Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusasiaa???? Miten kasvattaa oma väri hiuksiin?

Vierailija
03.03.2023 |

En vain tunnu saavan sitä kasvamaan. Tarkoitan että mulla oli kultaisen vaaleat hiukset nuorena mutta oon värjännyt ja raidoittanut 16v asti näitä hiuksia etten tiedä millainen oma väri nykyään on. Viimeksi 1kk sitten taas viileän vaaleita raitoja. Olen koukussa tähän viileyteen. Käytän tuhottoman paljon hopeashampoota. Sitten taas joskus saan hepulin ja yritän lämmittää hiusväriäni naamioilla. Kunnes taas kadun ja käytän vähän ajan päästä hopeashampoota. Enhän tiedä onko hiukseni enää kultaisen vaaleat. Juuresta näyttää tuhkaiselta. Mä en siis tiedä sopiiko mulle nää viileät vaaleat vai lämpimän väriset. Oon jossain välitilassa. Tiedän että ei merkkaa mitään kaikille tää asia. Ei tarvii sit kommentoida ja lukea. Vähän sama kun joku värjäilee vuorotellen vaaleaksi ja tummaksi. Itellä se on viileä ja lämmin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli mieleen seuraava vinkki. Anna hiusten kasvaa pari kolme senttiä ja käy sitten kampaajalla pyytämässä juurikasvun värinen värjäys hiuksiisi. Jatkossa jos haluat värjätä tai vähän sävyttää hiuksiasi, on niissä jo suurin piirtein oma väri.

Vierailija
22/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kasvattaa oman värin esiin raitojen avulla. Jos sun latvat on vaaleet ja tyvi tuhkainen, niin sitä jyrkkää rajaa siis voi häivyttää niillä raidoilla. Juttele kampaajalle. 

Ei tohon hopeashamppoon tarpeeseen voi näkemättä ottaa kantaa. Joillekin sopii sekä viileät että lämpimät värit, ehkä kuulut niihin? Nykyään kyllä lämpimät on trendikkäämpiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kaikki värikäsittelyt sattumoisin juuri, kun olin ostanut hiusvärin ja uuden tyvikasvunpeittämisaineen. Oman värin kasvattaminen kesti vajaat kolme vuotta, minkä ajan pidin hiuksiani korkealla nutturalla ja käytin nutturassa oman värini mukaista lisäkettä. Niitäkin saa nykyisin suunnilleen kaikenvärisinä ja raidoitettuinakin.

Oma värini vaihteli sen mukaan, miten pitkällä kasvatus oli. Kun raja oli korvien kohdalla, kokonaisuus oli kiva liukuväri.

Työläännyin värjäämisessä lähinnä siihen hurjaan vauhtiin, jolla tyvikasvu tuli näkyviin. Käytännössä vain noin viikon verran väri oli hyvä, ja siitä sitten seuraavaan värjäyskertaan minä näin vain tyvikasvun. Tuskin ketään muuta se vaivasi, mutta minua suuresti. En koskaan enää ryhdy värjäämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi