Työpaikallamme on n. 30-vuotias harjoittelija
Hän on todella ystävällinen, on asiakkaille kohtelias ja asukkaat häntä ovat kehuneet. Hän on vain todella ujo, varovainen introvertti. Olen hänen vara-ohjaaja ja mietin kuinka hän tulee alan työelämässä pärjäämään.. Täytyykö ottaa puheeksi? Opiskelee lähihoitajaksi.
Kommentit (10)
Ei kaikkien hoitajien tarvitse olla puheliaita. Itsekin sanoit, että asiakkaat tykkäävät hänestä. Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan hoitoalalle ja hän ei varmasti kaipaa mitään painostusta sinun taholtasi olla toisenlainen kuin on.
Oletko tosissasi? Hyvin minäkin olen pärjännyt, kun kokemuksen myötä tullut varmuutta. Siitä ujoudesta ja varovaisuudesta oppii kyllä ajan kanssa eroon ellei alun kriittisillä hetkillä tule just jotain ääliötä ohjaajaa vastaan joka lyttää ja kritisoi ujoa siitä että hän on ujo.
T. sh
Ilmeisesti hän on hoitanut työnsä hyvin, jos asiakkaat häntä kehuvat. Silloinhan hän vaikuttaa pärjäävän hyvin.
Anna olla. Mä olin todella ujo ja hiljainen 18 v. ja edelleen 30 v. oli hiljainen ja paremmin pärjäsin hiljaisena työelämässä kuin ny 5-kymppisenä hölösuuna. Kun voikin kääntää jotain viisaria, oli paljon helpompaa antaa muiden puhua ja olla itse se hiljainen kuuntelija.
Onkohan tuo minä vuosia sitten? Kysy miltä tuntuu ja miten jaksaa. Saako riittävästi lepoa ja aikaa palautumiseen? Onko joku juttu hankala tai epäselvä? Tarvitseeko tukea tai muuta pärjäämiseen? Hän ei välttämättä ole ujo, vaan voi myös piilotella erityispiirteitä.
Työstä ja asukkaiden hyvinvoinnista paskat nakkaava juoruileva ja räväkkä röökimuija sen olla pitää.
Vierailija kirjoitti:
Työstä ja asukkaiden hyvinvoinnista paskat nakkaava juoruileva ja räväkkä röökimuija sen olla pitää.
🤣 Jep, niitähän ei alalla ole tosiaan tarpeeksi. Plussaa on myös jos varastelee vähän rauhoittavia ja opiaatteja
Ei täydy ottaa puheeksi. Arvioinnissa kannattaa mainita nuo kehut mitä sanoit niin saa itsevarmuutta
Kehu häntä ammatillisesti. Se antaa itsevarmuutta. Jostain ole reippaampi -motkotuksesta tulee vain takapakkia. Eivät ujot luonteelleen mitään voi.