Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko tietää eksäsi esittäneen sinkkua suhteenne aikana?

Vierailija
01.03.2023 |

Siinä tapauksessa, jos harkitsette yhteenpaluuta?

Kyseessä pelkkää viestittelyä toiselle naiselle. Viestit kaksimielisiä sekä hyvänyöntoivotuksia jne. ei mitään dramaattista tms. pettämiseksi luokiteltavaa. Kysyttäessä onko suhteessa on kertonut olevansa sinkku.

Tekisi siis mieli käräyttää tällainen mies.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin.

Vierailija
22/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ollaan oltu erossa silloin niin silloin ei haittaisi mitä toinen on tehnyt. Tai jos haittaisi niin sitten vaan ero. Lapsellista pitää "taukoja" ja sitten pitäisi kuitenkin toimia niin kun olisi parisuhteessa.

Joskus se tauko voi olla vain pientä etäisyyden ottamista eikä mikään nyt pannaan menemään -tilaisuuksia. Siellä voi olla vaikka jotain koita nyt ottaa itsestäsi niskasta kiinni ja hoida itsesi ja asiasi kuntoon juttuja takana ja katsotaan sitten sen jälkeen, voiko tämä suhde jatkua.

Tai toisella on työ ja lapsia toisella paikkakunnalla ja pitää miettiä, miten tämä välimatka tulee vaikuttamaan suhteeseen, jos toisen odotukset ei kohtaa toisen odotuksia.

Nainen laittaa suhteen tauolle että ei tule huonoa omatuntoa kun lähtee pettämään ja käymään vieraissa ja jos se uusi suhde ei maistukkaan niin nainen olettaa että edellinen mies odottaa tuleeko nainen palveltavaksi

Tässä mies on esiintynyt sinkkuna ollessaan suhteessa, mutta aina ne naiset. Oikeita käärmeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, luuletko että alkaisin seukkailemaan exän kanssa? Ootko ihan hullu?

Vierailija
24/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sekaannut toisten asioihin?

Ei ne ole toisten asioita jos ap on se jolle mies on viestitellyt.

Kyllä minä olen se, jonka kanssa mies on viestitellyt ja lemppasin hänet, kun tuli ilmi, että hän onkin suhteessa. He sitten erosivat jonkun ajan päästä, mutta nyt ovat olleet taas tiiviisti yhdessä.

Myönnän olevani erittäin katkera. En halua tuota miestä enää itselleni, mutta hän ei todellakaan ansaitsisi sitä alkuperäistäkään naista.

Ap

Käräytä menemään! Possu grilliin.

Vierailija
25/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ollaan oltu erossa silloin niin silloin ei haittaisi mitä toinen on tehnyt. Tai jos haittaisi niin sitten vaan ero. Lapsellista pitää "taukoja" ja sitten pitäisi kuitenkin toimia niin kun olisi parisuhteessa.

Viestittelyhän on tapahtunut suhteen aikana eikä erossa ollessa.

Vierailija
26/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitä eksä teki, siksi se on eksä.

En harkitse koskaan yhteenpaluuta, koska en ala herkästi seurustelemaan, enkä näin ollen ole myöskään valmis eroamaan kovin herkästi, että se on kyllä pitkä prosessi, missä ei ole varaa sellaisille erehdyksille, että sitä pitäisi vielä muutella.

Vierailija
27/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mietin tekisinkö tämän oikeista asioista. Olen ihan älyttömän pettynyt tuohon mulkvistiin ja haluaisin kostaa.

Kuinka yksityiskohtaisen kirjeen laittaisin naiselle?

Ap

Vierailija
28/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En existä, mutta muuten kyllä kiinnostaa.

Vierailija
29/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta mitä eksä teki, siksi se on eksä.

En harkitse koskaan yhteenpaluuta, koska en ala herkästi seurustelemaan, enkä näin ollen ole myöskään valmis eroamaan kovin herkästi, että se on kyllä pitkä prosessi, missä ei ole varaa sellaisille erehdyksille, että sitä pitäisi vielä muutella.

Kiinnostava tieto.

Vierailija
30/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta mietin tekisinkö tämän oikeista asioista. Olen ihan älyttömän pettynyt tuohon mulkvistiin ja haluaisin kostaa.

Kuinka yksityiskohtaisen kirjeen laittaisin naiselle?

Ap

Ei sillä ole väliä mistä syystä sen teet. Se toinen nainen ansaitsee tietää, ja samalla sinä saat paremman mielen. Win-win.

Vierailija
31/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvää myös sille pettäjälle jäädä kiinni ja kohdata tekojensa seuraukset

Vierailija
32/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan jokainen tahollaan ja omassa parisuhteessaan määrittelee sen tauon ja mikä on sen tauon tarkoitus ja tavoite ja mitä kukakin sen tauon aikana tekee.

Onkin hyvä kysyä itseltään ja toiselta osapuolelta, miksi tarvitsemme taukoa, onko meillä tauon jälkeen mahdollisesti tulevaisuutta ja haluammeko edes palata yhteen. Onko tauko vain toisen osapuolen vallan käyttöä, vai mietitäänkö nyt oikeasti sitä yhteistä tasapuolista tulevaisuutta.

Itse, jos lähtisin tuollaiseen taukotilaan, niin haluaisin selvittää tilanteen siten, että me molemmat keskitymme siihen kysymykseen, että haluammeko palata yhteen. Jos haluamme, en näkisi siinä tilanteessa hyväksyttävänä muiden ihmisten kanssa seurustelun tai irtosuhteet.

Vierailija
33/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokihan jokainen tahollaan ja omassa parisuhteessaan määrittelee sen tauon ja mikä on sen tauon tarkoitus ja tavoite ja mitä kukakin sen tauon aikana tekee.

Onkin hyvä kysyä itseltään ja toiselta osapuolelta, miksi tarvitsemme taukoa, onko meillä tauon jälkeen mahdollisesti tulevaisuutta ja haluammeko edes palata yhteen. Onko tauko vain toisen osapuolen vallan käyttöä, vai mietitäänkö nyt oikeasti sitä yhteistä tasapuolista tulevaisuutta.

Itse, jos lähtisin tuollaiseen taukotilaan, niin haluaisin selvittää tilanteen siten, että me molemmat keskitymme siihen kysymykseen, että haluammeko palata yhteen. Jos haluamme, en näkisi siinä tilanteessa hyväksyttävänä muiden ihmisten kanssa seurustelun tai irtosuhteet.

Miksi täällä jatkuvasti jauhetaan jostain tauosta?

Ero tapahtunut toiselle naiselle viestittelyn jälkeen. Tässä on siis viestitelty ja esitetty sinkkua suhteen AIKANA.

Vierailija
34/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä jatkuvasti jauhetaan jostain tauosta?

Ero tapahtunut toiselle naiselle viestittelyn jälkeen. Tässä on siis viestitelty ja esitetty sinkkua suhteen AIKANA.

Aa, joo tulkitsin aloituksen kysymyksen ja itse tekstisisällön suhteen väärin. Siitä varmaan puuttui se välivaihe, että oltiin erottu jo. Sori!

Vierailija
35/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Kaikki pettäjät vaan kärsimään seurauksista. Voi olla, että mies kuitenkin puhuu itsensä tilanteesta ja leimaa sut joksikin hulluksi akaksi.

Itselleni kävi niin, kun aikoinaan mieheni jätti mut toisen naisen takia. Sitten hän kertoi suhteen olleen virhe, annoin anteeksi ja palattiin yhteen. Jäi vain se pieni sivuseikka mainitsematta, että hän jatkoi myös tätä toista suhdetta.

Kun se mulle selvisi, kerroin asiasta tälle toiselle naiselle. Mies kuitenkin lopulta väitti, että olen vain mustasukkaisuuksissani jätettynä naisena keksinyt koko jutun.

Se tilanne oli niin absurdi, että totesin, etten enää ikinä lähde kenenkään kanssa yrittämään, jos kerran on petetty ja jätetty.

Ja kyllä, olisin halunnut tietää asioiden todellisen laidan siihen aikaan ennen kuin palattiin yhteen. Ainakin näin jälkikäteen ajateltuna.

Vierailija
36/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan. Kaikki pettäjät vaan kärsimään seurauksista. Voi olla, että mies kuitenkin puhuu itsensä tilanteesta ja leimaa sut joksikin hulluksi akaksi.

Itselleni kävi niin, kun aikoinaan mieheni jätti mut toisen naisen takia. Sitten hän kertoi suhteen olleen virhe, annoin anteeksi ja palattiin yhteen. Jäi vain se pieni sivuseikka mainitsematta, että hän jatkoi myös tätä toista suhdetta.

Kun se mulle selvisi, kerroin asiasta tälle toiselle naiselle. Mies kuitenkin lopulta väitti, että olen vain mustasukkaisuuksissani jätettynä naisena keksinyt koko jutun.

Se tilanne oli niin absurdi, että totesin, etten enää ikinä lähde kenenkään kanssa yrittämään, jos kerran on petetty ja jätetty.

Ja kyllä, olisin halunnut tietää asioiden todellisen laidan siihen aikaan ennen kuin palattiin yhteen. Ainakin näin jälkikäteen ajateltuna.

Tämä aloituksen mies on kyllä käsittämätön selittelijä, joten näin tässä saattaa käydä. Lisäksi pelkään miehen jotain vastahyökkäystä, joka todennäköisesti tulee. Olen tosin puhunut tästä aika monelle kaverilleni ja ihmiset puhuu. Ehkä esitän vaan, että se en ollut minä, joka kirjeen lähetti. Toisaalta epäilen etten ole edes ainut nainen, jota on vikitellyt suhteensa aikana.

Pohdiskelen asiaa ehkä viikon ja pari, mutta olen kallistumassa sille puolelle, että tuon naisen tulisi tietää.

Vierailija
37/68 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kuin ois omasta elämästä! Onneksi toi vaihe elämästä on jo kaukana takanapäin. Saakeli, silti vituttaa edelleen, kuin sinisilmänen sitä on tullut oltua. Mut kyllä tommonen perseilyä jäljet jättää pitkäksi aikaa. Jos vaan olisi joku kertonut silloin, mitä tiesi..

Vierailija
38/68 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tähän nyt reilun kuukauden miettimisaikaa, mutta nyt olen tehnyt päätöksen lähettää anonyymin kirjeen. Saan varmaan hirveät vihat niskaani, mutta pääsenpähän myös paremmin irroittautumaan tuosta miehestä lopullisesti, sillä hän on nyt yrittänyt luikerrella myös minun elämääni takaisin esim. viestitellyt turhanpäiväisiä asioita. En ole vastannut hänelle mitään.

Lähetän nyt siis hänen eksälleen kirjeen, jossa kerron nuo samat asiat kuin tuossa aloituksessakin ja lisäksi liitän siihen ruutukaappaukset esim. hyvänyön toivotuksista sekä siitä kuinka mies kuvailee entistä suhdettaan huonoksi.

Aivan täysin kostotoimenpiteestä on nyt kysymys.

Vierailija
39/68 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sekaannut toisten asioihin?

Ei ne ole toisten asioita jos ap on se jolle mies on viestitellyt.

Kyllä minä olen se, jonka kanssa mies on viestitellyt ja lemppasin hänet, kun tuli ilmi, että hän onkin suhteessa. He sitten erosivat jonkun ajan päästä, mutta nyt ovat olleet taas tiiviisti yhdessä.

Myönnän olevani erittäin katkera. En halua tuota miestä enää itselleni, mutta hän ei todellakaan ansaitsisi sitä alkuperäistäkään naista.

Ap

Mä haluaisin tietää, en usko että haittaisi jos laittaisit naiselle vaikka viestin.

Vierailija
40/68 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaa vähänkään eksän viestittelyt tai sinkkuna esiintyminen.

En ole mikään tuulimylly, joka jättää ja ottaa ja jättää ja ottaa jälleen.

Kerran eksä on ikuinen eksä.

Täytyy olla todella naiivi, uskoakseen eksän muuttuneen paremmaksi eron jälkeen.