KESÄMÖKKIFIILISTELY -ketju
Muita, jotka kaipaa jo kesää, mökkeilyä, uintia, juhannusta ja tuoreita mansikoita?
Millaisia suunnitelmia ens kesälle?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mökki vuokrattu jo hyvissä ajoin heinäkuun eka viikko! Eipä ollut enää paljon vapaita viikkoja, kun varasin.
Oiii ihanaa! Se on kyllä, että meinaa olla jo kaikki vuokramökit varattuna. Onneks me saadaan vuokrata tutun mökki koko kesäksi!
Mökkeilyssä ei ole mitään fiilistelemistä. Onni on, jos sinne ei tarvitse mennä.
Ootteko ikinä sup-lautaillu? Suosittelen kokeilemaan etenkin yöllä auringonlaskun aikaan:) Ja jos huono tasapaino niin istualteenkin voi suppailla!
Vierailija kirjoitti:
Mökkeilyssä ei ole mitään fiilistelemistä. Onni on, jos sinne ei tarvitse mennä.
No fiilistele sitten ihan vaan kesää, aurinko ja lämmin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökki vuokrattu jo hyvissä ajoin heinäkuun eka viikko! Eipä ollut enää paljon vapaita viikkoja, kun varasin.
Oiii ihanaa! Se on kyllä, että meinaa olla jo kaikki vuokramökit varattuna. Onneks me saadaan vuokrata tutun mökki koko kesäksi!
Joo alkuvuodesta pitää olla liikkeellä, jos haluaa mieleisen ja sopivaan ajankohtaan. Joka kesä oltu eri paikassa, ihan vaihtelun vuoksi. 4vko kesäloma, niin viikko mökillä on ihan riittävä, halutaan tehdä muutakin, ajella ympäri Suomea sukulaisia moikkailemassa. Eikä noi lapsetkaan jaksa mökillä viikkoa pidempään...
Ollaan nyt käyty aurinkoisilla ilmoilla mökillä saunomassa ja makkaraa paistelemassa.
Ensimmäinen yökin oltu, eli mökkikausi on avattu ja avannossa tuli käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo alkuvuodesta pitää olla liikkeellä, jos haluaa mieleisen ja sopivaan ajankohtaan. Joka kesä oltu eri paikassa, ihan vaihtelun vuoksi. 4vko kesäloma, niin viikko mökillä on ihan riittävä, halutaan tehdä muutakin, ajella ympäri Suomea sukulaisia moikkailemassa. Eikä noi lapsetkaan jaksa mökillä viikkoa pidempään...
Meikä on onnekas ku yhtä pitkä kesäloma ku koululaisillakin... Joksikin aikaa muutetaan mökille asumaan ja muuten ollaan kotona ja ajellaan mökille saunaan iltasin (10min ajomatka). Sit kans jotain kotimaanmatkailua
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nyt käyty aurinkoisilla ilmoilla mökillä saunomassa ja makkaraa paistelemassa.
Ensimmäinen yökin oltu, eli mökkikausi on avattu ja avannossa tuli käytyä.
Pääsispä jo korkkaamaan mökkikauden:) Siinä vaan ois reilu 2 kilsaa aurattavaa pikkutietä, nii pitää ootella lumien sulamista
Vierailija kirjoitti:
Oma mökki odottaa... Se on parasta.
Se onkii parasta!
Mä odotan ihan intona, että päästään mökille heti keväällä. Meidän on tarkoitus tehdä ihan pieni mökin laajennus keväällä miehen kanssa kahdestaan. Muutama uusi ikkuna ja ulko-ovi on jo tilattu.
Ihan parasta on se, kun aurinko alkaa lämmittämään ja mökin pihapiiri alkaa tulemaan näkyviin! Sitten kaikki matot ulos ja mökin kuuraus raikkaaksi, puhtaat petivaatteet sänkyihin ja illalla mökin ihanaan puusaunaan kylpemään, hyvää syömistä ja vähän punaviiniä palanpainikkeeksi.
Mä rakastan mökkeilyä ja mun sielu ja ruumis nauttii mökillä olosta! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen yökin oltu, eli mökkikausi on avattu ja avannossa tuli käytyä.Pääsispä jo korkkaamaan mökkikauden:) Siinä vaan ois reilu 2 kilsaa aurattavaa pikkutietä, nii pitää ootella lumien sulamista
Meillä on samalla mökkitiellä olevien kanssa yhteinen kassa mistä paikallinen auraaja käy avaamassa mökkitien ja pihat keväällä.
Kesälokkeilu on kyllä mahtavaa. Valmiiseen pöytään aina ja lämpimään saunaan eikä tarvitse itse maksaa pennien jeniä.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan ihan intona, että päästään mökille heti keväällä. Meidän on tarkoitus tehdä ihan pieni mökin laajennus keväällä miehen kanssa kahdestaan. Muutama uusi ikkuna ja ulko-ovi on jo tilattu.
Ihan parasta on se, kun aurinko alkaa lämmittämään ja mökin pihapiiri alkaa tulemaan näkyviin! Sitten kaikki matot ulos ja mökin kuuraus raikkaaksi, puhtaat petivaatteet sänkyihin ja illalla mökin ihanaan puusaunaan kylpemään, hyvää syömistä ja vähän punaviiniä palanpainikkeeksi.
Mä rakastan mökkeilyä ja mun sielu ja ruumis nauttii mökillä olosta! :)
Mökillä sen tuntee, että sielu lepää<3 Järvimaisema ja pihakoivut
Vierailija kirjoitti:
Ootteko ikinä sup-lautaillu? Suosittelen kokeilemaan etenkin yöllä auringonlaskun aikaan:) Ja jos huono tasapaino niin istualteenkin voi suppailla!
joo, sup lautailu on ihan tosi rentouttavaa ja siinä vasta sitä kesäfiilistä onkin!
Vierailija kirjoitti:
Tullaviisiin käy, kun kolme känniläistä lähtee veneenlaskuun. Yksi sammuu, yksi ui ja kolmas ei muista kääntää kameraa vaaka-asentoon! Hauskaa heillä kuitenkin on, mutta ei enää venettä.