Lämpökäsitteletkö hiuksiasi?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
En käsittele. Hiusta on paljon joten hirveä työ, eikä näin liukkasssa hiuksessa kestä kihara JA vaikka kestäisi, rasvoittuu päänahka nopeasti jolloin suurella vaivalla tehdyt kiharat pitäisi pestä heti pois. Suoristaminen taas on turhaa, koska nää on piikkisuorat. Sitten vielä sekin etten oikein kestä muotuilutuotteiden hajuja.
Etkö yhtään ajattele hiusten kuntoa?
En käsittele. Mulla on karheahko luonnonkihara hius, enkä viitsi kuivattaa sitä entisestään. Hiukset suht paksut ja pitkät, mielestäni ihan hyvännäköiset sellaisenaan mitenkään laittamatta. Mulle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsittele. Hiusta on paljon joten hirveä työ, eikä näin liukkasssa hiuksessa kestä kihara JA vaikka kestäisi, rasvoittuu päänahka nopeasti jolloin suurella vaivalla tehdyt kiharat pitäisi pestä heti pois. Suoristaminen taas on turhaa, koska nää on piikkisuorat. Sitten vielä sekin etten oikein kestä muotuilutuotteiden hajuja.
Etkö yhtään ajattele hiusten kuntoa?
?
Kerran vkossa joskus muuten on pitkissä hiuksissani paplarit
Olaplex hiusnaamio saunassa kerran vkossa ja hiukset on terveet
En. Mulla on luonnonkiharat enkä saa niitä pysymään suorina joten turha vaiva.