Jos estän jonkun Instagramissa, niin mitenhän profiilini hänelle näkyy ja voikohan hän yhä lähettää viestejä mulle?
Mulla oli vuosia sitten ihan hirvittävä stalkkeri ja nyt huomasin että hän on tullut Instaankin. Estin hänet heti kun huomasin, mutta voikohan hän yhä "löytää" minut sieltä silti/lähettää viestejä, mutta en vain saa niitä? Onko kenelläkään tietoa?
Kommentit (9)
Ei sillä profiililla, jolla olet estänyt, mutta jollain toisella kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Koko profiilia ei enää näy eikä löydy haun kautta.
Todella hyvä mikäli näin on, helpottaa huomattavasti. Yritin googlailla, mutta en oikein yksiselitteisesti onnistunut löytämään sitä miten näyn estetylle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laitoin niin että estä käyttäjä X ja kaikki käyttäjä X:n muut luomat profiilit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä olet jo melko selvillä vesillä. Minulla on myös ollut sellainen, joka tunki liian lähelle kummallisine juttuineen, mutta nyt olen tainnut saada hänet karistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä olet jo melko selvillä vesillä. Minulla on myös ollut sellainen, joka tunki liian lähelle kummallisine juttuineen, mutta nyt olen tainnut saada hänet karistettua.
Todellakin toivon niin. Olen hänen suhteensa yrittänyt vetää nyt mahdollisimman tiukat estot, mitä nyt niistä tajuan. Saa antaa lisävinkkejä jos jollain on. Hänen profiilinsa kun näkyy minulla + haussa, mutta julkaisut 0, seuraajat 0, seurattavat 0 (eli en näe lukumääriä) ja lisäksi poista esto ja lähetä viesti. Mietin että miten minä puolestani näyn hänellä, mutta todella hyvä jos en yhtään mitenkään.
Ap
No mikäs se semmonen esto olisi että estetty sinut löytäisi haulla? Ei oikein palvelisi tarkoitustaan.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs se semmonen esto olisi että estetty sinut löytäisi haulla? Ei oikein palvelisi tarkoitustaan.
No niin luulisi.
Kyllä varsinaisia kiusanhenkiä tuollaiset stalkkerit, aaargh.
Koko profiilia ei enää näy eikä löydy haun kautta.