Kumpi naisvartalo?
A) 168-174 cm 90-60-90 ( reisi n. 50 cm) , rasva % 22-24
B) 168-174 cm 100-70-100 ( reisi n. 60 cm ), rasva % 22-24
Kommentit (14)
ai miksikö? olen heikkona muodokkaisiin
kumpi ottaa poskeen paremmin eikä kysele typeriä.
Vierailija:
onhan tuo A myös muodokas.
A:n vyötärö/lantio -suhde on 0,67. Tuo on juuri sitä muodokkuutta. Tuollaisen suhdeluvun omaava vartalo hivelee miehen silmiä. Itse mitat eivät ole niin tärkeät, mutta suhdeluku on.
mutta mikäs on b:n suhdeluku? Ja mieti sitten mahtuuko tuohon pituuteen noilla mitoilla muutakin kuin luuta ja nahkaa? ap.
on myös ihan hyvä. Hänellä on isommat rinnat ja leveämpi lantio, mutta niin pitää ollakin, koska myös vyötärön mitta on suurempi. Suhdelukujen perusteella A ja B ovat yhtä muodokkaita. Tuokin on kyllä totta, että nainen ei saa olla liian pitkä tai laiha. Marilyn Monroen tratekiset mitat olivat aikoinaan 94/60/92 ja hän oli jotain 167 cm pitkä. Häntä pidetään hyvinkin muodokkaana naisena. Annoin A:lle nuo muutamien senttien erot anteeksi ja totesin, että hän on lähes Marilynin mitoissa.
mahtuu aika paljonkin muuta kuin luuta ja nahkaa. noissa mitoissa olen suunnilleen ja pituutta 163cm.
Taidat olla aivan upean näköinen nainen. Oletko huomannut, että keräät miesten katseita
Vierailija:
mahtuu aika paljonkin muuta kuin luuta ja nahkaa. noissa mitoissa olen suunnilleen ja pituutta 163cm.
Kai siihen mahtuu, kun noin tynkä olet. Esimerkissä nainen olikin hieman pitempi!!! Paljonko painat?
Vierailija:
on myös ihan hyvä. Hänellä on isommat rinnat ja leveämpi lantio, mutta niin pitää ollakin, koska myös vyötärön mitta on suurempi. Suhdelukujen perusteella A ja B ovat yhtä muodokkaita. Tuokin on kyllä totta, että nainen ei saa olla liian pitkä tai laiha. Marilyn Monroen tratekiset mitat olivat aikoinaan 94/60/92 ja hän oli jotain 167 cm pitkä. Häntä pidetään hyvinkin muodokkaana naisena. Annoin A:lle nuo muutamien senttien erot anteeksi ja totesin, että hän on lähes Marilynin mitoissa.
koska silloinhan se olis aika ohkanen. Ap
98-68-98, 165 cm ja 60 kg ja säihkysääret heh hee ja vaaleet hiukset
just sellanen mitä naillä palstoilla jaksetaan mollata. 169cm, 51kg ja mitat 81-65-81. Aika muodoton, siis. Syystä tai toisesta käännän kyllä kovasti katseita missä liikunkin eikä herraseurasta ole puutetta.
naisvartaloa mittanauhan kanssa syynäilee joten eipä nuo sano oikein mitään. Visuaalista ärsykettä kehiin !