Teini on nykyään joka aamu lähes 30 minuuttia vessassa
Asutaan kolmiossa minä, mies ja poika ja suututtaa kun poika tukkii vessan puoleksi tunniksi. Olen kysynyt että mikä kestää niin poika on suuttunut siitä. Sanoo että eikö saa edes paskalla käydä. No tottakai saa, mutta se että yksi ulostaa joka aamu 30 minuuttia jumittaa kiitettävästi meidän kaikkien aamutoimet. En tiedä mitä tehdä kun tuntuu että puhuminen ei auta.
Kommentit (38)
Kuluuko vessapaperia enemmän kuin ennen?
Elimelliset vaivat on suljettu pois?
Muuttakaa asuntoon missä on 2 toilettia
Vierailija kirjoitti:
Onko sen maha kipeä? Jännittääkö se kouluun menoa?
Viimeksi äsken kun kysyin niin huusi että ei oo kipeä. Jos sitten ei vaan meinaa tulla kakkaa, mutta turhauttaa odottaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vetelee pikku kätöseensä sielä
Siinä hommassa ei teinipojalla Kyllä puolta tuntia mene hyvällä tahdollakaan.
Hoh hoijaa,on joillakin ongelmat ja huolet.
Varaa lapselle aika lääkäriin. Voi hyvinkin olla joku lääketieteellinen syy. Jos ei ole niin sitten pojan on vaan herättävä puoli tuntia aikaisemmin vessa-asian vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa asuntoon missä on 2 toilettia
Ei parin vuoden takia viitsi. Kohta asutaan taas kahdestaan miehen kanssa. Ja on tää asunto nytkin ihan sopiva: pojalla on oma huone ja meillä miehen kanssa oma. Yksi kylppäri on ainoa iso miinus.
Ap
Niin ja mitä sitten? Onko sinulla äitinä minkäänlaista päättelykykyä mistään teidän perheen asioista? Oman lapsen vessa käynneistä pitää tänne kirjoitella. Miten ihmeessä selvisin lapsieni kanssa 80-luvun kun ei ollut nettiä eikä chättiä.
Kaikkienko siellä pitää sinne vessaan samaan aikaan sitten tunkea? Hyvää päivää perheen vanhemmat voisi hankkia elämän.
Herää itse paskomaan aiemmin. Ei tarvitse odottaa ja hätyyttää. Kuka siinä voi paskoa kun joku huutaa oven takana että mulla on kiire, ala tulla.
Koulussa kiusataan. Kärkäs kiistäminen vahvistaa asian.
Osta portapotti sille omaan huoneeseen ja sano, että vessaan mennään kun paskattaa, eikä silloin kun huvittaa.
Ujokakka tullut jos olet tästä asiasta vauhkonnut.
Meillä ainakin teinit majoittuu puhelimen kanssa vessaan ties kuinka pitkäksi aikaa. Onneksi on kaksi vessaa. Mutta ei tämä mikään nykyajan ilmiö ole, ennen vanhaanhan vessaan vietiin lehtiä lukemiseksi.
Onko sen maha kipeä? Jännittääkö se kouluun menoa?