Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden ihmisen tapailu samanaikaisesti

Vierailija
03.03.2023 |

Onko ok deittailla paria ihmistä erikseen, mutta samanaikaisesti?
Olen eronnut vuosi sitten pitkästä suhteesta ja aloittanut deittailemaan taas. En haluaisi laittaa munia yhteen koriin, mutta onko tämä väärin?
Toinen deittailemistani on todella aktiivinen viestijä, mutta toinen tuntuu turvallisemmalta, koska ei ole niin päällekäyvä. Kummatkin vaikuttaa mukavilta.
Kummankaan kanssa ei olla edetty halausta pidemmälle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ok. Jos menee intiimiksi jomman kumman kanssa, siinä vaiheessa pitää laittaa toisen kanssa poikki.

Vierailija
2/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Toinen voi yrittää tappaa toisen, jos tulee mustasukkaisuuskohtaus. Eli mielellään yksi kerrallaan. Jos on kaksi, etsivätkö he kevyttä vai vakavaa. Sekin vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi , mutta muutaman tapaamiskerran jälkeen pitää tehdä päätös, että kumman kaa haluaa jatkaa.

Vierailija
4/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva jos löytyy jopa 2 varteenotettavaa. Yleensä harvemmin löytyy edes se yksi.

Vierailija
5/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös polyamoria on muodikasta nykyään. Go for it.

Vierailija
6/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Mulle kävi eron jälkeen niin, että kävin treffeillä, ei oikein natsannut. Sitten kerran olin sopinut kahdet treffit peräkkäisille päiville. Ekaan mieheen ihastuin aivan ensisilmäyksellä ja oli molemminpuolista, todella ihanaa. Kävi heti selväksi, että elämämme ovat kuitenkin liian erilaisia, joten puhuttiin heti, että ei ole tarkoitus edetä tapailua pidemmälle, mutta tapaillaan vielä niin pitkään kuin tuntuu hyvältä.

Toisena päivänä toiset treffit, en perunut niitä kun ei tuo aikaisempi ollut sellaista, miksi olisin ajatellut olla pitämättä silmiäni auki... tämän miehen kanssa synkkasi mahtavasti, tosi hyvä keskustelija, mutta vähän sama homma, että ei se nyt tainnut vielä tämäkään olla sopiva. Tai sellainen vahva ehkä, ehkä ei, kummankin puolesta

Sitten treffailin näiden kahden miehen kanssa päällekkäin, mutta eipä kauan kestänyt kun väsyin molempiin. En oikein saanut myöskään omista tunteista selvää kun ensin oli ihanaa ekan kanssa, sitten hauskaa tokan kanssa, että molemmista tykkäsin, mutta välillä enemmän toisesta etten olisi välittänyt yhtään nähdä toista, ja välillä sitten toisesta ja toisinpäin.

Sit tämä eka mies olisi kai halunnut että haluan enemmänkin vaikken halunnut. Siis oli mustasukkainen kuitenkin vaikka ei itsekään muuta halunnut mutta kyllä häntä alkoi haitata tämä toinen mies. Olin niin idioot ti että en tajunnut sitä mukkasukkaisuutta, peitti sen kyllä superhyvin sikäli, ja luulin että hän ei vain enää itse oikein halua nähdä mua jne. Ja kun olin kuitenkin häneen oikeasti ihastunut niin tuntui niin pahalta olla tapaamatta että lopetin nuo molemmat hommat ja itkeskelen sitä vain tykönäni päivän-pari...

Ihan sekavaa. Ei todellakaan kannata. Hirveä morkkiskin jälkeenpäin. Kai sitä voi treffeillä ihmistä, jonka kanssa ei aio muuten enempää jatkaa pidemmälle, mutta silti keskittyä sen aikaa vain yhteen. Tai sitten olla tapailematta ja odottaa sitä oikeaa. Ehdottomasti ei useaa kerrallaan tapaile tai etsi.

Vierailija
7/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tapailla minusta.

Vierailija
8/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten ryhmäseksi, kolmen kimppa onnistuisi jos ei ole yhtäaikaa?

Vierailija
9/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platejen spinnaus on ihan normii settii mitä itsekin harrastan säännöllisesti.

Vierailija
10/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka tapaili useampaa samanaikaisesti. Ilmeisesti yksi tapailusuhteista kuitenkin luuli että kyse oli seurustelusuhteesta, tai sitten mies uskotteli hänelle näin. Joka tapauksessa kävi sääliksi tämä nainen. Esitteli lapsensakin tälle miehelle ja tämän pojalle. Kävivät yhdessä huvipuistossa, uimassa jne.

Pitäisi vähän käyttää aivoja, ennen kuin sotkee lapsensa tapailukuvioihin.

Vierailija
11/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi ja pitää. Silloin kun minulla oli haku päällä tapailin samaan aikaan neljääkin eri miestä. Ei yhdellä tapaamsiella vlttämättä vielä tutustu niin hyvin, että pysyisi päättämään haluaako hänen kanssaan vakavan suhteen.

Vierailija
12/17 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei kannata multitaskata.

Missään asiassa.

Vierailija
13/17 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/17 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2019, 1.5 vuotta avieron jälkeen "voimaannuin" ja tapailin kolmea miestä yhtäaikaa - halusin kokea itseni haluttavaksi ja niin kävikin. Yksi näistä olisi halunnut parisuhteeseen ja ajatus siitä ahdisti... syksyn tullen en ollut enää kiinnostunut kenestäkään - enkä sen koommin ole :) 

Vierailija
15/17 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis samanaikaisesti, en tietenkään samalla kertaa :) 

Vierailija
16/17 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy niiltä deittailukumppaneiltasi, onko se heille ok. Mikä tahansa on ok, jos siitä sovitaan osapuolten kesken.

Vierailija
17/17 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaula

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä