Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotisiivouksesta kysymyksiä?

Vierailija
03.03.2023 |

Mies lupasi maksaa meille kotisiivoojan ainakin kerran kuussa jos yhden kerran viitsisin siivota paikat tip-top. Olen siis kotona lasten kanssa ja täällä on kauhean usein aika törkyistä, mikä kyllä melkoisesti latistaa ilmapiiriä.

Millaisia siivousfirmoja sitten suosittelisitte, isompia vai pienempiä? Siivoojan kanssa sovitaan varmaan etukäteen, mitä kohteessa pitäisi tehdä ja paljonko se suunnilleen maksaa? Lähdettekö jaloista pois? Ja sitten vähemmän itseäni imarteleva kysymys, Voiko luottaa siihen varmasti, ettei mitään katoa, vaikkapa nyt kalliita työkaluja mitä ei tietenkään huomaisi ennen kuin seuraavan kerran tarvitsee? Vaikuttaako tähän millaista siivousfirmaa käyttää, siis isompaa vai yksityisyrittäjää? Ja sekin vielä, että kuinka sotkuiseen kotiin kehtaa siivoojan päästä? Omantunnon asia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kallis häviää ja ei siivota kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt yksityisyrittäjä ja mitään ei ole hävinnyt.

Joku joskus kommentoi, et ultrapuhtaita asuntoja on tylsä siivota. Eli siistijälle voi olla motivoivaa, kun näkee työnsä jäljen. Mut kai se riippuu ihmisestä.

Kannattaa selkeästi sopia, mitä puhdistetaan. Joku oli pettynyt, lemmikin ruoka-astioita/vesiastiaa ei oltu puhdistettu. Luulen, kyse siitä, että asiasta olisi pitånyt sopia.

Itse olen etukäteen keräillyt lasten tavarat pois lattioilta, mutta ei se varmastikaan välttämätöntä ole; mutta ajattelen, nopeuttaa siivoojan työtä.

Vierailija
4/4 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) meillä olisi ajatuksena että ihan pinnat siivottaisiin. Lattiat, työtasot ja lisäksi kylppäri ja vessat. Eteisen lattia ehkä erityisen huolellisesti, meillä ei kodinhoitohuonetta niin hiekkaa kertyy. Uskon, että ammattilaisen jälki olisi parempaa kuin omani, joten tuskin keksisin valittamista. Ikkunoidenkin pesun voisi sopia kerran tai kaksi vuodessa, se on aika urakka pienten lasten kanssa.

Muuta kuten vaikka lakanoiden vaihtamista tai pyykin/astioiden pesua tai kaappien järjestämistä tms. ei tarvitsisi. Lattialta ainakin kerätään tavarat pois edestä.

Jotain menoa täytyy varmaan lasten kanssa keksiä siivouksen ajaksi. On se varmaan mukavampi tehdä rauhassa ilman jännittäjämammaa ja että lapset juoksisivat edessä.

Ap