Nainen, onko sperma mielestäsi hyvänmakuista, tai edes siedettävän makuista?
Kommentit (22)
Naisten römpsä haisee kalalta. Yöks.
Sperman makuun luullakseni vaikuttaa se, mitä mies on syönyt. - Jollen pidä miehen ruokavaliota hyvänä, niin luulempa, ettö en pitäsi hänen spermansa mausta.
Vierailija kirjoitti:
Naisten römpsä haisee kalalta. Yöks.
Tuskin olet koskaan edes saanut.
Pahaa ja kitkerää, mutta eipä noita ruumiinnesteitä ole tarkoitettukkaan syötäväksi.
Miksi kysymys rajoittuu ainoastaan naisiin? Onhan niitä muitakin makutuomareita.
Naisten eritteet haisevat tonnikalalta
Ihan sama vaikka olisi kuin vettä vain, kun tiedän mitä se olisi niin oksentaisin jo samantien kun suuhun tulisi. Ei siis tätä lajia mulle.
Miten niin naiset? Eikö miehet saa vastata?
Ap rohkeasti vaan maistelemaan, sillähän asua selviää.
Ei oo tullut vastaan niin pahan makuista, että olisi jäänyt mieleen. Otan suihin ja nielen lastit koska mun tunnelman pilaisi se, että sitä spermaa pitäisi jotenkin varoa tai vältellä.
Pahaa se on, mutta välillä yritän sietää.
Riippuu miehen ruokavaliosta, ryyppäämisen jälkeen maistuu tunkkaiselta. Tykkään kyllä ja otan usein suihin 2-3krt/viikko ja lisäksi kerran pari mies ruiskauttaa tissien väliin nainnin jälkeen naamalle, jolloin tulee sitä silloinkin nuolaistua.
Sperma pitää lisäksi kasvojen ihon sileänä.
Kahdesti olen nykyiseltä saanut spermat suuhuni, eka kerta lomalla ja maistui oikein ihanalta. Toka kerta aika reippaan ryyppyillan jälkeen aamulla, maku jonkunverran kitkerämpi. Kuitenkin mielelläni nielen aina kun tällainen tapaus kohdalle sattuu, haluaa vaan yleensä laueta muualle niin harvoin tätä herkkua saa..
Ei ole hyvää, nielen kyllä äkkiä jos "on pakko" mutta kiva jos on joku paikka mihin sylkeä se.
Vain mieheni spermaa maistaneena / nielleenä. On ihan ok, ei haittaa tai estä miestä laukeamasta suuhuni. Nautimme molemmat ja Saan minä itsekkin paljon suuseksiä, kieltä, suuta ja orgasmeja sen johdosta.
Riippuu spermatehtaan henkilöomistajasta