Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko säälittävää laittaa entiselle kaverille viesti

Vierailija
28.02.2023 |

Onko säälittävää ottaa yhteyttä entiseen kaveriin/tuttavaan kun aikaa viimeisestä yhteydenpidosta on jo kulunut paljon ja tämä entinen kaveri oli se joka välit aikanaan kylmetti?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säälittävää, mutta älä loukkaannu jos saat innottoman vastauksen tai ei vastausta ollenkaan.

Vierailija
2/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta laittaa, ei tarvitse sitten arpoa mitä jos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos teet sen kännissä. Silloin voit suoraan soittaakin.

Vierailija
4/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säälittävää. Mene kaverisovellukseen ja tutustu uusiin ihmisiin.

Vierailija
5/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rohkeasta. Yksi tuttuni otti yhteyttä lapsuuden ystäväänsä, jota hän oli loukannut ja jonka kanssa oli mennyt välit poikki. Nyt he ovat taas olleet vuosikymmeniä ystäviä.

Vierailija
6/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, se on rohkeaa ja jos joku ei arvosta sitä tekoa että jättää esim vastaamatta niin kertoo enemmän hänestä kuin viestin laittajasta.

Vierailija
7/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän miksi välit ovat miten on.

Vierailija
8/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään säälittävää! Kaveri ei välttämättä vastaa, mutta kuten yllä on sanottu, se ei tee yhteydenotostasi säälittävää.

Vierailija
9/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on katkaissut suhteen aikoinaan, en usko ä, että häntä kiinnostaa nytkään kuulla sinusta. Keskity muihin ihmisiin.

Vierailija
10/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi. Laittakoon se kuka välit halusi kylmettää. Ja jos laittaskin, niin en ois välttämättä kauheen innostunut. Mut jos kyseessä on vaan luontainen välien hiipuminen ilman draamaa, niin sit vois miettiä.

Vierailija
11/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säälittävää. Itse toivoisin että muutama hyvä nuoruuden ystävä ottaisi yhteyttä. Minä olin se joka etääntyi omina vaikeina aikoina enkä siksi ole "uskaltanut" enää lähestyä. Toivon, että he voivat hyvin ja aina silloin tällöin muistelen menneitä yhteisiä seikkailuja. :')

Vierailija
12/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katkoin myöskin välit entisiin ystäviini, nyt kaduttaa mutta silti viestiä en uskalla laittaa. Mielestäni kumpi vaan voi laittaa viestiä, ei ole sääntöä kumman pitäisi

Vierailija
13/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin kaikki välit kaikkiin ns. ystäviini, kun tajusin etteivät he koskaan olleetkaan mitään ystäviä vaan hyväksikäyttäjiä ja seläntakana puhujia. Olen viihtynyt omassa seurassani paljon paremmin eikä tarvitse enää ajatella mitä muut ajattelee koko ajan.

Vierailija
14/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän miksi välit ovat miten on.

Tämä. Esimerkiksi jos välit ovat menneet riidan takia jossa itse olet käyttäytynyt paskasti, hän ei todennäköisesti ilahdu, mikäli otat yhteyttä.

Vierailija
15/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäminen ei mitään maksa

Vierailija
16/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran entiselle parhaalle kaverilleni viestiä monen vuoden hiljaiselon jälkeen ja vastausta ei edelleenkään tullut. Tietysti se harmittaa mutta ei voi ainakaan sanoa ettenkö olisi yrittänyt sopia.

Vierailija
17/19 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä, jonka kanssa pitkä historia. Jossain vaiheessa hän laittoi välit poikki oman jaksamisensa takia (meillä kummallakin silloin tosi vaikeaa elämässä).

Aika sitkeästi laittelin aina joulutervehdykset, syntymäpäivätoivotukset jne joihin ei juuri vastausta tullut, muuten en häirinnyt enkä painostanut vaikka itse olin asiasta tosi surullinen.

Siinä ehkä vuoden kohdilla kuitenkin alkoi taas vastailemaan ja pyysi aidosti anteeksi kun oli ollut ilkeä ja sanoi, ettei ystäville niin saa tehdä.

Nykyään ollaan kuten ennenkin.

Ei tuossa mitään häviä ainakaan.

Vierailija
18/19 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapuolen reaktio aina pelottaa mutta mielestäni riski kannattaa silti ottaa

Vierailija
19/19 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jo, odotan puhelin kourassa