Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämpökäsitteletkö hiuksiasi?

Vierailija
27.02.2023 |

Vai etkö koskaan?

Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsittele. Hiusta on paljon joten hirveä työ, eikä näin liukkasssa hiuksessa kestä kihara JA vaikka kestäisi, rasvoittuu päänahka nopeasti jolloin suurella vaivalla tehdyt kiharat pitäisi pestä heti pois. Suoristaminen taas on turhaa, koska nää on piikkisuorat. Sitten vielä sekin etten oikein kestä muotuilutuotteiden hajuja.

Vierailija
2/6 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsittele. Hiusta on paljon joten hirveä työ, eikä näin liukkasssa hiuksessa kestä kihara JA vaikka kestäisi, rasvoittuu päänahka nopeasti jolloin suurella vaivalla tehdyt kiharat pitäisi pestä heti pois. Suoristaminen taas on turhaa, koska nää on piikkisuorat. Sitten vielä sekin etten oikein kestä muotuilutuotteiden hajuja.

Etkö yhtään ajattele hiusten kuntoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsittele. Mulla on karheahko luonnonkihara hius, enkä viitsi kuivattaa sitä entisestään. Hiukset suht paksut ja pitkät, mielestäni ihan hyvännäköiset sellaisenaan mitenkään laittamatta. Mulle kelpaa.

Vierailija
4/6 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö yhtään ajattele hiusten kuntoa?

?

Vierailija
5/6 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vkossa joskus muuten on pitkissä hiuksissani paplarit

Olaplex hiusnaamio saunassa kerran vkossa ja hiukset on terveet

Vierailija
6/6 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on luonnonkiharat enkä saa niitä pysymään suorina joten turha vaiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän