Lapsella kouluun 4 km ja meille ei autoa. Kuka kuskaa kouluun?
Voi toki kävellä, mutta on tuo 4 km pienelle iso matka. Bussi on ainoa kulkuväline, millä pääsee kouluun.
Taas stressaa yh-äitiä.
Alkaa ärsyttää nämä jatkoivat lakot muutenkin. Miten suomella olisi yhtä äkkiä mahdollisuus maksaa isoa palkkaa?
Kommentit (66)
Jos muka ei voi kävellä, niin voisiko joku lähistöllä asuva ja kuskaava koulukaverin vanhempi ottaa kyytiin?
Hommatkaa auto typerykset. Ei ole valtion tehtävä hyysätä teitä ja kuskata joka paikkaan. Tai menkää taksilla
Yli 3 km koulumatka hoituu koulukyydillä ts taksilla
Minulla matkaa kotiovelta roskakatokselle 5 metriä eikä sähkömopoa käytössä. Kuka kuskaa roskat nyt katokseen?
Kyllä mä sanon, että ahtaajien lakko on aika pelleilyä. Heillä nyt on muutenkin loistavat palkat. Nää tukilakot vasta hulluutta onkin.
Vierailija kirjoitti:
Hommatkaa auto typerykset. Ei ole valtion tehtävä hyysätä teitä ja kuskata joka paikkaan. Tai menkää taksilla
No haloo Urpo. Kautta aikain lapset ovat syrjäseuduilla kulkeneet koulukyydillä joko taksilla tai bussilla. Vanhemmat ovat töissä eivätkä edes ehtisi lapsia kuskaamaan.
Kuski: Mummo, serkku tai kummitäti. Luokkakaverin äiti. Opettaja. Tai loma, etä. Bussi kulkee taas myöhemmin ilmeisesti, mutta koska. Taksi?
Mitä ihmettä taas? Ennen juostiin tai pyöräiltiin noin lyhyet matkat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla matkaa kotiovelta roskakatokselle 5 metriä eikä sähkömopoa käytössä. Kuka kuskaa roskat nyt katokseen?
Jätekuskit ovat lakossa joten jätteet tulee säilöä kotona.
Miksi ihmiset asuvat hevon kuusessa?
minulla oli vuonna 1980 alkaneen kouluni matka tarkalleen 4.7km.aina pyörällä kelissä kuin kelissä.
ei silloin valitettu matkasta vaan oltiin onnellisia että oli polkupyörä.
ei puhettakaan että bussilla.eipä bussia lähellä ollutkaan.
ihmetyttää nykyajan kitinä.
Vierailija kirjoitti:
Kuski: Mummo, serkku tai kummitäti. Luokkakaverin äiti. Opettaja. Tai loma, etä. Bussi kulkee taas myöhemmin ilmeisesti, mutta koska. Taksi?
Miksei pappa, kummisetä tai luokkakaverin isä?
Pyörä talvella 9-vuotiaalle?! Hyvä vitsi. Tuolla on aika liukas keli ha paljon lunta.
Oletteko aika ilkeitä.
Pyörä. Mulla oli ala-asteella sama matka ja moni kaverikin kulki tuon tai pidemmästi 2000-luvulla.