Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA: Joululahjaidea 24-vuotiaalle ulkosuomalaiselle naiselle?

Vierailija
22.11.2006 |

- Ei lue kirjoja, ehkä sarjakuvia jaksaisi lukea

- Tykkää muotivaatteista, kengistä

- Käy paljon ulkona

- Tekee pitkää päivää töissä

- Asuu rajattomien shoppausmahdollisuuksien ihmemaassa ja kaupungissa

- Pitää esim. Marimekon tekstiileistä

- Asuu vielä vanhempiensa luona

- On hoikka ja urheilullinen ja jatkuvasti laihiksella

En keksi yhtään ainoata ideaa! Mä olen tämän ihmisen totaalinen vastakohta. Lahjan pitäisi olla postittevissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itseäni ilahduttaisi kovasti nimenomaan Marimekon tuotteet (mutta hintavuuden takia en niitä kyllä odota saavani). Muutenkin kaikki suomalainen desing olisi mahtava lahja.

Vierailija
2/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Paha Maa tai joku muu suomalainen mista pitaisi. helppo postittaa.

T. Ulkosuomalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voisi ostaa noita tekstiilejä esim. patalappuja. Mutta kun asuu vanhempien luona, eikä juuri osallistu kotitaloustöihin. Hmmm.

Olisiko muita suomalainen design ideoita?

Vierailija
4/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisamerikkalainen ja eurooppalainen DVD, kun ei toistu samoissa soittimissa, jos on normaalisoitin.

Vierailija
5/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...voisi ostaa noita tekstiilejä esim. patalappuja. Mutta kun asuu vanhempien luona, eikä juuri osallistu kotitaloustöihin. Hmmm.

Vierailija
6/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jokin koru. Aarikkaa vaikka, jos haluat suomalaista. Tai vaikka Kalevala Korulta jotain.

Vierailija
7/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ulkosuomalainen nainen, ja olisin tosi onnellinen seuraavista lahjoista:

* suomalaisen naistenlehden vuosikerta (tai vaikkapa muutama kk); tulee muuten halvemmaksi jos itse lähetät joka viikko.

* Marimekon Unikko-pöytäkalenteri (tämän toivon joulupukilta joka vuosi)

* suomalaisia kirjoja pokkareina (mutta kaverisi ei lue, hmmm...)

Itse en tykkää yhtään, mutta tykkäiskö kaverisi suomi-musasta??

Vierailija
8/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei itseasiassa ole kaveri vaan miehen pikkusisko. Muulle perheelle onkin helppo ostaa lahjoja, kun tykkäävät esim. kirjoista. Mies on vielä mua onnettomampi näissä lahja-asioissa, joten mun vastuulle jää nämä miettimiset.

Koko perhe kuuntelee suomalaisia bändejä esim. Himiä, Maija Vilkkumaata ja Nightwishiä. Jonkun levyn voisi tietty ostaa, mutta ongelmana on, että en tiedä mitä jo löytyy, enkä itse ole kiinnostunut kuin klassisesta musiikista, joten en tiedä mikä populääripuolella voisi olla uutta ja kiinnostavaa. Jos on ideoita, suositelkaa ihmeessä!

Mistä naistenlehdistä tykkäätte? (Mä luen vaan Suomen Kuvalehteä, ei taitaisi olla mieleinen valinta.)

Vierailija
9/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ..vaatii hieman vaivannäköä, mutta olen itse tykästynyt tekemään tälläisiä. Johonkin kauniiseen laatikkoon kerätään pikkujuttuja. Tässä tapauksessa vaikka just joku pokkari, ehkä levy salmiakkia suklaata, vaikka ruistikkuja jne..Kaikkea kivaa mitä vois kuvitella kaipaavan suomesta, vaikka koivutuoksua:)