Loma alkoi enkä aio viikkoon pestä muuta kuin käteni ja hampaani.
Muhin hajuissani kotona. Ihanaa ettei tarvi puunata, meikata, kammata ja kulkea virastovaatteissa!
Kommentit (30)
Mullakin alkoi loma enkä kyllä ymmärrä mitä iloa pesemättömyydestä on. Suihkussa saa parissa minuutissa pestyä kropan, ja jos hiukset pitää pestä niin pari minuuttia siihen päälle.
Itse aion lomalle peseytyä joka päivä, sillä tykkään liikkua, enkä kestäisi itseäni haisevana. Hiuksia en aioa harjata, enkä meikata. Vaatteet ovat mukavinta laatua, ei todellakaan mitään toimistopaitapuseroa ja joustamatonta housua.
Onneksi en kuulu samaan talouteen.
En osaa edes kuvitella miten pahalle mun alapää haisisi, jos en sitä viikkoon pesisi 🤮💩
Minulla alkoi myös loma. Aion käydä suihkussa joka päivä ja pestä muutakin kuin hampaat. Käyn lenkillä, siivoan, tapaan ystäviäni....jos makaisin sohvalla vaihtamassa kaukosäätimestä kanavia, niin en ehkä likaantuisikaan. Jokainen tyylillään. Hyvää lomaa minulle🤗
Vierailija kirjoitti:
Viikon pesemättömään pimpsaan voi iskeä tulehdus.
Ei se niin helposti iske.
Sinä taidat olla niitä samoja, jotka on aivopesty juoksemaan gynellä joka vuosi.
Jos vielä tupakoit, niin olet todellinen hajupommi, jos pidät viikon yötä päivää samoja vaatteita. Vähän krapulahikeä niihin vielä..
Vierailija kirjoitti:
Mullakin alkoi loma enkä kyllä ymmärrä mitä iloa pesemättömyydestä on. Suihkussa saa parissa minuutissa pestyä kropan, ja jos hiukset pitää pestä niin pari minuuttia siihen päälle.
Itse aion lomalle peseytyä joka päivä, sillä tykkään liikkua, enkä kestäisi itseäni haisevana. Hiuksia en aioa harjata, enkä meikata. Vaatteet ovat mukavinta laatua, ei todellakaan mitään toimistopaitapuseroa ja joustamatonta housua.
Mikset harjaa hiuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset harjaa hiuksia?
Koska mulla on pitkät, paksut ja helposti takkuuntuvat hiukset. Niiden selvittäminen vie aikaa, enkä lomalla jaksa käyttää aikaani tommoseen.
En. Yök miten saastainen ihminen olet. Suihkuun mars. Vaatteet täytyy vaihtaa päivittäin ja laittaa heti pesuun.