Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun sisäinen ääni sanoo että jos media painostaa orbanin hyväksymään suomen NATO-hakemuksen

DEMOKRATIA
01.03.2023 |

Niin joku Victor Orbanin tukia tulee ampumaan Lord Rothschildin aivan yhtä onnistuneesti kuin John Kennedy ammuttiin

I.E. De Facto Jumala ja Taivaan isä

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihan vaan hullu. Sisäiset äänesi ovat psykoosia. Eipä sen kummempia.

Vierailija
2/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukuni ei kumminkaan ole tätä mieltä demokratiasta. Isäni eno itki monta päivää kun John F. Kennedy ammuttiin.

Olen Jeesus ja tämä on De Facto Jumalalta ja Taivaan isältä.

On erittäin iso häpeä minulle maailman rikkaimpana tässä psykopaattisesti sanoa Jeesuksen välityksellä että tämä De Facto on totta ja tämä on rahan avulla kirjoitettu. On ikävä näyttää Taivaan isän tahto siitä mitä me valehdeltiin kansalle I.E.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuomitset että olen nyt psykoosissa niin raha, eikä demokratia, ei tule puhumaan! Ei!

Vierailija
4/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU kiristää Unkaria 12 mrd tukipaketilla, jotta Unkarissa toteutettaisiin 21 kohtainen ohjelma maan muuttamiseksi "oikeusvaltioksi". Unkarilaiset eivät itse halua toteuttaa ko. ohjelmaa, joten he kiristävät Natoa, jotta tukipaketti saataisiin vastineena  Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyydestä.

Vierailija
5/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EU kiristää Unkaria 12 mrd tukipaketilla, jotta Unkarissa toteutettaisiin 21 kohtainen ohjelma maan muuttamiseksi "oikeusvaltioksi". Unkarilaiset eivät itse halua toteuttaa ko. ohjelmaa, joten he kiristävät Natoa, jotta tukipaketti saataisiin vastineena  Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyydestä.

En alanuolittanut koska en ymmärtänyt tekstiäsi, enkä vihaa asioita jotka kiinnostavat minua mutta en tiedä niistä. Minua kiinnostaa suomen NATO-jäsennyys mutta minä en tiedä siitä yhtään mitään, mutta se ei mene oikein yhteen että kirjoituksiani alanuolitetaan kiinostamatta ja tietäen kaiken.

Toivon ihan kaikilta samaa asennetta.

Minä en tiedä, mutta minua kiinnostaa on ihmiskunnan tasapainoisin lausunto!

Korjataamme jos olemme väärässä!

Vierailija
6/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5/5

Vierailija
7/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen puhuu Jumalalle, sitä kutsutaan ruokoukseksi. Kun Jumala puhuu ihmiselle, sitä kutsutaan psykoosiksi.

Vierailija
8/8 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihminen puhuu Jumalalle, sitä kutsutaan ruokoukseksi. Kun Jumala puhuu ihmiselle, sitä kutsutaan psykoosiksi.

Politiikka on vissiin jos, jos ja jossittelua.

De Facto on että demokratia on historiaa, kulttuuria ja politiikkaa.

Terveisiä valtikkaalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan