"Olen hyvin vaatimaton luonne" - mitä ajattelet tästä?
Millainen ihminen mielestäsi sanoo: "Olen hyvin vaatimaton luonne"?
Kommentit (12)
No minä voisin sanoa. Tarkoittaa etten halua olla huomion keskipisteenä, en kaipaa huomioimisia, en tarvitse elämälleni hienoja ulkoisia puitteita.
Ajattelen että jos väite on totta, tuossa on sellainen ihminen josta minä pidän.
Ärsyttävä. Samoin kuin kaikki jotka sanoo että "Ajattelen aina muita enkä koskaan itseäni." Monet kuvittelee sen olevan jotenkin vaatimatonta korostaa kuinka pistää muut aina etusijalle, mutta se on kyllä pelkkää itsekehua ja tekovaatimattomuutta. Huomatkaa minut kun olen näin hyvä ihminen.
Sellainen joka on tummanvärinen ainakin hiuksistaan a silmistään, leveä peräsin, tykkää joko jostain lällynlää-romanttisista komedioista tai sitten lastenohjelmista tai molemmista eikä osaa suunnitella lentokoneita tai edes tunnista itseään peilistä vaan haastaa kuvajaiselleenkin riitaa.
“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.”
Vaatimattomalla ei ole mitään tarvetta julistaa olevansa vaatimaton.
Vierailija kirjoitti:
“Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.”
Free minds can discuss anything.
Vierailija kirjoitti:
Greatest minds shut up.
Epäilyttävä. Miksi kukaan sanoisi noin?
Passiivisaggressiivinen, tekopyhä, luultavasti vihaa ihmisiä ja elämää ylipäätään