Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemusta karpalomehusta virtsatieongelmissa

Vierailija
27.02.2023 |

Onko täällä omakohtaista kokemusta aiheesta? Miten hyvin on auttanut, jos on auttanut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

C-vitamiini auttaa yhtä lailla todella suurina annoksina.

Isomman annoksen c-vitamiinia ollessa kyseessä kannattaa ottaa se hidasvaikutteisena ja sekin mieluiten kahteen annokseen jaettuna vuorokaudessa. 

Vierailija
22/24 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleni ostin Urisan Karpalo tabletteja, joka totesi niiden auttaneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suosittelen lämpimästi seksin välttämistä (ja tämä EI OLE VITSI) virtsatietulehduksista kärsiville. Loppuu se peräaukon bakteerien "joutuminen" virtsaputkeen melkoisen mallikkaasti. Huolellinen ja oikeaoppiminen pyyhkiminen vessareissuilla ja käsi- sekä muu hygienia kuntoon, niin se jo poistaa aika paljon riskitekijöitä.

Vanhuksilla virtsatietulehdukset äärimmäisen yleisiä.

Ihmekö tuo, kun ei enää tule varmaan pyyhittyä (itse tai hoitajat) takapuolta riittävän puhtaaksi ja vielä jos joutuu vaipoissa hautomaan persettään. Siellä ehtivät peräsuolen bakteerit hyvinkin vaeltaa virtsateihin. Kauheaa :o((((.

Vierailija
24/24 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suosittelen lämpimästi seksin välttämistä (ja tämä EI OLE VITSI) virtsatietulehduksista kärsiville. Loppuu se peräaukon bakteerien "joutuminen" virtsaputkeen melkoisen mallikkaasti. Huolellinen ja oikeaoppiminen pyyhkiminen vessareissuilla ja käsi- sekä muu hygienia kuntoon, niin se jo poistaa aika paljon riskitekijöitä.

Vanhuksilla virtsatietulehdukset äärimmäisen yleisiä.

Altistavia tekijöitä: heikommat ja kuivemmat limakalvot, heikompi vastustuskyky, heikentynyt hygienia ja mahdollinen virtsan- ja ulosteenkarkailu, inkontinenssisuojien käyttö.