Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt musta tuntuu että oon valmis. Suositelkaa hyvää vertaistukiryhmää lapsensa menettäneelle

Vierailija
28.02.2023 |

Kysymys otsikossa. Nyt on tullut tarve saada vertaistukea. Plussaa jos vertaistukiryhmä olisi teinien vanhemmille tai onnettomuudessa lapsensa menettäneille vanhemmille. En tiedä onko sellaisia. Saa vinkata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun lapsi kuoli

Vierailija
2/6 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet seurakunnat järjestävät sururymiä lapsensa menettäneille. Ne eivät ole mitään hengellisiä tilaisuuksia vaan siellä jokainen voi käsitellä suruaan toisten kanssa, omaan tahtiin. Kannattaa kysyä lähimmästä seurakunnasta. Ja näihin päsee kyllä mukaan, vaikka ei kuuluisi ko. seurakuntaan.

Jaksamista sinulle surutyössäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerjäät vaan huomiota katso mua ja sääli...

Kuule tuhat kertaa mieluummin kerjäisin huomiota sillä miten hienoja asioita mun lapsi on tehnyt kuin tällä.

Vierailija
4/6 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sun lapsi kuoli

Etkö osaa lukea rivien välistä

Vierailija
5/6 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka seurakunta järjestää sururyhmiä. Joku tuossa ylempänä totesikin, ettei ne ole hengellisiä tilaisuuksia, vaan ne ovat kaikille avoimia. Sininauhasäätiö järjestää myös ryhmiä.

Vierailija
6/6 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin yhteyttä Käpy ry:hyn ja kyselisin. Sanoisin tuosta, että sinulla on toiveissa erityisesti tapaturmaisesti menettäinen ja teinin menettäneiden vertaistuki.

Voimia asian kanssa! Ja hyvä, että tuntuu, että jaksaisit kokeilla vertaistukea. Siitä voi oikeasti olla parhaimmillaan todella paljon apua.

https://kapy.fi/