Miksi äänestät vasemmistoa?
Myönnettäköön se, että arvot heillä ovat erittäin hyvät ja inhimilliset. Välittävät aidosti suomalaisista avun tarpeisista ja kantavat huolta puutteellisista, niinkuin hyveellisen ihmisen kuuluukin. Myös heidän nokkamiehensä Li Andersson on erittäin fiksu ja valveutunut joka asiassa sekä omaa loistavan kommunikointi kyvyn. Niin, miksipäs ei?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Turha jeesustelujengi. Kyllä aina ollaan olevinaan heikomman asialla. Silti päästetään esimerkiksi koululaitos valumaan vessanpöntöstä alas, pilataan opettajien auktoriteetit ja halaillaan kaikkia käytöshäiriöisiä kaikissa ikäryhmissä, koska ovathan he nyt kovia kokeneet. Aivan turhaa, aikaansaamatonta ja passiivisuuteen kannustavaa kuraa.
Tätä ollut jo vuosikymmeniä, lepertyä jolla välinpitämättömyys ja mukavuudenhalu peitetään.
En kaipaa karjumista mutta joskus ja joillekin se on ainoa keino saada jokin asia jakeluun. Välittämisen ilmaus, merkki siitä että nyt on tosi kyseessä.
Tämä viisaus on haluttu unohtaa psykolätinän tieltä. Kaikki ei voi olla pehmoisia puheita jos halutaan luoda totuudellista yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Solidaarisuudesta. En itse ole köyhä, mutta haluan, että muillakin olisi asiat hyvin kuin mulla. Reilumpi huominen - kaikille, ei harvoille!
Oikeasti tuo menee niin, että vasemmistolaisen politiikan jäljiltä lähes kaikilla on tasaisen surkeaa.
Juuri kympin uutisissa oli kysely, jonka mukaan vasemmalla puolella ei pidetä kovin tärkeänä julkisen velan vähentämistä. Vastahan tässä on otettu velkaa 40 miljardia viimeiseen neljään vuoteen, että sikäli kai loogista. Mutta äärettömän hullua.
Velkaa on otettu jo ennen koronaa ja sotaakin toistakymmentä vuotta.
Mutta ei 40 miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto on aina edistänyt sivistystä, koulutusta, kaikkien hyvinvointia ja suvaitsevuutta. Jeesus oli historian eka demari: "Jos sinulla on kaksi ihokasta, anna toinen sille jolla ei ole yhtään."
Joten tietenkin! Vattuakos mä jotain itsekästä oikeistosikaa äänestäisin, joka haluaa kahmia itselleen puuronkin köyhien suista.
Oikeisto ei ole kyennyt tekemään ikinä tätä maata paremmaksi. Eikä ne eds saaneet Suomea NATOon. Persulit taas on suoraan Putinin ohjauksessa.
Jeesus taisi tosiaan olla eka demari, koska hän sanoi myös "Älkää tehkö, niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon."
Voi olla että köyhän suusta viedään puurokin, mutta siihen köyhä on itse syyllinen. Köyhät ovat ajaneet politiikkaa jossa vaaditaan ikuista palkankorotusta, pitkiä lomia, mulle kaikki heti nyt, jne
Sitten köyhä ihmettelee kun liikemies viekin yrityksensä sinne missä työvoima on halvempaa.
Köyhä jää työttömäksi jne.. ymmärrätte varmaan tilanteen sanomattakin.ei puuroa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ja kaikenlainen vasemmistolaisuus on Saatanasta.
Vasemmistolaisuus on Saatanan työkalu maanpäällä.
Se on huomattu juu että uskovaiset ovat usein oikeistolaisia.
Tämä johtuu siitä, että mainitsemasi "uskovaiset" eivät usko Jeesukseen vaan Saatanaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli vasemmiston toivehallitus:)
Ihan viime metreillä päätettiin, kun tuli kiire, että ulkomaalaisia marjanpoimijoita voidaan edelleen kusettaa entiseen malliin ensi kesänä.
Ei vähennetty yritystukia heh heh heh. On taas heidän mukava paasata niistä jatkossa hah hah hah.
Saivat hoiva-alan ihan sekaisin hoitajamitoituksella heh heh heh
Että simmottiin.
Ei ollut vasemmiston toivehallitus.
En tule koskaan äänestämään vasemmistoa. En ole sadisti.
Nuorenna minulle tapaturma josa happi vaje aivoon. Sen jölken olin äänestelyt vasenmistoa.
Kukaan ei koskaan vaihda oikeistosta vasemmistoon.
Vasemmistosta oikeistoon vaihtaminen on yleistä.
Nuoruuden naiviudessaan jotkut haksahtavat vasemmistoon kunnes tulevat järkiinsä. Osa ei tule järkiinsä koskaan - siksi vasemmistolla säilyy tasaisen varma mutta pieni äänestäjäkunta.
AP:han se korjasi koko potin tästä aiheesta, eli eipä oo paljon moitittavaa vasemmiston politiikassa. Maahanmuuttoa katsotaan hyvällä, niinkuin modernille miehelle kuuluu ja köyhistä välitetään. Tulee tosiaan mieleen joku hyväntekijä puolue vasemmistosta. Mutta talouskuria pitäisi olla vähän enemmän, eli ei pidä velkaannuttaa suomea ja ajaa kuilun partaalle. Ei tuhlata!
Äänestän Perussuomalaisia vastaan, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Solidaarisuudesta. En itse ole köyhä, mutta haluan, että muillakin olisi asiat hyvin kuin mulla. Reilumpi huominen - kaikille, ei harvoille!
Tämä tarkoittaa tietenkin ulkomaan köyhiä.
Vasemmistoa äänestävät kaikkien parasta ajattelevat ihmiset.
Jos haluat orjat takaisin ja nautit köyhien kiusaamisesta ja kaltoinkohtelusta, äänestät Kokoomusta tai Perussuomalaisia.
Saa tulla öyhöttämään tähän kommenttiin ihan vapaasti.
Tiedän olevani oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
En aio äänestää Vasemmistoliittoa, koska he vastustivat Nato-jäsenyyttä. Olen joskus aiemmin äänestänyt, koska heidän ymmärryksensä yhteiskunnallisten ongelmien juurisyistä on yleensä parempi kuin oikeistopuolueilla.
Vasemmistoliitolla oli oikeus olla toista mieltä, mutta toisin kuin äärioikeisto, he kunnioittavat lakia ja demokratiaa.
Natoa sai ja saa vastustaa, mutta eivät Vasurit ole myymässä Suomea itään kuten persut on tehneet kolmattakymmentä vuotta.
Nyt ilmoitan myöskin tämän ketjun asiattomaksi?
Mielenkiintoinen nippelitieto oli Hesarissa. 70-luvulta työntekijöiden palkat ovat kasvaneet 18%. Johtajien taas yli 1000%. Aikamoista...
Vasemmisto on laajempi asia kuin Vasemmistoliitto. Arvokartalla SDP ja Vihreät sekä Vasemmistoliitto ovat vasemmalla.
Äärioikealla ovat persut ja niistä irronneet muut fasisti- ja putinistipuolueet sekä KD.
Keskusta ja Kokoomus ovat joissain asioissa arvoiltaan vasemmalla, useimmissa oikealla.
Vasemmiston arvoperusta on vapaus, veljeys, tasa-arvo ja oikeudenmukaisuus. Oikeiston arvoperusta on lissee rahhoo rikkaimmille.
He haluavat tehdä yhteiskunnassa saman alasajon samoilla perusteilla, kuin peruskoulussa pääsivät jo tekemään. Minusta siinä vasen laita sai jo riittävästi toteuttaa itseään ja nyt oikea laita korjaa tuhot toivottavasti seuraavilla hallituskausilla.
Eipä sillä, minustakin olisi tosi kivaa, että kaikilla olisi tosi kivaa niin peruskoulussa kuin yhteiskunnassakin. Harmi, että se kiva tuottaa pidemmän päälle huonoja seurauksia niin perheessä, koulussa ja yhteiskunnassa, kun sitä kivaa on riittävästi nautiskeltu.
Sosialismi on epäonnistut kaikkialla, ja syy on ihmisissä. Ongelma on ettei ihmisluontoa voi muuttaa, paitsi unelmissa ja uskonnoissa.
https://store.steampowered.com/app/1141550/CUCKOLD_SIMULATOR_Life_as_a_…
Tää on hyvä peli.
Jeesus taisi tosiaan olla eka demari, koska hän sanoi myös "Älkää tehkö, niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon."