Olen yli tunnin miettinyt miten saan imurin pölypussin vaihdettua
Kommentit (67)
Se imurin ylikuumenemissuojan nollaantuminen saattaa kestää muutaman kymmenenkin minuuttia. Puolen tunnin päästä pitäisi kyllä rueta jo lähtemään uudelleen käyntiin.
Pölypussi on viimeistään silloin vaihdettava uuteen jos se ylikuumenemissuoja laukeaa.
Kaikki tämä kyllä varmasti lukee myös imurien käyttöohjeissa, eikö niitä kukaan lue?!
Oli vaikeaa enkä muista miten se meni.
Vierailija kirjoitti:
Se imurin ylikuumenemissuojan nollaantuminen saattaa kestää muutaman kymmenenkin minuuttia. Puolen tunnin päästä pitäisi kyllä rueta jo lähtemään uudelleen käyntiin.
Pölypussi on viimeistään silloin vaihdettava uuteen jos se ylikuumenemissuoja laukeaa.
Kaikki tämä kyllä varmasti lukee myös imurien käyttöohjeissa, eikö niitä kukaan lue?!
Vaikea lukea ohjetta kun ostettiin imuri käytettynä ja ohjetta ei ollut mukana. Kerran olin ostanut imurin uutena ja silloin siitä hajosi heti yksi osa niin päätin etten toiste osta mitään kallista ja uutta hienoa imuria :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea lukea ohjetta kun ostettiin imuri käytettynä ja ohjetta ei ollut mukana. Kerran olin ostanut imurin uutena ja silloin siitä hajosi heti yksi osa niin päätin etten toiste osta mitään kallista ja uutta hienoa imuria :D
No HÖH! Uudessa imurissa on takuu jonka nojalla olisit saanut sen korjautettua tai vaihdettua uuteen!
Voisitko pyytää jotain miestä apuun?
Voimaantunut nainen ei miestä tarvitse, ei vaikka imurin kanssa menee tunteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No HÖH! Uudessa imurissa on takuu jonka nojalla olisit saanut sen korjautettua tai vaihdettua uuteen!
Olisin saanut vaihdettua uuteen, mutta lähdin silloin pitkäksi aikaa ulkomaille joten heitin imurin roskiin ja unohdin koko jutun.
Osta uusi imuri, jossa on tyhjä pussi valmiiksi paikoillaan
Asetat uuden pussin vanhan tilalle. Olipa vaikeaa. Ootte te miehet taas avuttomia.
En usko, että ap on edes nainen.
Pölypussin vaihtaminen on kuin lampun vaihtaminen; ei siinä ole kovin montaa tapaa laittaa. Vain yksi.
Tietysti jos ei osaa vaihtaa lamppua, niin haasteita on.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että ap on edes nainen.
Pölypussin vaihtaminen on kuin lampun vaihtaminen; ei siinä ole kovin montaa tapaa laittaa. Vain yksi.
Tietysti jos ei osaa vaihtaa lamppua, niin haasteita on.
Hauskaa että luulette apta mieheksi. Eikö nainen voi olla yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi hankkia kunnon mies. Miten vaikeaa se voi olla.
Myydäänkö Prismassa hyviä miehiä?
En ole huomannut että imurin pussi pitäisi vaihtaa peniksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se sinne voi kovin monella tapaa mennä. Herrajumala sentään..
Paitsi jos se pussi on väärän mallinen, se ei mene sinne mitenkään päin. Joten siinä seuraava mysteeri Apn selvitettäväksi, onko pussi oikean vai väärän mallinen...
Mulla oli joskus tää ongelma. Sama imuri oli ollut meillä pitkään, eikä pölypussin vaihdossa ollut ollut ongelmia. En edes ollut ajatellut, miten sen teen. Sitten olin taas vaihtamassa pussia. Kaapista löytyvät pussit näyttivät pahvisilta halpisversioilta. Koska meillä on vain yksi pussi-imuri, kuvittelin niiden kuitenkin mahtuvan imuriin, vaikka näyttivät erilaisilta, kuin pois otettu pussi. Lopulta tuijotettiin konetta ja pusseja kolmen ihmisen voimin, eikä ymmärretty, miten sen pussiin koneeseen saisi, kunnes toinen teineistä tajusi, että pusseissa lukee joku toinen imurimerkki, kuin meidän kone. Eli ei niitä sinne mitenkään saanutkaan. Olivat joitain 20 v sitten käytössä olleen koneen pusseja.
Minä pesin aamulla pyykin ja vein röntöt ulos kuivumaan. Mikä tässä on ihmeellistäkö? Se että kun tarpeeksi harvoin käynnistää pyykkikoneen niin se alkaa tuntua joltakin erikoiselta tapahtumalta, joka sisältää kaiken maailman riskit. Hyvin meni, auringossa pyykit raikastumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso miten vanha on ja laita samalla tavalla. Tai sitten kokeilemalla, ei siinäkään ole kuin kaksi loogista vaihtoehtoa.
Unohdin jo miten vanha oli ja sekin oli väärin laitettu.
Mistä tiedät, että se vanha oli väärin laitettu, jos et tiedä, miten se oikein laitetaan?
Älä sinä mollaa kaikkia sinkkunaisia, jos itse olet yksinkertainen. Kyllähän normaaliälyllä varustettu ihminen pystyy päättelemään, miten se pussi sinne laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso miten vanha on ja laita samalla tavalla. Tai sitten kokeilemalla, ei siinäkään ole kuin kaksi loogista vaihtoehtoa.
Unohdin jo miten vanha oli ja sekin oli väärin laitettu.
Mistä tiedät, että se vanha oli väärin laitettu, jos et tiedä, miten se oikein laitetaan?
Älä sinä mollaa kaikkia sinkkunaisia, jos itse olet yksinkertainen. Kyllähän normaaliälyllä varustettu ihminen pystyy päättelemään, miten se pussi sinne laitetaan.
Koska pölyt eivät olleet pussin sisällä vaan sen ulkopuolella. Enkä ole puhunut muista sinkkunaisista.
Mulla meni aamupäivä miettiessä kuinka saan polkupyörän renkaaseen ilmaa 😅