Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kummassa saan mieheni lääkäriin.

Vierailija
22.11.2006 |

Pelkään että mun miehellä on masennus tai jotain muuta vastaavaa.

Käytös on muuttunut kiltistä perheenisästä huutavaksi, väsyneeksi ja puhumattomaksi.

Töistä tultuaan käy istumaan sohvalle, nukkuu, huutaa lapsille ja mulle. Ei puhu, vetäytyy omiin oloihinsa. Ei halua lähteä kotonta mihinkään. Ei hoida lapsia, ei auta missään kotiaskareissa. Ennen auttoi, leikki lasten kanssa jne.

Lapsetkaan eivät enää halua jäädä isän kanssa kotiin, jotta pääsisin kauppaan. Ja jos jätän lapset isälle, kotiin tultuani pienimmät ovat samoissa vaipoissa jotka olivat lähtiessäni pinnasängyissä huutamassa. JA jos erehdyn tästä huomauttamaan, mies saa raivokohtauksen ja lukkiutuu työhuoneeseensa oveien taakse:(

Mä alan olla jo ihan loppu tätä. Mä olen itsekkin sairas, ja liikuntakyky on huono ilman vahvoja kipulääkkeitä. Näitä en taaas käytä lasten kanssa touhutessani, eli nykyään kestän kivun koska mies ei ole yhtään lasten kasnsa.

Eilen sitten illalla sanoin, että tälle tuli loppu ja mä varaan miehelle lääkärin. Siitähän sitten raivostui niin, että rupesi tavaroita paiskomaan ja kielsi ehdottomasti minkään lääkäreiden varauksen. Häånellä ei kuulemma ole mikään vialla.

Miten mä saan mieheni menemään sinne lääkäriin, onko jotain pakottavia keinoja olemassa? Pelottaa jo itseänikin olla kotona, ja eritoten lasten puolesta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sata varma asia. Mutta kiitos kuitenkin vaivan näöstä. -ap-

Vierailija
2/2 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmoitat, että jos ei mene (eli ala hoitamaan itseään) alat miettiä muita järjestelyjä......

Itse toimin niin. Olen viimeiset kaksi vuotta katsonut kun mies makaa sohvalla ja mässyttää jäätelöä. Tekee kotitöistä sen mikä pyydetään/käsketään. En jaksanut enää....

Mies kävi lääkärissä. Kaikenlaista fyysistä ongelmaa löytyi ja nämä tietysti vaikuttavat myös psyykkiseen jaksamiseen.

Tsemppiä Sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla