Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun työkaveria vaivaa?

Vierailija
24.02.2023 |

On aina tosi nyrpeän näköinen ja töykeä MINULLE, muille hymyileväinen ja mukava. Kun olin ensimmäistä päivää töissä ja hän perehdytti minua, tein yhtä työtehtävää ja hän sanoi anna mä teen tän nyt kun sulla kestää. Musta aika töykeetä sanoa ihmiselle joka on ekaa päivää töissä

Aina suoraan sanottuna v*tuttaa kun nään sen naaman töissä (oon nollasoppari joten teen noin yhden vuoron/vko mutta silti). Oon siis kaupassa duunissa hyllyttämässä enkä työskentele hänen kanssaan juurikaan enää, mutta huomiseksi on merkitty hänen kanssaan kahdestaan aamuvuoro

Mulla on hirveesti univelkaa eli oon tosi tosi väsyny.. kertokaa vinkkejä miten selviin huomisesta tän ihanaisen työkaverin kanssa?:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tilanne, mutta unohda tuollainen rasite työn ulkopuolella ja nauti työaikana siitä, että sinulla on muu elämä työpaikan ulkopuolella.

Vierailija
2/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksi ainoa työvuoro viikossa voi aiheuttaa valtavan univelan ja väsymyksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yksi ainoa työvuoro viikossa voi aiheuttaa valtavan univelan ja väsymyksen?

Unohdin siis mainita, että oon nollasopparilla koska käyn lukion tokaa vuotta duunin ohella. Henk. kohtaisista syistä en saa juurikaan öisin nukuttua niin univelkaa kertynyt

Ap

Vierailija
4/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on persumuija varo sitä

Vierailija
5/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko kenties siihen ihmisryhmään, jolla on aina sukset ristissä jonkun kanssa?

Vierailija
6/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat hyllyttämisen toisesta päästä kauppaa ja sovitte kohtaavanne keskellä.

Vierailija
7/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulutko kenties siihen ihmisryhmään, jolla on aina sukset ristissä jonkun kanssa?

En oikeestaan

Kaikkien muiden työkavereiden kanssa tuun hyvin juttuun ja jutellaan niitä näitä eikä pelkästään jutella töistä

Ap

Vierailija
8/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä hyllyttäessä tehdä töitä toisen kanssa, vaan omassa hyllyvälissä. Aamulla tervehdit kohteliaasti, kuten kaikkia työkavereita ja teet omat työsi ja sillä se. Kannattaa vaan antaa olla, eikä miettiä häntä sen kummemmin, kaikista ei voi aina pitää, mutta työelämässä pitää oppia sietämään kaikenlaista sakkia ja olemaan kohtelias kaikesta huolimatta.

Vierailija
9/9 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nukkuu johonkin varaston nurkkkaan ettei kukaan huomaa. Parsa kainaloon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi