Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nopeasti rahat nykyään siirtyy pankista toiseen?

Vierailija
03.03.2023 |

Tyyppi väittää maksaneensa mulle keskiviikkona eri pankista, ei näy vieläkään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keskiviikkona siirretty raha pitäisi näkyä viimeistään torstaina.

Vierailija
2/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEPA-alueella vuorokaudessa, ts. EU + Sveitsi + Norja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä pankista maksa. 

Vierailija
4/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pankki sitten on hitain? Mulla on S-pankki, en ole varma mistä hän siirsi, mutta eri pankista. Suomessa kuitenkin.

ap

Vierailija
5/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä näkyy 1-2 tunnissa. Joskus nopeamminkin.

Vierailija
6/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes realiaikaisesti, muuten sua kusetetaan, yritystileillä on joskus hidastuksia, muuten jos tilinumero on oikein käytännössä heti.

Vierailija
7/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähes realiaikaisesti, muuten sua kusetetaan, yritystileillä on joskus hidastuksia, muuten jos tilinumero on oikein käytännössä heti.

Mitä hidastuksia? Miksi?

Vierailija
8/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton ärsyttävää. Miks pitää valehdella, kun se käy kuitenkin ilmi??

ap

Vierailija
9/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pankki sitten on hitain? Mulla on S-pankki, en ole varma mistä hän siirsi, mutta eri pankista. Suomessa kuitenkin.

ap

S-Pankin ja Nordean välinen siirto menee saman päivän aikana. Toki iltapäivällä tai illalla tehty siirto voi mennä seuraavalle päivälle.

Vierailija
10/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo hidastukset ovat jo menneen talven lumia. Siirrossa on kuitenkin jonkinlainen viive, koska Suomen Pankki on osapuolena pankkiryhmien välisessä siirrossa takaamassa että osapuolilta löytyy katetta.

Vierailija
11/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo hidastukset ovat jo menneen talven lumia. Siirrossa on kuitenkin jonkinlainen viive, koska Suomen Pankki on osapuolena pankkiryhmien välisessä siirrossa takaamassa että osapuolilta löytyy katetta.

Itse asiassa kaikki pankista toiseen maksut käyvät euroopassa mutkan. Saman päivän aikana raha siirtyy jos maksu on tehty ma-pe ennen klo 16. Muuten perillä seuraavana arkiaamuna.

Vierailija
12/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

S-pankissa ainakin itselläni on kestänyt monta päivää, kun olen siirtänyt S-pankista toisen pankin tilille. Luulen, ettei S-pankki toimi 24/7 tai ainakaan rahaliikenne ei toimi, jos maksaa esim. klo 16.00 jälkeen.

Vierailija
13/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiveet eivät S-pankissa ole menneen talven lumia, sillä vielä tämän vuoden tammikuussa kun siirsin rahaa toiselle pankkitilille viive oli kaksi ja puolipäivää.

Vierailija
14/14 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spankki - OP 1-2 h.