Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut jotain, missä olit huono? Mitä?

Vierailija
02.03.2023 |

Minä harrastin pienenä pari vuotta balettia. Rytmitajusta se ei ollut kiinni, koska soitin kahta instrumenttia. Mutta nuo toistot tuntuivat tylsältä ja merkityksettömiltä ja opetus ankaralta. En saanut siitä iloa. Lopetinkin sitten tosiaan parin vuoden kohdalla.

Entä teillä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Agility. Lopetin kun olin vuodesta toiseen yhtä huono ohjaamaan vaikka sain hyvää koulutusta. Nyt uusi koira saa harrastaa lajeja joissa en pilaa sen suoritusta koko ajan.

Agility on niin pelottava laji etten edes harkitse vaikka mulla on lajiin täydellisesti sopiva koira =)

Olisin itse koko ajan pihalla kuin lumiukko, liikkuisin väärin ja kädetkin heiluisi varmaan miten sattuu.

Vierailija
22/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousiammunta. Ei yhtään nuolta tauluun mutta useita heinikkoon, kaikkia ei löydetty koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssimista, siis lavatanssia.

Olen kuulemma raskas ja vähän jäljessä koko ajan. En mitenkään tajua mihin päin pitäisi singahtaa jossain jivessä. Rytmitajua mulla on ja tykkäänkin tanssia yksinäni. Aattelin, että pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
24/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ostettiin kitara obaut kymmenvuotiaana, mutta vaikka harjoittelin kappaleiden soittamista koko teini-ikäni, jokin koko hommassa ei auennut minulle.

Tankkasin nuoteista klassista ja pop iskelmää huonoin tuloksin.

Eräs kaveri sai kitaran ja jo muutaman viikon päästä tyyppi soitti omasta päästään kehiteltyä bluesia ja rämpytti skittaanssa kuin flamengonsoittaja.

Lopetin soittamisen siihen :-)

Vierailija
25/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä kaikessa on aluksi huono ennen kuin oppii. 

Ei muuten ole. Harrastuksissa ja opiskellessakin näkee, että jotkut ovat heti hyviä.

Harrastamisen kuuluu olla mukavaa ja harrastamiseen riittää harrastustaso. Ei tarvitse tähdätä minkään lajin ammattilaiseksi. 

Vierailija
26/26 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ymmärtäminen.

Luin kirjallisuutta ja opettelin keskustelemaan niin, että naiset viihtyisivät kanssani. En itse viihtynyt yhtään.

Nyt vietän laatuaikaa miesporukoissa ja hauskaa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi