Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla tällaista suhteessa?

Vierailija
03.03.2023 |

Olenkohan ainoa, joka on liki 10 vuoden suhteessa, missä seksiä on vain miehen aloitteesta? Ei ikinä minun aloitteistani, joihin minulla on edes pokkaa noin 2-4 vk:n välein. Nämä aloitteet eivät ole miehelle ahdistavia, epämieluisia tai vihjeitä, mitä ei huomaisi, mutta ei vaan halua minun aloitteestani.

Mietin eroa tämän takia. Onhan 10 vuotta aika pitkä aika todeta, ettei asiaan tule muutosta ja että näin se on vaikka miehen mielestä ei ole.

En suunnittele shokkieroa, mutta mielessä on. Samalla tietysti mietin, että onko se oikein? Onko minulla oikea syy erota?

Mutta onko muita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla, mutta puhuisit ensin, jos et jp ole sitä tehnyt. Minä kestäis.

Vierailija
2/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, yhden kerran olen kieltäytynyt 20 vuoden aikana, kun vaimo ehdottanut tai antanut ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mulla on todella ristiriitaisia ajatuksia. Toisaalta olen haaveillut pitkästä liitosta ja tulevaisuus voisi muuten näyttääkin todella hyvältä. Mutta vuosien aikana olen yrittänyt mennä eteenpäin ja antaa anteeksi paljon sellaista, mitä ei varmaan olisi kannattanut sopia ja jatkaa yhdessä varsinkaan tähän yhdistettynä. Ajattelin vain, että ei saa heti luovuttaa.

Esimerkiksi mieheni on vaatinut seksiä monta kertaa siten, että olen sen vuoksi myöhästynyt töistä. Ei voi sanoa pomolle, että mieheni oli pakko päästä panemaan, mutta ottaa silti itsetunnolle. Mies vähintään syyllistää jos torjun häntä esim. jos on herättänyt minut keskellä yötä. Se on hänen reaktionsa.

Kun minä teen hyvänä päivänä aloitteen, mies kieltäytyy ja kertoo sen johtuvan siitä mitä tein vaikka kesänä 2020... vaikka en mä sano enkä edes ajattele, että en halua seksiä nukkuessa koska hän teki X viimeksi eilen. Uskon kuitenkin että oikeasti syy on minun koska 3 vuotta sitten..

Ei kai se oikeasti olekaan minun syyni jos mies ei ymmärrä. En vaan olisi uskonut, että uskon niin paljon valehtelua. Henkilökohtaisessa elämässä haluaisin eniten sellaisen parisuhteen, missä mies ei torjuisi jne. Tai vaikka olla vain yksin

ap

Vierailija
4/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mulla on todella ristiriitaisia ajatuksia. Toisaalta olen haaveillut pitkästä liitosta ja tulevaisuus voisi muuten näyttääkin todella hyvältä. Mutta vuosien aikana olen yrittänyt mennä eteenpäin ja antaa anteeksi paljon sellaista, mitä ei varmaan olisi kannattanut sopia ja jatkaa yhdessä varsinkaan tähän yhdistettynä. Ajattelin vain, että ei saa heti luovuttaa.

Esimerkiksi mieheni on vaatinut seksiä monta kertaa siten, että olen sen vuoksi myöhästynyt töistä. Ei voi sanoa pomolle, että mieheni oli pakko päästä panemaan, mutta ottaa silti itsetunnolle. Mies vähintään syyllistää jos torjun häntä esim. jos on herättänyt minut keskellä yötä. Se on hänen reaktionsa.

Kun minä teen hyvänä päivänä aloitteen, mies kieltäytyy ja kertoo sen johtuvan siitä mitä tein vaikka kesänä 2020... vaikka en mä sano enkä edes ajattele, että en halua seksiä nukkuessa koska hän teki X viimeksi eilen. Uskon kuitenkin että oikeasti syy on minun koska 3 vuotta sitten..

Ei kai se oikeasti olekaan minun syyni jos mies ei ymmärrä. En vaan olisi uskonut, että uskon niin paljon valehtelua. Henkilökohtaisessa elämässä haluaisin eniten sellaisen parisuhteen, missä mies ei torjuisi jne. Tai vaikka olla vain yksin

ap

Kuulostaa ahdistavalta eikä miltään hyvältä ihmissuhteelta. Todellakin sinulla on oikeus tuntea harmitusta tuosta, ja jos asiaan ei saada muutosta voi olla ihan hyvä ajatus lähteä menemään.