksi. He itkivät, mutta kyllä heistä oli

mukavaakin lekotella vähän aikaa.

Kauko 8v.

Jeesuksella ei ollut lompakkoa, koka hänellä ei ollut taskuja. Vaipat

vaan koko ajan. Sitten kävi todella huonosti.

Keijo 8v.

On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.

Paula 8v.

Jos kaikki ovat ajoissa kotona, tulee perhepäivällinen. Muuten tulee

usein vain pussikeittoa.

Lauri 6v.

Pappi kysyy tahdotko mennä naimisiin sen kanssa, joka seisoo siinä

vieressäsi, vai haluatko mieluummin jonkun muun. Useimmiten siinä ei

ole ketään toista, niin että vastataan tahdon.

Eero 7v.

Avoliitto ja avioliitto on melkein samaa, paitsi että toinen on

pakollista ja toinen on vapaaehtoista.

Siiri 7v.

Minä en halua saada lapsia. Kinaa tulee ihan tarpeeksi nukkejen kanssa. Parempi olisi saada käytetty eläin eläintensijoituslautakunnalta.

Maija 7v.

Tasa-arvo tarkoittaa, että isä ja äiti tuottavat lapsia yhdessä. Ennen

vanhaan vain äiti ruokki lapsen, kun isä kulki pankkiin ja takaisin.

Anne 7v.

Älä anna vauvoille sipulia, minä olen kokeillut.

Tiina 7 v.

Olen perinyt silmät isältä ja hiukset äidiltä. Toppatakin olen perinyt

naapurilta.

Saara 7v.

Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku

ajattelee samalla tavalla.

Heikki 6v.

Presidentin pitää pukeutua hyvin ja pitää olla punainen tukka.

Presidentin täytyy osata kätellä, että voi aina sanoa: Kiitos, että olette valtioni.

Kaisa 8v.

Poliittinen elin on esimerkiksi pääministerin perna.

Olli 6v.

Kun tulee vanhaksi on yhä vaikeampaa liikuttaa ruumiinjäseniä ja

erottaa niitä toisistaan.

Axel 9 v.

Silloin ymmärtää, että on tullut vanhaksi, kun ei jaksa kävellä sinne

saakka minne pitäisi.

Victor 7 v.

Vanhainkoti on eräänlainen vanhojen ihmisten kennel. Perheet voivat

jättää vanhuksensa sinne, jos ne lähtevät lomalle tai haluavat olla

rauhassa. Vaikka siellä ei panna hihnaan.

Pelle 6 v.

Vanhainkodissa on paljon sellaista, mitä ei saa tehdä. Ne ei saa ajaa

skeittilaudalla eikä syödä purkkaa eikä pitää ruudullisia jumppahousuja.

Lars-Erik 7 v.

Vanhainkodissa käytävillä haisee päivälliseltä ja nurkissa haisee

jumalalta.

Siri 7 v.

Vanhat tädit katselevat mielellään alastomia miehiä. He eivät vain

myönnä sitä, kun kysyy.

Tone 7 v.

Vaikka vanhoilla tädeillä voi olla valtavat laitokset, maidontuotanto

on kokonaan loppunut.

Håkan 7 v.

Naisilla on muodot, mutta miehillä on salkku.

Björn 7 v.

Vanhemmat ihmiset eivät voi saada lapsia. Niiden munasarjat ovat

loppuneet ja sitä paitsi miehillä on proteesiongelmia.

Petter 9 v.

Keisarileikkaus tarkoittaa, että vauva leikataan ulos hätäuloskäynnin

kautta.

Martina 6 v.

Ihmisen tärkein osa on nenä, koska se on keskellä päätä.

Anton 4 v.

Melkein kaikilla on aivot. Vähän tyhmillä on kananaivot.

Johan 6 v.

Aivot ovat sitä varten, että hiukset pysyisivät kiinni.

Nina 5 v.

Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän

asioita.

Harald 7 v.

Maalaiset ovat vähän niin kuin eri rotua, niin kuin putkimiehet ja

vanhemmat.

Anders 8 v.

Maalaiset tulevat onnelliseksi heti, kun tuntevat paskan hajun.

Ola 5v.

Puita on siksi, ettei ulkona olisi niin tyhjää.

Antti 5 v.

Ennen vanhaan maalaisilla oli navetassa tyrannosaurus rexeja ja liskoja.

Therese 5 v.

Kuningas järjestää juhlia ja kutsuu sinne ystäviä ja julkkiksia.

Sukulaisista hän pitää, julkkiksista hän pitää vähän, mutta hän

uhkailee niitä pikkuisen, että maksavat rahaa. Sitä sanotaan veroksi.

Mats 7 v.

Jos ei ole yhtään rahaa, niin monet rupeaa köyhiksi.

Roope 6 v.

Pankit jakaa rahaa ihmisille, mutta isä saa sitä töistä.

Anna 5 v.

Afrikassa lehmät syövät banaaneja, mutta jos ne ovat apinoita,ne

asuvat aarniometsässä ja nyppivät kirppuja.

Christel 5 v.

Ne lehmät, jotka juoksevat eniten ravistelevat utareitaan, tekevät

jugurttia.

Allan 5 v.

Sellaiset kanat jotka saavat kulkea missä haluavat, munivat hienompia

munia, koska niiden ei tarvitse pitää kanaverkkoa päässään.

Hans 6 v.

Vierailija
13/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live: Juu kyllä mäkin hiukan kauhuissani eilen kattelin tota Greyn anatomiaa. Ja sit toinen kuumeilijan kauhusarja on toi lauantaisin tuleva Bodies, onks muut seurannut?

Keiju: Pahoittelut negasta, toivottavasti muuttuu vielä plussaksi tai mikäli ei ole muuttumassakaan, niin siinä tapauksessa täytyy toivoa että täti saapuisi mahdollisimman pian, niin pääsis uuteen yritykseen.

MaryRose: vai kaamee kapula... mulla nyt ei mikään kapula ollu, mut hiukan väsy olo oli aamulla, kun täti toi eilen illalla mukanaan luvanu juoda muutaman siiderin...

Dajm: Mites selvisit kampaajalla, nukahditko penkkiin? Vaikka kaipa se kampaaja sit viimeistään herättäis, kun alkaa rahastaan. Muakin niin nolotti sillon kirjastosta noita vauvakirjoja lainata. Kauheella paniikilla menin sinne itsepalvelulainaustiskille ja yritin hoitaa homman mahdollisimman nopeasti. Tietty mun tuurilla se kone alko heti temppuilla ja kirjastontäti tuli selvittään ongelmaa. Mut kaikeks onneks ketään tuttuja ei osunu kohdalle vaikka jouduinkin jonkun kymmenen minuuttia siinä seisomaan vauvakirjat kourassa. Kotona kirjat on ollu ihan tuolla makkarissa yöpöydällä, mutta äidin vierailun ajaksi piti kääriä ne kangaskassiin ja vaatekaappiin piiloon.

Dizku: mummokuumetta meilläkin on ja varmaan vähän vaarikuumettakin, siis mun vanhempien puolelta. miehen vanhemmat kun ovat jo mummo ja vaari (miehelläni siis on lapsia entuudestaan, samoin hänen sisarellaan). oma äitini odottaa innolla mummoutumista ja on asiasta muutaman kerran jo vihjannutkin, hänellä kun ei ole muita lapsia, joten olen hänen ainoa toivonsa :) vanhempani ovat eronneet aikanaan, joten isälläni on suuremmat mahdollisuudet vaariutua, mutta tällä hetkellä taidan olla ainoa keneltä niitä lapsenlapsia voi vielä odottaa. Velipuoleni on liian nuori ja siskopuolellani koulut kesken (vaikka eihän se mikään 100 % este ole). Tietääkseni äitini ei ole vielä innostunut vauvajutuista niin paljoa että olisi hankkinut mitään, mutta veikkaan sen verran on kulkenut kaupoissa silmät auki, että oletan hänen heti ryntäävän ostoksille, kun hänelle vauvan tulosta kerrotaan ja varmaan ostaisi jo nyt jos kertoisin että yritys on käynnissä.

ON: niin eli se täti sitten saapui eilen illalla, joten nyt voi ainakin pari viikkoa (meikäläisen tapauksessa varmaan pidempäänkin) levätä ja kerätä voimia seuraavaan yritykseen. joten taidankin lähteä tästä heti siivoamaan (tosi lepäämistä)...

hannnah kp 2/40-56 (?)

Vierailija
14/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijulle voimahalit täältä. Ja saattaahan se muuttua vielä plussaksi, toivotaan parasta. Inha täti kun ei voi tulla ajallaan jos on tullakseen vaan tuolla tavalla tekee.

hannnah: Tinttaa tätiä nenuun, paha eukko. Mutta nyt on siiten aikaa levätä ja pyynätä asunto niin voi sitten rauhassa pupuilla kun aika on.

Saikku: niin joskus sitä niin odottelee tätiä oikeaan aikaan, mutta parempihan ois kun jäis tulematta kokonaan. Mullakin oli suunnitelmissa että maanantaina vois testailla, mutta tiedä sitten pitääkö jo aiemmin kun tämä työhomma nyt meni miten meni.

greetasille ihania odotteluja ja raskaus pahoinvointeja, ei siis pahalla vaan hyvällä :)

LiVe: kattelin myös eilen tippalinssissä greyn anatomiaa. Miten sitä osaakin löytää kaikki raskaus ohjelmat aina??

Katalle tervetulot,itsekkin ihan tuore vielä täällä.

Vai Dizkulla mummokuumetta? Tai siis tulevalla mummolla :). Me ei kyllä olla uskallaettu kellekkään kertoa. ja jos omalle äidille kertoisin niin se saisi kohtauksen ja alkais varmasti sättimään minua vastuuntunnottomaksi .(.

ON: Niin aloitin jo tuonne ihan oman aiheen tästä työasiasta. Pää on ihan hemputin sekaisin eikä oikein mitään järkevää saa ajateltua.

Tuota testin tekoa miettinyt ja miettinyt... Se helpottaisi ehkä vähän asioita, tai sitten vaikeuttaisi, mene ja tiedä. Alavatsaa nippaillu koko viikon ihan älyttömästi. Ja parina päivänä mennyt melkein taju kun niin huippaa, mutta voi johtua monesta muustakin asiasta...

Menenpä tästä luolaani taas myöröttämään ja Miettimään. Sitähän ei ole tänään tehty lainkaan, huoh. Juu ja NegatiiviHMH taas tänään.

Vierailija
15/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-:saikku:- Kiitos päivänpirityksestä, kyllä todellakin auttoi :) Tänään oli piitkä päivä töissä ja olin kuoleman väsyny mut piti tulla tänne käymään tietysti ja onneksi tulinkin..

Ja kiitos KAIKILLE tervetulotoivotuksista..heti tuntuu kyllä palsta kotoisammalta, olette oikeassa :)

Onnittelut plussanneille, pupuiluintoa ovisbongareille ja pahoittelut tädin yllättäneille ja intoa uuteen kiertoon!

Mäkin katoin eilen greyn anatomiaa ja heti alkoi tietysti päässä pyöriä kaikenlaiset kauhuskenaariot. Toivottavasti kellekään ei niin kävisi! hui!

Toiseen galluppiin mun tarvii tunnustaa et olen kyllä tilannu vauva-lehden heti ku " lupa" oikeaan yritykseen tuli..näin jälkikäteen on tullu taikauskoisia ajatuksia takaraivosta että olin liian hätähousu..

Lehdet tietysti pitää piilottaa pussiin ja kaappiin aina kun vieraita tulee ettei vain salaisuus paljastuisi. :) Vauvakirjoja haluisin myös käydä lainaamassa, mut niit en ole vielä kehdannu.

).( Heh, kovasti jo jännittää. Ovis taisi juurikin osua kohdilleen pupuilujen kanssa tässä kierrossa, ku aiemmissa kierroissa on menny aina siitä vierestä reissujen ja muiden kiireiden takia. Sanoinkin miehelle tän kierron alussa, että nyt meillä kalenterista katsoen saattais ollakin mahdollisuudet jos vain satutaan yhteisen katon alle samaan aikaan eikä yllätys reissuja tule. Tänään ja huomenna vois vaik varmistella vielä huvin ja urheilun vuoksi ;)

Nyt tarvii mennä etsimään jääkaapista jo purtavaa..

terv. Kata

Vierailija
16/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HMH82: olit kirjotellu samaan aikaan. Voisin kliseisesti todeta että asioilla on tapana järjestyä..mutta niinhän ne kyllä tekee tavalla tai toisella. Itsekin olen ahdistellut koko valmistuminen-työllistyminen-raskaus aiheen ympärillä niin kovasti etten jaksais (mut pyörii tasaisin väliajoin mielessä!!). Vauva ja perhe painavat vaakakupissa niin paljon ja raskautuminen ei meillä todella mikään itsestäänselvyys pikemminkin toisinpäin, ni olen yrittänyt ajatella et kyllä töitä aina saa sitten äippäloman jälkeenkin ellei sitä ennen ole saanu.

Entäpä sitten millasen kuvan antaa työnantajalle jos heti jää äippälomalle..en tiedä en..nii-i vaikeaa on meillä naisilla.

Ei varmasti auttanut yhtään, mut tiedätpähän et täällä ainakin toinen samoilla asioilla ahdistuja. :l

Vierailija
17/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun oli pitkä tauko kun en ollu täällä niin pitää ihan urakalla kirjoitella;)

Dajm oot tosi onnekas kun ei oo vielä *mummokuume* iskenyt sinne.

