Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko moraaliton jos menen päivystykseen koska epäilen itselläni olevan vakava masennus?

Vierailija
04.03.2023 |

En ole koskaan käyttänyt mitään tällaisia julkisia palveluita. Eikö jotkut ole vuosikausia näissä kaikenlaisissa palveluissa? Kuulemma terveydenhoito ruuhkautunut, mutta kait minunkin täytyy joskus olla itsekäs?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo ihme tuo masennus buumi. Yksikin lääkäri puhui siihen tyyliin, että olisin masennus diagnoosilla ja jopa lääkityksellä. Mä olin et täh? Mistä tuollaiset tiedot, kun ei ole kumpaakaan. Ei lääkitystä eikä diagnoosia.

Vierailija
22/22 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo ihme tuo masennus buumi. Yksikin lääkäri puhui siihen tyyliin, että olisin masennus diagnoosilla ja jopa lääkityksellä. Mä olin et täh? Mistä tuollaiset tiedot, kun ei ole kumpaakaan. Ei lääkitystä, eikä diagnoosia.

Siis kumpi se nyt on. Ne "ammattilaiset" tietää että mä en tiedä, eli tehty mun terveydenhoidossa vai tietää, mutta pokkana valehtelee päin naamaa näinkin vakavan asian kanssa. Ehkö huijattu mukaan väärennetyin tiedoin ja kun havaitsevat sen, tajuavat olevansa rikollisia tai alun perin tiedetty olevan luvattomissa hommissa, mutta piti pysyä hienosti salaisuutena. Eihän se ole pysynyt, vaikka oikeuteen asti ei teitä voi viedä. Ilmi selvää miksi ei oteta puheeksi. Ai miksi en ota itse. No niin sitten varmaan myöntäisivöt kaiken joo.

Mutta kyllä nauratti se edellinen lääkäri (silmävaivoissa) ja sen närkästynyt olemus kun mainitsin että ei ole sairaushistoriaa, lääkityksiä eikä käyntejä, muuta kun 2014 viimeksi raskauden takia. Miksi outo reaktio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä