Voiko naisesta tulla impotentti?
Mun klitoris on n. vuoden sisällä tullut aika tunnottomaksi, masturbointi ei onnistu 😶
Kommentit (14)
Voi tulla. Osalla transnaisista ei enää seiso, koska naishormoonit. Sehän ei vaikuta heidän haluttavuuteensa sinänsä, eikä heidän seksuaaliseen nautintoonsa, elleivät ole tottuneet olemaan top 😳
Vierailija kirjoitti:
Naisen impotenssi ei vain näy.
Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.
Fyysisesti ei mutta psyykkisesti voi.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla. Osalla transnaisista ei enää seiso, koska naishormoonit. Sehän ei vaikuta heidän haluttavuuteensa sinänsä, eikä heidän seksuaaliseen nautintoonsa, elleivät ole tottuneet olemaan top 😳
Kunnolla niitä naitava 😛
Valtaosa naisista on, ja pyrkivät kompensoimaan sitä miesvihalla ja kävelemällä kadulla pikkulapsia päin.
Periaatteessahan on toki mahdollista, että naisen kulli ei seiso.
https://shecock.net/img/women_with_cocks/women_with_cocks_1.webp
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa naisista on, ja pyrkivät kompensoimaan sitä miesvihalla ja kävelemällä kadulla pikkulapsia päin.
Mene pois katkera trolli.
Vierailija kirjoitti:
Fyysisesti ei mutta psyykkisesti voi.
Miten niin ei fyysisesti? Onhan klitoriksessakin paisuvaiskudos.
Ei voi. Naiset ovat kaikki impotentteja jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä bottomina ollessa tarvii olla vielä enemmän kiihottunut, että se tuntuu nautinnolliselta. Aika mahdotonta saada mitään orgasmiakaan, jos ei seiso.
Voi. Mä olen ollut jo vuosia.