Minusta tuli jotain, vaikka kukaan ei uskonut
Itse uskoin itseeni ja kykyihini. Se on kantanut. Kiitospuheessani kiittäisin itseäni.
Kommentit (9)
Aika moni tuntuu uskovan, että on jotain muiden ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo susta tuli
Hetero olen, mutta ei homoudessakaan mitään vikaa olisi. Tämä ei tosin liity asiaan mittenkään
Olet homo
Onnittelut menestyksestä. Jospa ihmiset nuorena edes vähän uskoisivat itseensä, niin useimmista voisi tulla vaikka mitä. Harva on kuitenkaan lopulta niin heikkolahjainen tms., ettei oikeasti voisi pärjätä vaikka kuinka hyvin.
Hieno juttu! Onnea! Minusta taas kaikkien mielestä piti tulla jotain erityistä, mutta ei minusta kyllä ole oikein mitään tullut.
Onneksi olkoon! Minullekin vanhemmat sanoi, että ei musta mitään tule. Tuli kuitenkin ihan hyvin koulutettu, hyvin tienaava omakotiasuja, joka elättää itsensä ja perheensä. Varmasti myös onnellisempi kuin nämä ikuisuustyöttömät kaikesta katkerat vanhemmat, jotka saaneet vähäisen omaisuutensa perimällä.
Kuka sinulle sanoi, että sinusta ei tule mitään? Mitä sinusta sitten tuli?
Minusta olisi kiva tietää, ajatteliko myös esim. opettajani aikanaan, että minusta ei tule mitään.
Mua kiinnotaa millainen olet ihmisenä? Enkä tarkoita varallisuutta tai muuta ulkoista.
No mitä susta tuli? Mihin ihminen yltää ihan yksinään ilman mitään apua? Minusta tuli lopulta tohtori, mutta en ole koskaan ajatellut, että tein sen itse ja yksin, kyllä minua tuki ja auttoi moni, vaikka he eivät kilvan ole vakuutelleet uskovansa minuun.
Hetero olen, mutta ei homoudessakaan mitään vikaa olisi. Tämä ei tosin liity asiaan mittenkään