Tise paketin lähettäminen
Mun pitäis lähettä paketti tisen kautta. Sain sieltä 7 numeroisen koodin, mikä pitää kirjoittaa paketin päälle. Yritin viedä sen paketin matkahuollon pakettiautomaattiin, jossa oli myös postnord ja dhl. Automaatissa ei kuitenkaan ollut vaihtoehtona, että olisi voinut tällä 7 numeroisella koodilla lähettää. Vaihtoehtoina lähetykseen oli vain jotain että vähintään 15 numeroinen lähetystunnus tai viivakoodi. Oliko vikana vääränlainen automaatti vai mikä? Osaisko joku auttaa
Kommentit (7)
Ootteko saanu asian hoidettua mulla sama ongelma??
tietääkö kukaan mitä pitäs tehdä kun oon myymässä tisessä ja mietin et miten se lähettämine oikeen toimii niinku pakkettiautomaatista, kun ei ole paikka kunnallani toimipistettä tietääkseni.
Ja siis kun ostin tisest' yhden paidan nii siinä paketissa oli just se 7 numeroinen juttu ja kuitti. et mikä tää kuitti on ja miks siitä ei oo mainittu et joku semmonenkin pitää laittaa. Niin mietin et jos matkahuolllon jostin jutusta sais niinku tulostettua kuitin niin siinä olis joku numero koodi joka kuuluis siihen.
Vie paketti R-kioskille ja sano että tämä on Matkalla-paketti. Saat kuitin ja tavara vaihtaa omistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vie paketti R-kioskille ja sano että tämä on Matkalla-paketti. Saat kuitin ja tavara vaihtaa omistajaa.
tarkoitatko matkahuolto-paketti. ja sitten kun saan kutin mitä sitten tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarkoitatko matkahuolto-paketti. ja sitten kun saan kutin mitä sitten tapahtuu
Se on Matkalla-paketti eli R-kioski toimittaa sen eteenpäin Matkahuollolle. Se tapahtuu että paketti pääsee tilaajalleen.
saitko asian houdettua itellä sama ongelma tällähetkellä?