Uusperhe - itse haluan vauvan, mutta mies ei
Ollaan seurusteltu kolme vuotta ja haluaisin vauvan, mutta mies ei. Kummallakin edellisestä suhteesta kaksi lasta eikä asuta yhdessä. Itsellä todella kova vauvakuume, mutta mies ei halua "tässä elämäntilanteessa" lapsia. Olen todella rikki tästä asiasta ja mietin onko järkeä jatkaa. En välttämättä tule enää muidenkaan kanssa lapsia saamaan, koska ikää nyt 36v, mutta en tiedä pystynkö enää jatkamaan. Kaduttaako, jos jatkamme ja luovun vauvahaaveesta? Kaduttaako, jos lähden?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota tätä ilkeilynä, mutta voiko olla, että sinun mielestä te olette uusperhe ja miehen mielestä hänellä on naisystävä?
Sama minullekin tuli mieleen. Mielestäsi sinulla on mies (=sitoutunut sinuun). Hänen mielestä sinä olet kepeä tyttö- tai naisystävä. Tästä kertoo sekin, että hän on valmis antaa sinun mennä ja etsiä lasta haluava uusi miesystävä/poikakaveri.
Ota tosissasi ja kuuntele, mitä hän sinulle sanoo!! Vauvoja voi myös tulla enemmän kuin yksi
Kieltämättä tämäkin on tullut mieleen. Siksi mietityttääkin kannattaako jäädä suhteeseen, jossa itse tunnun haluavan vakavampaa ja hänelle riittää "tapailu".
Ap
Kannattaa nyt varmaan ihan ensiksi selvittää suhteenne tila ja kummankin tulevaisuuden suunnitelmat. Ei tietenkään kannata jäädä suhteeseen, jos se ei ole sitä mitä kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen vauvakuume? Miks se in syy hankkia lisää lapsia? Se vauvaikä on vaan pieni osa lapsen elämää. Miks ei neljä lasta perheessä riitä? oletko ajatellut miten paljon lukiokirjat ja vaatteet yms maksaa kun ne kasvaa? Oletko yhtään ajatellut tukea lapsiasi jos ne haluavat opiskella yliopistossa monta vuotta? Tää suunta mihin suomi on menossa niin ei välttämättä opintotukea ja ilmaista koulutusta enää saa kun lapsesi ovat aikuisia. Oletko miettinyt miltä lapsistasi tuntuu kun jatkat lisääntymkstäsi uuden miehen kanna joka ei ole edes heidän isänsä? Eiks se riitä että niiden on pitänyt sopeutua tuohon uusperheeseen?
Lukiokirjat ei maksa enää yhtään mitään, koska toinen aste kuuluu pakolliseen oppivelvollisuuteen. Hyvin harva vanhempi myöskään elättää yliopistossa opiskelevia lapsiaan. Itse en saanut muuta kuin pari huonekalua lapsuudenkodin omasta huoneesta.
Christiiina kirjoitti:
Muuta lisättävää?
Oletko käynyt jo äänestämässä? Hopihopi
Vierailija kirjoitti:
Järki käteen nyt hyvä ihminen. Tuossa iässä raskautumisen todennäköisyys on jo melko pieni, miehesi ei halua lasta ja sun lapset on vko-vko vaan sulla. Vauvakuume on tunne siinä missä muutkin, pura se vaikka liikuntaan mielummin ja alopeta haihattelu. Järkisyyt kaikki sanoo että ei, ton ikäisen pitää jo osata tehdä järkipäätöksiä eikä tunnepäätöksiä.
Olen toista mieltä raskautumisen mahdollisuudesta. Minä raskauduin heti ensiyrityksellä 36 vuotiaana. Tiedän varmaksi, koska mies laski sisään vain kerran ilman ehkäisyä. Elimme uusperhearkea ja halusimme yhteisen lapsen. Emme ole katuneet päivääkään.
Toivon ap sinulle onnea matkaan
No ei kai tuo pelkkää tapailua ole kun on kerran esitellyt lapsensakin sulle? Vai esitteletkö itse lapsesi ihan kelle vaan vaikka vain tapailisitte? (Et ehkä ymmärrä kysymystä. Sä kun olet jättämässä miehen etsiäksesi vaan-jonkun uuden, jonka teette lapsen, mikä on mielestäsi parempaa kuin tapailu)
Sulla onkin ihan hirvee mies kun miettii jopa omien lastensakin kannalta asioita. Että ei pakolla muuta yhteen uuden naisystävän ja sen lasten kanssa ja lupaa tehdä yhteistä lasta ennen kuin on edes yhdessäasumista kokeiltu... jätä se sika!