Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESÄMÖKKIFIILISTELY -ketju

Vierailija
02.03.2023 |

Muita, jotka kaipaa jo kesää, mökkeilyä, uintia, juhannusta ja tuoreita mansikoita?
Millaisia suunnitelmia ens kesälle?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökit yhä kielletty kirjoitti:

Sanna ei vieläkää ole perunut sanojaa, "nyt ei ole aika mökkeillä".

Mökki 10min päässä kämpästä ni ei Sannan käskyt tänne yllä

Vierailija
22/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan parhaillaan mökillä, juuri tulin saunasta ja kyllä siinä fiilistelin sitä miten se vaan kesällä on vielä paljon mukavampaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan ihan intona, että päästään mökille heti keväällä. Meidän on tarkoitus tehdä ihan pieni mökin laajennus keväällä miehen kanssa kahdestaan. Muutama uusi ikkuna ja ulko-ovi on jo tilattu.

Ihan parasta on se, kun aurinko alkaa lämmittämään ja mökin pihapiiri alkaa tulemaan näkyviin! Sitten kaikki matot ulos ja mökin kuuraus raikkaaksi, puhtaat petivaatteet sänkyihin ja illalla mökin ihanaan puusaunaan kylpemään, hyvää syömistä ja vähän punaviiniä palanpainikkeeksi. 

Mä rakastan mökkeilyä ja mun sielu ja ruumis nauttii mökillä olosta! :)

Mökillä sen tuntee, että sielu lepää<3 Järvimaisema ja pihakoivut

Olen ikäni asunut meren rannalla ja ekaa kertaa kun olin mökillä järven rannalla niin ihmettelin että jotain puuttuu ja se oli meren tuoksu. Erittäin hassua, mutta kaipaan aina merta eikä järvi koskaan tunnu samalta.

Vierailija
24/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan parhaillaan mökillä, juuri tulin saunasta ja kyllä siinä fiilistelin sitä miten se vaan kesällä on vielä paljon mukavampaa. 

Miekii haluun! Kesällä siihen kylkeen saunaolut ja mansikkakakkua niin elämä hymyilee

Vierailija
25/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas kaikki vaikka 5 parasta asiaa kesässä

Vierailija
26/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa te mökkeilette tai kenen luona? Vai itseksenne?

Vierailija
27/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie voin alottaa:

1. Lämmin sää ja aurinko

2. Mökkeily

3. Sup-lautailu

4.  Yöuinnit

5. Ihanat kesäherkut

6. Kesämyrskyt ja sade (aina välillä)

7.  Riippumatossa nukkuminen

8.  Loma

Tuli nyt muutama  extra

Vierailija
28/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheen kanssa tutuilta omaan käyttöön vuokratulla mökillä. Saadaan pitää sitä koko kesä niin kuin omaa

Vierailija
29/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkitöitä odotellessa:) Ihan mukavaa pientä puuhailua

Vierailija
30/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokramökillä milloin missäkin, perheen kera. 1vko per kesä, se on just sopiva aika.

Vierailija
31/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mökkipeli?

Mölkky tietty

Vierailija
32/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootan auringonlaskuja ja sitä että tää harmaus ja pilvisyys väistyy pikkuhiljaa

Vierailija
33/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mökkeily

2. Aurinko ja lämpö

3. Loma

4. Luonto

5. Veneily

Vierailija
35/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan ihan intona, että päästään mökille heti keväällä. Meidän on tarkoitus tehdä ihan pieni mökin laajennus keväällä miehen kanssa kahdestaan. Muutama uusi ikkuna ja ulko-ovi on jo tilattu.

Ihan parasta on se, kun aurinko alkaa lämmittämään ja mökin pihapiiri alkaa tulemaan näkyviin! Sitten kaikki matot ulos ja mökin kuuraus raikkaaksi, puhtaat petivaatteet sänkyihin ja illalla mökin ihanaan puusaunaan kylpemään, hyvää syömistä ja vähän punaviiniä palanpainikkeeksi. 

Mä rakastan mökkeilyä ja mun sielu ja ruumis nauttii mökillä olosta! :)

Mökillä sen tuntee, että sielu lepää<3 Järvimaisema ja pihakoivut

Olen ikäni asunut meren rannalla ja ekaa kertaa kun olin mökillä järven rannalla niin ihmettelin että jotain puuttuu ja se oli meren tuoksu. Erittäin hassua, mutta kaipaan aina merta eikä järvi koskaan tunnu samalta.

Totta, se paskanhaju on jäljittelemätön.

Vierailija
36/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkikesää odotellen. Viime kesä oli ensimmäinen kesä omalla mökillä. Lämmin juhannus, juhannusauna, uiminen järvessä, grillailu ja chillailu mökkikeinussa ja riippumatossa, soutuveneilyä, sulkapallon peluuta,mölkkyä, radion kuntelua... Koko viime kesä tuntui aurinkoiselta ja lämpimältä, lähes joka viikonloppu olimme perheen kanssa mökillä. Keslomareissukin jäi mökkihuumassa väliin.

Ensi kesää odotellessa. Sateen ropina mökillä vielä kokematta. Sen vuoro varmaan ensi kesänä.

Vierailija
37/40 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju! Minkäänlaisia mökkejä teillä on? Meillä etsinnässä vanhempi, pieni ja edullinen. Perusmökki.

Vierailija
38/40 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ketju! Minkäänlaisia mökkejä teillä on? Meillä etsinnässä vanhempi, pieni ja edullinen. Perusmökki.

Meillä on pieni saunamökki terassilla, nukkuma-aitta ja ulkohuussi. Sähköt löytyy sisältä mutta juoksevaa vettä ei.

Vierailija
39/40 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkikesää odotellen. Viime kesä oli ensimmäinen kesä omalla mökillä. Lämmin juhannus, juhannusauna, uiminen järvessä, grillailu ja chillailu mökkikeinussa ja riippumatossa, soutuveneilyä, sulkapallon peluuta,mölkkyä, radion kuntelua... Koko viime kesä tuntui aurinkoiselta ja lämpimältä, lähes joka viikonloppu olimme perheen kanssa mökillä. Keslomareissukin jäi mökkihuumassa väliin.

Ensi kesää odotellessa. Sateen ropina mökillä vielä kokematta. Sen vuoro varmaan ensi kesänä.

Maailman paras tunne olla sisällä mökissä, syödä herkkuja ja katsoa kun ulkona on kaatosade! Siinä on jotain tosi tunnelmallista

Vierailija
40/40 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoda kaljaa ja katella järvelle. Se on parasta.