Kumppani joutui vankilaan eikä halua, että tapaan häntä.
Voiko asiaan vaikuttaa millään tavalla jos toinen ei halua?
Ollaan seurusteltu vuodesta 2013. Meillä oli kaikki hyvin, kunnes hän joutui vankilaan. Juteltiin puhelimessa ja hän sanoi, ettei halua että menen käymään. Itse haluaisin hänet nähdä. Ikävöin älyttömästi. Onneksi työ pitää kiireisenä, mutta ikävä ei lopu.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes haluaisit enää tavata linnakundia? Ei vankilaan joudu vahingossa tai syyttömänä, nämä kukat ja anneliauerit ovat harvinaisia poikkeustapauksia.
Anneli ei ollut syytön! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vain pilaa hyvän menon äijien kesken
Vain miehet joutuu vankilaan?
No lähes vain. Tutki tilastoja, rikollisuus on miesten alaa.
Kovasti naiset on tässäkin asiassa kuronut kiinni ja naisten osuus vangeista on noussut nopeasti. Yli puolet naisvangeista kärsii rangaistusta väkivaltarikoksista.
1,9kk on kyllä pitkä aika olla näkemättä. Tosin teillä on 10 vuotta jo takana. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko oottaa? Tuliko pitkä kakku?
Tietenkin. 1v 9kk. Jos ei halua koko tuona aikana nähdä minua, niin en tiedä.. -Ap
Enskertalaisena pääsee puolikkaalla ja siitä vielä miinus tutkariaika niin sehän on kohta jo himassa, ei teillä oo mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko oottaa? Tuliko pitkä kakku?
Tietenkin. 1v 9kk. Jos ei halua koko tuona aikana nähdä minua, niin en tiedä.. -Ap
Enskertalaisena pääsee puolikkaalla ja siitä vielä miinus tutkariaika niin sehän on kohta jo himassa, ei teillä oo mitään hätää.
Jos osaa käyttäytyä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vain pilaa hyvän menon äijien kesken
Vain miehet joutuu vankilaan?
No lähes vain. Tutki tilastoja, rikollisuus on miesten alaa.
Kovasti naiset on tässäkin asiassa kuronut kiinni ja naisten osuus vangeista on noussut nopeasti. Yli puolet naisvangeista kärsii rangaistusta väkivaltarikoksista.
Itsepuolustusta. Paha paha mies on silkkaa pahuuttaan kiusannut kiltti ja ahkeraa naista.
Miten niin? Aika moni kuolee ja vammautuu rattijuopon takia. Ja jokainen rattijuoppo liikkeelle lähtiessään ajattelee, että ei haittaa, jos joku sivullinen kuolee.