Meillä kun äiti aloitti jo melkein samantien puhumaan vauvoista ja mummoksi pääsemisestä kun tavattiin isännän kanssa. Ja ei se oo tosiaankaan helpottanut yhtään näiden kolmen vuoden aikana mitä yhdessä ollaan oltu. Mut kait se pitää ymmärtää kun pikkuvelikin on vielä turhan nuori tekemään vauvoja:) Mut jos nyt oisin kertomassa niin saattas olla että pitkittäsin kertomista.

Saikku toivottavasti nyt tärppäis sullekkin niin ei tulis sun lomaa pilaamaan se tätin tötterö. *Plussa peukutukset täältä* Oli muuten päivää piristäviä juttuja kiitos vaan:)

Hannahille täti pahoittelut vaikka olihan se toisaalta hyvä ettei enää pitempään piinannut.

HMH toi siun työ valintas on tosiaan vaikee valinta. Enkä ole paras neuvomaan mut kerron vähän omastani jos se auttais tiiä häntä. Elikkä mullakin luultavasti olisi tulossa vakituinenpaikka kohan saisin ajettuun rekkakortin. Elikkä on vähän raskaampi homma mulla ja ajattelin että ajan rekkakortin ja katson sit kaikessa rauhassa et mites tästä mennään eteenpäin jos tulen raskaaksi niin joudun varmaan jo hyvissä ajoin äippälomalle mut olen valmis siihen uhraukseen ja toivon että saan vielä palata sinne työpaikkaan on nimittäin mukava paikka.

Siinäpä sitä pitkästi jospa se auttaisi:)

No tulipahan pitkä sepostus. Mut eikun hyvät illat meen töllöttelee tv:tä.

Vierailija
18/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoyt, kiva kun kävit pyörähtää ja piristää! Oletkin ollut mielessäni, niin kuin huomasit¿Ei täällä kokonaan heitetä kirvestä kaivoon. Mutta kuten tiedät, se mieli heittelee. On se kummaa olla nainen! Ja se harmitti vietävästi, että eka lääkäri ei ohjannut eteenpäin, kun näkyi jo silloin toukokuussa. Ja tiedän, että tämä kk meni nyt harakoille. Mutta katsotaan lauantainen tuomio ja siitä sitten vain ylöspäin! Ja ihanaa, että kohta pääset näkemään masuasukin :) Tulethan sitten kertomaan terveiset! Ja kiitos!

Keijulle iso jaksuhali! Ärsyttävää tuollanen nega, mutta¿Niin kauan kuin ei tättärää näy on toivoa ;)

Dajmille paljon peiton pöllytys-tuulia! Siellähän on kivaa näitä harmaita päiviä vietellä!

Greetaskin oli käynyt pyörähtää¿Vilkutuksia sinne =) Onpas teitä raskautuneita monta, ihanaa!

Saikulle bdbd, toivottavasti ennen reissua saatte hyviä uutisia. Oon muute aikas kade, kun muistin sen reissun¿Ihanaa, kun pääsette! Nauttikaa =)

HMH ja KaTa, kyllä mäkin liityn teidän porukkaan, jota aika ajoin ahdistaa työ-vauvajutut¿Välillä oon ollu sitä mieltä, että pidetään taukoa, kun mun työsopimuksen jatko ei varmaa. Nyt olen aivan varma, että kyllä meille se vauva halutaan, koska tuli ongelmia eteen, oli tilanne mikä tahansa. Ja työasiat järjestyy aina jollakin tapaa. Osaiskin olla stressaamatta =)

ON: Sitä samaa...Tänään haaleammat viivat ovistestiin, ku ti ja ke oli vahvat. Eli ovis siis oli...Toisin sanoen paska olo, kun tiiän että munarakkula oli liian pieni! Mutta ei auta, ei! Tänään alko jo jännittää la, mutta muuten aika ok mielellä!

+++tuulia tasapuolisesti ja piinailijoille bdbd!

-marge-

Vierailija
19/19 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli kurja päivä, kun pappani kuoli aamulla. En hirveen huolella jaksanut sitten pinoakaan lukea, mutta Keijulle halaus: toivottavasti nega muuttuu vielä plussaksi! bdbdbdbd

hannnahin (ja jonkun muunkin? sori päässä ei pysy nyt mikään) luo tuli täti kylään, pahoittelut siitä, Toivottavasti asiat kuitenkin alkaa pian siitä selviämään.

Pari päivää saatan olla kadoksissa, huomenna lähdetään teatterireissulle (todella mukavaa näin surkeilla fiiliksillä) ja ollaan ihan yötä hotellissa. Ehkä se piristää. Palaan taas, plussaonnea ja kivoja päiviä kaikille!

Niina