Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ on unelmatyötä, mutta yhteisö hirveä

Vierailija
04.03.2023 |

Eli mitä tehdä - työ itsessään on kaikkea mitä olen aina halunnut ja tällaisia paikkoja ei löydy muualta. Työyhteisö sen sijaan on mustaakin mustempi, aivan kammottava ja tuntuu että vaan pahenee. Ilmeisesti pomoja myöten.
Vakituinen paikka.
Työtä saan muualta vaikka saman tien, se ei ole ongelma, mutta juuri tällaista työtä mitä haluankin tehdä ei löydy.

Nykyään lähes joka työpäivä menee riitoja selvitellessä, ja esimies "selvittelee" niitä myös mutta asiat ei edisty eli esimiehet ei joko halua tai osaa ratkaista jatkuvia ilmapiiriongelmia.

Mitä itse tekisitte??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut samassa tilanteessa itsekin. Taivas ja helvetti samassa nipussa...

Lähdin itse. Vain yksi elämä.

Vierailija
2/8 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin mikäli työ on sulle tärkeä osa elämää. Itseäni ei juurikaan kiinnosta mikä mun työnkuvani on ja ottaisin hatkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Vaikea sanoa.

Vierailija
4/8 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy erossa niistä paskanjauhajista jos ei sua kosketa. Jos koskettaa ja pomo ei tee mitään niin otat yhteyttä ylemmäksi. Pomollakin on pomo.

Jos olet liitossa, liiton asiainhoitajaan kanssa yhteyttä.

Nykyisin ei töissä olla kuin pellossa!

Vierailija
5/8 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu avoimesti siitä että ilmapiirille pitää tehdä jotain. Et puhu syytellen vaan toteat niin kuin asia on. Pomon pää pölkylle (kuvaannollisesti!) jos ei muu auta.

Vierailija
6/8 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liian kauan kuitenkaan moista katsella. Ihminen ei muutu.

Vierailija
7/8 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuden tuomioissa pomo, joka ei putuu kiusaamiseen  yms. saa kovimmat tuomiot.

Ja kun sitä miettii järjellä, niinhän se oikein onkin. Hänellä on eniten valtaa yhteisössään.

Vierailija
8/8 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet työnantajat ovat havainneet, että työn tuottavuus on selvästi parempi silloin, kun työntekijät ovat pikkuisen riidoissa keskenään. Rupattelu vähenee ja tauot lyhenee sekä työtahtikin kiihtyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän