Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että noi huutiksen hv:t jaksaa ärsttää aina

Vierailija
22.11.2006 |

Olen lihonut kuin pullataikina parin viime kuun aikana ja menin sitten katsoon läskivaatteita itselleni kun en aio uutena ostaa mitään ennen kuin laihdutan, jos laihdun enää ikin... huoh.

No joka tapauksessa ei viitsi juuri huudella kun vaatteisiin lähtöhinta on euron ja sit siinä hintavaraus, saattaa olla paljonkin enemmän. Miksihän niitä hintoja pitää peitellä ja varjella kuin kruununjalokiviä, kun kuitenkin on itselleen tarpeettomasta tavarasta kyse. Laittaisivat suoraan sen hinnan millä vaate lähtee.

Siksi toiseksi olen aika aktiivinen huutislainen ja itse olen tyystin lopettanut huutamasta mitään, missä ei ilmoiteta postikuluja. Kantsis myyjienkin miettiä sitä, että saattaa aika monta kauppaa mennä ohi kun ei jaksa sitten tivata niiden postareitten suuruutta erikseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä lähtee. Tyhmää aloittaa pienestä summasta ja hintavarausta ei ole yritetty. Mulla on siellä arvokkaampi tuote huudettavana ilman hv:tä. Sitten on pari vastaavaa samaan lähtöhintaan, mutta hintavarausta ei ole ylitetty.

Vierailija
2/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hintavarauksen jos haluaa ottaa selvää paljonko jostain ollaan valmiita maksamaan, mutta miksei sitä hintavarausta voi sitten kertoakin? Eikö hintavarauksen tarkoitus ole vain se ettei myyjän ole pakko myydä alle tuon hinnan? Miksi siis hintavarausta salataan? En minä jaksa seurata jotain huutoa vain siksi että huomaisin hintavarauksen täyttyvän tai olevan niin kaukana ettei olisi toivoakaan tuotetta saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite jos myyn niin pistän aina lähtöhinnaks sen jonka haluan saada tuotteesta. Koskaan en laita hv:ta

Vierailija
4/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavara on ehkä aikaisemminkin ollut huudettavana, mutta kauppoja ei ole tullut. Tietenkin myyjä on voinut muuttaa hv:tä, mutta antaa se vanha summa jotain osviittaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan