Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan kissa purrut?

Vierailija
25.02.2023 |

Siis kunnolla.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, meidän perheen oma kissa kun olin 16. Kissa oli todella isokokoinen ja jouduin potkaisemaan sitä että päästi irti. Tuli tikkejä.

Ei vaikuttanut minun tai kissan suhteeseen mitenkään, lopetettiin sairauden takia kun olin 24. Olin ainoa jota koskaan puri muuten kuin leikin yhteydessä.

Vierailija
22/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purtu!

Ap on ääliö!

"Onko sinua koskaan kissa purtu?"

Ehhh... sieluun sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Ei haittaa. Pysynpähän virkeänä. 🐈😺💚

Vierailija
24/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lapsena puri jalat täyteen reikiä. En ihme kyllä saanut niistä mitään verenmyrkytystä tai muutenkaan ei tulehtunut

Vierailija
25/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä ei koskaan kunnolla. Olen tehnyt kauan eläinsuojelutyötä kissojen parissa ja sen myötä ottanut kiinni, hoitanut, lääkinnyt, pessyt jne. välillä todellakin villejä ja arkoja kissoja, jotka ovat olleet hyvin puolustuskannalla. Tuuria saa kiittää, ettei koskaan ole käynyt kovin pahasti.

Vierailija
26/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaikka olen koko elämäni ollut kissojen kanssa tekemisissä. 

Jo lapsena opin sen että vaikka kissa tarjoaisi mahaa rapsutettavaksi, sitä ei kannata mennä tekemään :D 

Omista kissoista yksikään ei ole ollut aggressiivinen. Johtuu siitä että niitä on kunnioitettu sellaisina kuin ne ovat, eikä ole riivitty, nostettu, kannettu, puristeltu, vedetty, halattu, vastoin heidän tahtoaan. 

Vierailija
27/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten tapahtunut: olin kissan kanssa kuistilla nautiskelemassa kevääntuoksuisesta ulkoilmasta, kissaa silittäessäni näin sen hännän alla jotakin joka näytti sisäloiselta. Minulla ei ollut silmälaseja, joten oli hyvin hankala nähdä, yritin kääntää kissaa niin että saisin asiasta selvän. Kissa rupesi rimpuilemaan otteestani ja seurasi lyhyt taisteluepisodi, kun yritin pidellä pakoon pyrkivää jänteikästä eläintä hetken aloillaan. Se aiheutti itselleen kipua kiskonnallaan, jolloin se sähisi, mourusi äkäisesti ja puri summittaisesti kohti käsiäni, osui hihaan ja vähän myös hanskoihini, jotka onneksi olin jättänyt käteeni.

Pakko se oli päästää menemään ja vähän aikaa olin epätietoinen että oliko se loukannut itsensä, ainakin mieli oli pahoittunut pahemman kerran. Saman päivän aikana kaikeksi onneksi sain nähdä että se oli kunnossa ja unohtanut koko jutun. 

Kissa on tosi vaikea käsiteltävä, juuri tilanteissa joissa yrittää selvittää sen kuntoa. Ei  anna tutkia, on epäileväinen heti jostain erityisestä käsien otteesta, ja kun huomaa että yritetään pitää aloillaan, niin sitten vasta yrittääkin ottaa hatkat. 

Vierailija
28/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja koira, hevonen ja käärme. Ampiaiset ja hyttyset ovat pistelleet ja ahne sorsa nokkaisi kun syöttelin kuivaa leipää. Olen eläinten suosiossa.

Vierailija
29/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä meillä on kiltit rotukissat. Lääkitys on helppoa. Kokemusta kun muusta on ja päätin että lääkärireissut ja lääkitys on sujuttuva.

Vierailija
30/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Astuin kerran vahingossa koko painollani (45kg) kissan hännän päälle, ja se puri minua sääreen oikein kunnolla. Olisin minäkin varmaan toiminut samalla tavalla, jos olisin ollut sen kissan tilanteessa. No, sain kissan lepyteltyä, sille ei tullut vammoja ja kai se paha makukin häipyi, kun oli kuitenkin senkin jälkeen mun kaverini. Ja ne hampaanjäljetkin parani.

Vierailija
31/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on puolvuotta sitten säikähti vierasta koiraa joka tuli kylään ja meni perässä parvekkeelle,minä perässä pelastaan ettei kissa tipu tai verkon läpi naapurin  parvekkeelle.OTTI kiinni peukalon ison sormen väliin minä kannoin wessaan itkin veri lensi totta ja vesihanan alle ennen kuin irrotti .Lääkäriin heti ,hermovaurio, antibiootti oli onneks tenus piikki voimassa .Vieläkin puistattaa.Koira oli tottunut kissoihin ja omakin koiraan mutta vieras on vieras.

Vierailija
32/32 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä meillä on kiltit rotukissat. Lääkitys on helppoa. Kokemusta kun muusta on ja päätin että lääkärireissut ja lääkitys on sujuttuva.

Mulla on Maine coon joka on kiltti rotu, mutta kissa on purrut minua kerran kunnolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi