Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaako vanhempasi sinulle syntymäpäivälahjan?

Vierailija
04.03.2023 |

Kysymys otsikossa. Eli saatko vielä aikuisenakin lahjan vanhemmiltasi?

Tämä on itselleni ihan vieras ajatus. Omat vanhempani eivät ole 18v syntymäpäivän jälkeen ostaneet minulle yhtään lahjaa. Kortin olen joskus saanut..nykyään eivät taida edes muistaa syntymäpäivääni, koska eivät edes onnittele.
Mieheni vanhemmat taas tulevat juhlimaan poikaansa lahjojen ja kukkien kera. Toki teen kakut ja herkut pöytään silloin.

Nainen 34v

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saan. Yleensä antavat rahaa (100-300) ja kustantavat jotain kivaa sille päivälle. Yleensä ravintolareissu :) ja muutaman vuoden sinua nuorempi olen.

Vierailija
2/5 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti antoi (tai siis äiti järkkäsi hänen ja iskän yhteisen lahjan) mutta on jo kuollut. Isä ei. Äiti piti aina tärkeänä, että lahja oli juuri minulle. Ei koko perheelle vai vaan minulle. Minusta tuo oli ihana ajatus. Vaikka se olisi ollut vain suklaapatukka, mutta juuri minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Samoin kuin saan heiltä nimipäivälahjan, ystävänpäivälahjan jne. Tavallaan tarpeetonta, mutta onhan tuo suloista. Samaa jatkan omien lasten kanssa. Nainen 41v.

4/5 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne aina jotain pientä antaa

Vierailija
5/5 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti teki monenlaisia taidekäsitöitä ja sain häneltä yleensä jonkin pienen taulun tai vastaavan. Nykyään hän on vaikeasti dementoitunut eikä edes tunne minua, saati muista syntymäpäivääni. Isä on kuollut kauan sitten, hän ei harrastanut syntymäpäivälahjoja, vaikka mielellään kakkukahvit nauttikin.