Haluaisitko tietää eksäsi esittäneen sinkkua suhteenne aikana?
Siinä tapauksessa, jos harkitsette yhteenpaluuta?
Kyseessä pelkkää viestittelyä toiselle naiselle. Viestit kaksimielisiä sekä hyvänyöntoivotuksia jne. ei mitään dramaattista tms. pettämiseksi luokiteltavaa. Kysyttäessä onko suhteessa on kertonut olevansa sinkku.
Tekisi siis mieli käräyttää tällainen mies.
Kommentit (68)
Ja somesta kyyläämisen perusteella ovat ilmeisesti jo palanneet yhteen tai ainakin viettävät jatkuvasti aikaa yhdessä.
Ap
Aloituksen kaltaiset jutut on jotenkin lapsellisia. Tulee lähinnä mieleen, että aloittaja haluaa tahallaan luoda draamaa ja riitaa ympäristöönsä. Palstalla on ilkeämielistä sakkia. Joten poistun.
Ei kiinnosta millään tavalla omistamiseen ja rajoittamiseen perustuvat ihmissuhteet tai ihmisten lapselliset kiukuttelut niihin liittyen.
Vastaan vielä aloittajan kysymykseen, että mitä väliä. Jos uudelleen yhdessä aloittavat ei siinä menneet pitäisi vaikuttaa. Puhdas pöytä ilman vuonna se ja se käristämistä.
Aloittajalla on oma lehmä ojassa ja haluaa luoda riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että jokaisessa parisuhteessani nainen on esittänyt sinkkua kun ihan jokainen parisuhteeni on päättynyt naisen pettämiseen
Ei se välttämättä noin ole. Jos se molemmille osapuolille sopii, että toinen tai molemmat ovat tahoillaan parisuhteessa, niin silloinkin voi pettää, esittämättä olevansa sinkku tai edes aikovansa sellaiseksi ryhtyä. Minullakin oli monta vuotta tuollainen suhde työkaveriini, molemmat oltiin parisuhteessa, hän tunsi mieheni ulkonäöltä, minä hänen vaimonsa vähän paremminkin. Tosin me emme koskaan jääneet puolisoillemme kiinni pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vaan. Kaikki pettäjät vaan kärsimään seurauksista. Voi olla, että mies kuitenkin puhuu itsensä tilanteesta ja leimaa sut joksikin hulluksi akaksi.
Itselleni kävi niin, kun aikoinaan mieheni jätti mut toisen naisen takia. Sitten hän kertoi suhteen olleen virhe, annoin anteeksi ja palattiin yhteen. Jäi vain se pieni sivuseikka mainitsematta, että hän jatkoi myös tätä toista suhdetta.
Kun se mulle selvisi, kerroin asiasta tälle toiselle naiselle. Mies kuitenkin lopulta väitti, että olen vain mustasukkaisuuksissani jätettynä naisena keksinyt koko jutun.
Se tilanne oli niin absurdi, että totesin, etten enää ikinä lähde kenenkään kanssa yrittämään, jos kerran on petetty ja jätetty.
Ja kyllä, olisin halunnut tietää asioiden todellisen laidan siihen aikaan ennen kuin palattiin yhteen. Ainakin näin jälkikäteen ajateltuna.
Tämä aloituksen mies on kyllä käsittämätön selittelijä, joten näin tässä saattaa käydä. Lisäksi pelkään miehen jotain vastahyökkäystä, joka todennäköisesti tulee. Olen tosin puhunut tästä aika monelle kaverilleni ja ihmiset puhuu. Ehkä esitän vaan, että se en ollut minä, joka kirjeen lähetti. Toisaalta epäilen etten ole edes ainut nainen, jota on vikitellyt suhteensa aikana.
Pohdiskelen asiaa ehkä viikon ja pari, mutta olen kallistumassa sille puolelle, että tuon naisen tulisi tietää.
Ihan turha pelätä, anna palaa vaan.
Olen tapaillut miestä, joka oli etäsuhteessa. En halunnut käräyttää miestä, sillä en halunnut häntä itselleni.
Nuo menivät naimisiin, saivat lapsen ja erosivat lapsen ollessa 6v.
Arvostan naisia, joilla on selkärankaa kertoa totuus pettävästä miehestä.
Mulla meni 4 vuotta hukkaan, kun olin pettävän lieron kanssa. Sairas totuus paljastui vasta liian myöhään.
Mulle on yksi liero sanonut että se on ihan oma vika, jos antaa huijata itseään. Sellaista kuulemma saa huijata ja pettää. Ja hän todella tekee näin.
Vierailija kirjoitti:
En ole niin naiivi että kuvittelisin aikuisen miehen elävän kuin joku neitsyt Maria.
Aviottoman lapsen synnyttänyt nainen ei ehkä ole paras esimerkki tässä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on oma lehmä ojassa ja haluaa luoda riitaa.
Niin onkin ja niin haluaakin. Haluan että mies joutuu vastaamaan seurauksista ja nainen saa tietää totuuden. En halua olla ainut kärsijä tässä keississä. Etenkin kun minä en ole se, joka on tehnyt väärin.
Joku varmaan ajattelee, että haluan tuon miehen itselleni, mutta en todellakaan halua.
En koskisi häneen pitkällä tikullakaan.
Ap
Tunnen miehen, jonka metodi on tunkeutua parisuhteisiin. Alkaa kaveerata rouvan kanssa, ymmärtää hirveän hyvin lapsiperhearkea, esittää empaattista. Naisen aviomiehestä esitetään hienovaraista kritiikkiä, etsitään säröä jota lähdetään syventämään.
Lopulta tulee ero, uusi mies muuttaa avioparin yhteiseen kotiin, vanhan tilalle. Alkaa taloudellinen hyväksikäyttö, jota nainen ei rakastuneena heti tajua. Mies loisii, saa taloudellista hyötyä ja pettää minkä ehtii, kunnes nainen lopulta tajuaa tulleensa vedätetyksi ja eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen kaltaiset jutut on jotenkin lapsellisia. Tulee lähinnä mieleen, että aloittaja haluaa tahallaan luoda draamaa ja riitaa ympäristöönsä. Palstalla on ilkeämielistä sakkia. Joten poistun.
Te puolustelijat olette itse joko niitä pettäjiä tai läheisriippuvaisia, jotka eivät halua missään tapauksessa tietää oikeita asioita niistä mulkkupuolisoistanne.
Mitä haittaa siitä on, jos viestin laittaa?
Aloittajalla toki pelko perseessä saada vihat päälle mieheltä ja ehkä naiselta.
Mahdollisia hyötyjä tuossa on paljon enemmän:
- Ex eukko saa tietää totuuden ja ehkä miettiä uudelleen yhteenpaluuta
- Mies saa paskaa niskaansa
- Aloittaja pääsee irti miehestä.
Itse olin vastaavassa tilanteessa, mutta en kuitenkaan lähettänyt kirjettä tms., koska itselleni tuli siitä niin käsittämätön ahdistus sekä katkera olotila. Estin sekä miehen että hänen naisensa somesta ja elin omaa elämääni toivoen, että karma hoitaa ja niinhän se hoiti. Nainen jätti miehen ja lisäksi nöyryytti tätä kertomalla julkisesti somessa miehen idioottimaisuuksista.
Voit siis kirjoittaa kirjeen, mutta mieti tuleeko siitä minkälainen olotila. Jos ahdistaa ja katkeroittaa, niin kannattaako se? Tärkeintä on, että elät elämääsi niin, että jätät kaikki tuollaiset paskat taaksesi ja keskityt omaan hyvinvointiisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos lähettää vaikka nimettömän kirjeen?
Toivottavasti osuu vielä omalle kohdallesi.
Minunkin kohdallani nainen "unohti" sen sinkkustatuksensa sinne esille someen ja jännästi kyllä löytyikin nopeasti lohduttaja kun se suhde päättyi, sielä on pidetty varamiehiä lämpimänä selvästikin.