Luin is keskustelupalstaa hiihtäjistä, ennen kuin viestikisa oli edes alkanut
En tiedä mutta kyllä hävettää suomalaisten käytös, monilla keskustelupalstoilla haukuttiin suomalaiset jo ihan pystyyn, ivattiin ja vähäteltiin.
Varmaan kiva hiihtäjien lukea tuollaista haukkumista, tosi kannustavaa, Hakolaakin kaikki haukkui että varmasti mokaa.
Miksi pitää haukkua ja ivata, ei siitä ainakaan mitään tsemppiä kisaan saa, päinvastoin fiilis laskee vaan entistä enemmän.
Miksi suomalaiset ovat tällaisia että aina pitää etukäteen haukkua jokainen?
Kommentit (8)
Ensin haukutaan pystyyn, sitten kun tulee menestystä niin hehkutetaan, ja jos seuraava kisa ei mene ihan niin hyvin, niin sitten haukutaan vielä enemmän. Mitaleista hopea ja pronssi on aina epäonnistumisia, ja jos tulee kultaa niin se on väärin voitettu.
Miettikää jos tuo nuori ankkuri ei olisi pärjännyt. Hänet oltaisi varmaan haukuttu maanrakoon, Heini olis siitä sitten jatkaa kisoihin.
Naisten joukkue on jo kertonut että heille on lähetetty myös henkilökohtaisesti näitä haukkumisviestejä.
Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa? Eikö hävetä oma käytös?
Itse en kuulu näihin haukkujia mutta tiedossa on että tälläkin palstalla on monia haukuttu. Eivät he tule koskaan vastaamaan mitään.
Törkeää haukkumista on suomalaisilta ollut aina, toivottavasti joku kertoo Nikolle että jos joskus epäonnistuu niin tällaista haukkumista se tulee aina olemaan. Ei todellakaan normaalia mutta tätä se on
Minä en ole haukkunut. En edes kovin paljon edes enää seuraa hiihtoa. Kuitenkin hopea oli miellyttävä yllätys siihen nähden, miten joukkue oli sitä ennen pärjännyt. Osa huonosta menestymisestä oli kyllä johtunút huonosta tuurista.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos tuo nuori ankkuri ei olisi pärjännyt. Hänet oltaisi varmaan haukuttu maanrakoon, Heini olis siitä sitten jatkaa kisoihin.
Naisten joukkue on jo kertonut että heille on lähetetty myös henkilökohtaisesti näitä haukkumisviestejä.Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa? Eikö hävetä oma käytös?
No niinpä. Aivan varmaa on, että kun Anttola ei seuraavassa henkilökohtaisessa kilpailussa ole podiumilla, niin kirveet alkavat taas heilua. Siinä tarvitaan jo paljon enemmän kylmäpäisyyttä kuin viestiankkurina.
En ole lukenut keskusteluja, mutta katselin ja kuuntelin viestin ja olin aika hämmentynyt, kun selostaja Porttila ja asiantuntija Nousiainen lähes koko ajan mollasivat muiden maiden hiihtäjiä ja toivoivat, että ne hiipuisivat, että suomalaiset pärjäisivät. Ei ollut ollut herrasmiesmäistä käytöstä. On ihan oikein kannustaa oman maan edustajia, mutta yhtä herrasmiesmäistä on, ettei hauku muita. Porttila ja Nousiainen, hävetkää. Suomen hiihtäjille onnittelut!
Norjalaisetkin sanoi että Suomen mm-hopea ei ollut heille mikään yllätys mutta suomalaiset itse haukkuivat meidän hiihtäjät ja manasivat heille 6 sijaa.
On siinä meillä kannattajat