Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei ehdota tapaamista, mutta

Vierailija
01.03.2023 |

Kirjoittelee ja lähettelee sydämiä ja pusuhymiöitä?

Kommentit (30)

21/30 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viestittelin viime kesänä epäsäännöllisesti viikkojen ajan erään miehen kanssa Tinderissä . Olin päättänyt, että minä en nyt pyydä treffeille, kun olen niin monta kertaa itse tehnyt aloitteen tteffeistä, että olisi kiva, jos välillä mieskin voisi ehdottaa treffejä. Meidän viestiketju oli jo tosi pitkä, ja sitten vaan kyllästyin jatkamaan keskustelua. Voihan se olla, että hän juuri silloin oli alkanut tapailla jotain naista eikä siksi halunnut ehdottaa treffejä.

Vierailija
22/30 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jostain syystä, jote en ymmärrä, on niin, että joistain naisista on aina useampi mies kiinnostunut samanaikaisesti ja edes se että nainen on naimisissa, ei silloin haittaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu hiljeni, kun kävi ilmi, etten ole mikään yksinäinen, epätoivoinen uhri vaan aktiivinen toimija ja strategi.

Ap

Vierailija
24/30 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jostain syystä, jote en ymmärrä, on niin, että joistain naisista on aina useampi mies kiinnostunut samanaikaisesti ja edes se että nainen on naimisissa, ei silloin haittaa.

Ap

No sä et sitten ole top kympissä kun ei kutsuja kuulu. Kai ymmärrät tämän. Mutta ehkä joskus on sinulle hetki aikaa.

Kuinka skrode tappelupukari se sun ukkos on?

Vierailija
25/30 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä saatto käydä niin, että edellinen kokemus sinusta ei ollut ns. ikimuistoinen ja jalat alta vievä vaan enemmänkin sarjaa menkööt sitten jatkossa paremman puutteessa. Ei maksa vaivaa pomppia sinun aikataulujen ja oikkujen mukaan.

Vierailija
26/30 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoton eukko sä oot, jonka avioliitto valuu hyvää vauhtia viemäristä alas.

Vierailija
27/30 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä saatto käydä niin, että edellinen kokemus sinusta ei ollut ns. ikimuistoinen ja jalat alta vievä vaan enemmänkin sarjaa menkööt sitten jatkossa paremman puutteessa. Ei maksa vaivaa pomppia sinun aikataulujen ja oikkujen mukaan.

Sehän voi vaikka olla.

Ap

Vierailija
28/30 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoroin vieraissa 🤷🏾

Ap

Vierailija
29/30 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sä et sitten ole top kympissä kun ei kutsuja kuulu. Kai ymmärrät tämän. Mutta ehkä joskus on sinulle hetki aikaa.

Kuinka skrode tappelupukari se sun ukkos on?

Sehän voi olla. Hyvä jos hänkin lopulta kelpuuttaa jonkun.

Ap

Vierailija
30/30 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoton, mutta onnellinen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän