Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma alkoi enkä aio viikkoon pestä muuta kuin käteni ja hampaani.

Vierailija
04.03.2023 |

Muhin hajuissani kotona. Ihanaa ettei tarvi puunata, meikata, kammata ja kulkea virastovaatteissa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitteko kuulla raportin miten viikkoni on mennyt?

En. Yök miten saastainen ihminen olet. Suihkuun mars. Vaatteet täytyy vaihtaa päivittäin ja laittaa heti pesuun.

Vierailija
22/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkoi loma enkä kyllä ymmärrä mitä iloa pesemättömyydestä on. Suihkussa saa parissa minuutissa pestyä kropan, ja jos hiukset pitää pestä niin pari minuuttia siihen päälle. 

Itse aion lomalle peseytyä joka päivä, sillä tykkään liikkua, enkä kestäisi itseäni haisevana. Hiuksia en aioa harjata, enkä meikata. Vaatteet ovat mukavinta laatua, ei todellakaan mitään toimistopaitapuseroa ja joustamatonta housua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en kuulu samaan talouteen.

Vierailija
24/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes kuvitella miten pahalle mun alapää haisisi, jos en sitä viikkoon pesisi 🤮💩

Vierailija
25/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi myös loma. Aion käydä suihkussa joka päivä ja pestä muutakin kuin hampaat. Käyn lenkillä, siivoan, tapaan ystäviäni....jos makaisin sohvalla vaihtamassa kaukosäätimestä kanavia, niin en ehkä likaantuisikaan. Jokainen tyylillään. Hyvää lomaa minulle🤗

Vierailija
26/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon pesemättömään pimpsaan voi iskeä tulehdus.

Ei se niin helposti iske.

Sinä taidat olla niitä samoja, jotka on aivopesty juoksemaan gynellä joka vuosi.

Vierailija
27/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä tupakoit, niin olet todellinen hajupommi, jos pidät viikon yötä päivää samoja vaatteita. Vähän krapulahikeä niihin vielä..

Vierailija
28/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin alkoi loma enkä kyllä ymmärrä mitä iloa pesemättömyydestä on. Suihkussa saa parissa minuutissa pestyä kropan, ja jos hiukset pitää pestä niin pari minuuttia siihen päälle. 

Itse aion lomalle peseytyä joka päivä, sillä tykkään liikkua, enkä kestäisi itseäni haisevana. Hiuksia en aioa harjata, enkä meikata. Vaatteet ovat mukavinta laatua, ei todellakaan mitään toimistopaitapuseroa ja joustamatonta housua.

Mikset harjaa hiuksia?

Vierailija
29/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tylsältä lomalta

Vierailija
30/30 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset harjaa hiuksia?

Koska mulla on pitkät, paksut ja helposti takkuuntuvat hiukset. Niiden selvittäminen vie aikaa, enkä lomalla jaksa käyttää aikaani tommoseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi