Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollakseen menestyksellinen naismarkkinoilla miehen täytyy koko ajan kyetä lukemaan pieniä "vihjeitä"...

Vierailija
27.02.2023 |

Sigmund Freud sanoi aikoinaan näin ja tuo varmaan pitää muuten paikkaansa..

Usein naiset haluavat että mies on aktiivinen mutta naiset sen sijaan ilmaisevat itseään tietynlaisilla pienillä vihjeillä. Ja miehen täytyy kyetä lukemaan noita vihjeitä. Jos mies ei kykene tähän, niin naiset helposti menettävät mielenkiinnon. Jos siis nainen ilmaisee olevansa kiinnostunut antamalla sopivan pienen vihjeen asiasta, niin silloin miehen täytyy toimia, jos hän itse on kiinnostunut...

Siksi varmaan juuri sellaiset "pelimiehet" menestyvät naismaailmassa kun he ovat sosiaalisesti liukkaita ja lukevat hyvin nopeasti nuo vihjeet ja toimivat sen mukaisesti?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille on kuule ap ihan syy, että on olemassa termi "naisten naurattaja"... Naisen kun saat nauramaan niin sen pikkuhousut tippuu seuraavaksi. Tämä sinulle vinkiksi.

En ole ikinä tajunnut miksi miehen pitäisi olla jokin klovni joka naurattaa minua. Ihan kun en itse osaisi huvittua asioista.

Vierailija
22/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille on kuule ap ihan syy, että on olemassa termi "naisten naurattaja"... Naisen kun saat nauramaan niin sen pikkuhousut tippuu seuraavaksi. Tämä sinulle vinkiksi.

En ole ikinä tajunnut miksi miehen pitäisi olla jokin klovni joka naurattaa minua. Ihan kun en itse osaisi huvittua asioista.

:D :D

Ei sinua tarvitse kenenkään naurattaa. Jokaiselle jotain. Minun mieheni saa minut nauramaan, ja se on minulle tärkeää.

Ihan ohiksena, oli niin hassu kommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että ihmisten kanssa pärjää paremmin kun on sen verran aitoa kiinnostusta, että vaivautuu panemaan merkille heidän sanattoman viestintänsä.

Ongelma varmaan joillain miehillä on se, että naista yrittäessään heitä ei oikeastaan kiinnosta se nainen. Jos keskityt ainoastaan fleksaamaan habaa ja kehumaan stereoitasi, jää naisen moni sinänsä selkeä viesti huomaamatta.

Vierailija
24/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin rikkaan kuin minä, tarvitse viihdyttää ketään.

Vierailija
25/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa että mies kysyisi, mitä nainen haluaa, muttei hokemalla. Kuitenkin pitää tietää myös mitä mies haluaisi, ei sängyssä, vaan yleisesti eri asioissa. Kuitenkin niin ettei johdattele tai pakota naista samaan asiaan.

Vierailija
26/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilmeisesti menestynyt hyvin miesmarkkinoilla, koska minulla on tälläkin hetkellä kaksi miestä, vaikka yksi riittäisi ihan hyvin.

Osaan pitää miehistä niin hyvää huolta, että he eivät saa minusta tarpeekseen.

Vierailija
27/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Freudin tekstissä muka tuollaista sanotaan?

Vierailija
28/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä kyllä saan naiset aidosti nauramaan, mutta kukaan ei ole tiputtanut pikkuhousuja. Aikamoinen suohirviö minun siis täytyy olla.

Vierailija
29/29 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vihjeet kyllä ovat usein varsin selkeitä, tarvitaan lähinnä normaaleja kuuntelutaitoja ja sosiaalisia taitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi