Minäkin haluan eutanaasian
Olen työtön, ei kavereita, ei rahaa, en saa naista koskaan. Elämäni ei ole minkään arvoista. Saako belgiassa ulkomaalaisetkin eutanaasian?
Kommentit (7)
Eihän sulla ole rahaa matkustaa sinne, joten mitä väliä?
Heti kun Suomen laki sallii eutanasian, minä perusta bisneksen. Sellaisen luksushotelln, johon saapuu vain eutanasiapotilaita ja jotka päättävät päivänsä kauniissa ja turvallisessa ympäristössä, ammattilaisten auttamana. Tästä luksuhotelli-ideasta kasvaa suuri ja mahtava biljardiluokan ketju, jota myydään myös ulkomaille saakka. Minusta tulee biljonääri!
Tätä bisnesideaa sopii kehitellä.
.
Miksi muka ei? Hyötyväthän hautaustoimistotkin vainajilla.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun Suomen laki sallii eutanasian, minä perusta bisneksen. Sellaisen luksushotelln, johon saapuu vain eutanasiapotilaita ja jotka päättävät päivänsä kauniissa ja turvallisessa ympäristössä, ammattilaisten auttamana. Tästä luksuhotelli-ideasta kasvaa suuri ja mahtava biljardiluokan ketju, jota myydään myös ulkomaille saakka. Minusta tulee biljonääri!
Tätä bisnesideaa sopii kehitellä.
.
Miksi muka ei? Hyötyväthän hautaustoimistotkin vainajilla.
Meidän suvussa vainajat kuopataan kukkapenkkiin. Hyötyy yrttimaa. Kovin on meidän perunoita kehuttu...
;)
Laita anomus vetämään. Tutustu myös Sveitsin eutanasiamahdollisuuksiin. Tosin huomiota kerjäävä trollihan sinä vaan olet.
Jos opit kirjoittamaan oikein, voit saadakin 👍🏻
Mene juttelemaan siitä vaikka tänne, missä ostaan paremmin auttaa.
https://sekasin247.fi/
Eihän sulla olisi kuitenkaan rahaa matkustaa Belgiaan.
Hengestäsi pääset kotimaassakin helposti ja halvalla, jos oikeasti tahdot.
Älä kuitenkaan rekan tai junan alle mene, ettet traumatisoi syyttömiä.