En tiedä mitä ajatella
Olen ihminen joka rakastuu TODELLA nopeasti ihmisiin, mutta myös fiilikset menevät yhtä nopeasti. Olen ollut poikaystäväni kanssa nyt kuukauden yhdessä ja tuntuu että fiilikset vähän olis jo mennyt. Hän hokee että rakastaa minua ja olemme yhdessä loppuelämän tyyppistä ja siinä kohtaa tekisi mieli lyödä jarrut pohjaan.. yleensä tunteet säilyvät ihmisiin, jotka eivät välitä minusta. Ajoittain tunnen kyllä häntä kohtaan seksuaalista vetovoimaa ja olen iloinen että hän on kanssani. Mitä mun pitäisi tehdä?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Käytä järkeäsi. Koska näyttää siltä jotta tunteisiisi ei voi yhtään luottaa.
En tiedä mistä johtuu. Tuntuu koin aivojen sisällä olisi on/off nappula jota joku rämppää edes takaisin
Sitä vartenhan seurustelu on, että ennen isompia sitoumuksia voi kuunnella itseään ja tunteitaan ja katsoa, miltä se yhdessä oleminen alkaa pidemmän päälle tuntua. Nyt on hyvä hetki lyödä jarrut pohjaan, jos jokin haraa vastaan
Ongelmia päästää joku lähelleen. Sitoutumiskammo.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmia päästää joku lähelleen. Sitoutumiskammo.
No voi olla sekin. Miten päästä siitä eroon?
Vierailija kirjoitti:
Sitä vartenhan seurustelu on, että ennen isompia sitoumuksia voi kuunnella itseään ja tunteitaan ja katsoa, miltä se yhdessä oleminen alkaa pidemmän päälle tuntua. Nyt on hyvä hetki lyödä jarrut pohjaan, jos jokin haraa vastaan
Nokun mikään poikaystävässä ei mättää. Tuntuu vain oudolle kun toisenä päivänä hän on todella rakas ja toisena ei ole mitään tunteita häntä kohtaan
Tiesitkö että yleensä bpd kärsivät ihmiset ja adhd ihmiset rakastuvat hillittömästi ja yhtä nopeasti menettävät tunteensa, koska ovat impulsiivisia.
Kuinka usein tapaatte? Joka päivä?
Kun me alussa nähtiin joka päivä; sit mun oli pakko sanoa, et jos ei ihan joka päivä, vaikka joka toinen? Se meni siihen, et molemmat mietti sillävälin omia tunteitaan ja sit kun nähtiin - voi sitä jälleennäkemisen iloa! (molemmat mietti, et mitähän Hän just sillävälin tekee, molemmat tunnustettiin se)
Niin se suhde alkoi. ... Ei se suhde sitten kumminkaan kestänyt; meni 2 vuotta.
(eli ei ehkä hyvä neuvo, mut jos ois jokapäivä nähty, niin se ois palanut heti loppuun)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein tapaatte? Joka päivä?
Kun me alussa nähtiin joka päivä; sit mun oli pakko sanoa, et jos ei ihan joka päivä, vaikka joka toinen? Se meni siihen, et molemmat mietti sillävälin omia tunteitaan ja sit kun nähtiin - voi sitä jälleennäkemisen iloa! (molemmat mietti, et mitähän Hän just sillävälin tekee, molemmat tunnustettiin se)
Niin se suhde alkoi. ... Ei se suhde sitten kumminkaan kestänyt; meni 2 vuotta.
(eli ei ehkä hyvä neuvo, mut jos ois jokapäivä nähty, niin se ois palanut heti loppuun)
No ei nyt ihan joka päivä sentään
Ehkä joka toinen kolmas mutta päivittäin jutellaan ja viestitellään
Käytä järkeäsi. Koska näyttää siltä jotta tunteisiisi ei voi yhtään luottaa.