Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku jutella keskellä viikkoa juopottelevan naisen kanssa?

Vierailija
01.03.2023 |

Olen 39v ja tulin töistä vähän aikaa sitten. Nyt juon siideriä, ostin kaikkiaan ihan neljä pulloa! :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä maku siiderissä?

Kuiva omena ja wild berry light. ap

Vierailija
22/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sarjoja seuraat?

En oikeastaan mitään. Enemmän katson leffoja. ap

Millaisia? Mikä oli viimeisin, miksi juuri se ja mikä oli mielipiteesi siitä?

Viimeisin Smile. Ihan ok. Kaikenlaisia leffoja katson. Sinä? ap

Leffoja katson harvoin. Tosi harvoin. Lähinnä sarjoja katselen itse. Nyt on pitkään olleet katselussa korealaiset sarjat. Viimeisin netflixin Attorney Woo, söpöä romanttista hömppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua. Naapurini on tuollainen ja toivon, että lähtee nopeasti muille asuinsijoille. Joko noutajan matkaan tai sitten toiseen taloyhtiöön.

Aika jyrkkä kanta jos pahinta naapurissa on se että juo neljä siideriä viikolla :D

päihderiippuvuus

Vierailija
24/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä oon vasta lähdössä töihin. Ja viimeksi join loppukesällä.

Tekisin sinuna itselleni audit-testin. Alkoholismilta kuulostaa.

Vierailija
25/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siideriä? Eiks se ole ihan teinien juomaa(18v.) Itse otan lasin samppanjaa.

Vierailija
26/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on ihan kieroutunut suhde alkoholiin. Jos neljän siiderin nauttiminen on juopottelua.

Vierailija
27/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siideriä? Eiks se ole ihan teinien juomaa(18v.) Itse otan lasin samppanjaa.

Vahvempiin siirtyminen kielii toleranssin noususta, selvä hälytysmerkki. Katkolle mars.

Vierailija
28/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvempiin siirtyminen kielii toleranssin noususta, selvä hälytysmerkki. Katkolle mars.

Just joo. Oletko joku raittius seuran kukkahattu täti?

Vierailija
29/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua. Naapurini on tuollainen ja toivon, että lähtee nopeasti muille asuinsijoille. Joko noutajan matkaan tai sitten toiseen taloyhtiöön.

Oletko minulle kade?

Tv. Lomalla. <3

En. Olisin, jos et käyttäisi päihteitä ja nauttisit lomastasi selvänä tehden kaikkea muuta kivaa.

Vierailija
30/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on ihan kieroutunut suhde alkoholiin. Jos neljän siiderin nauttiminen on juopottelua.

suomalaiset ovat juoppoa kansaa... jos se jäisikin pelkkään nauttimiseen, mutta iso osa suomalaisista ei osaa laittaa korkkia ajoissa kiinni. Neljä siideriäkin on aika paljon. Toki riippuu alkoholimäärästä ja siiderin koosta. Itse olen kyllästynyt siihen, että juopottelijat luottavat siihen, että jos jotain käy, niin joku soittaa ambulanssin. Sen verran monta kertaa olen joutunut leikkimään suojelusenkeliä ja soittelemaan apua, että ei oikein enää jaksaisi. Tuntuu hirveältä yhteiskunnan resurussien tuhlaukselta soittaa poliisia tarkistamaan juopn vointia.

Pelkään sitä päivää, kun minä liityn niiden muiden ihmisten joukkoon, jotka vain kävelevät ohi ja sitten jälkeenpäin sanovat "voiettäonpasurullista", kun uutsioidaan jonkun lomajuopon kuolemasta kadulle eikä kukaan pysähtynyt edes tarkistamaan vointia.

Vierailija
31/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistunutkaan enempää. Jätän vain kahteen. hyi. ap

Vierailija
32/32 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi olen 57v nainen. Ostin tänään 0,7l 38% kossun ja jaksoin juoda siitä puolet. Kuuntelin musiikkia ja kävin välillä parvekkeella röökillä. Yritän saada unta lukemalla vauvapalstaa. Juon loput viinasta huomenna. Perintö saatu, ei tarvetta olla enää työelämässä. Ihan hyvin menee, kiitos kysymästä. Vanhuudessa on se kiva puoli ettei enää tarvitse juosta baareissa eikä tapailla miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme