Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ostaa esim kalsareita ja sukkia joululahjaksi?

Vierailija
22.11.2006 |

lapsille siis. Jotenkin mielestäni se on turhaa, niitähän ostetaan kuitenkin kun tarvetta ja olen varma että lapsikaan ei niin välitä tämmöisestä paketista. Eihän me paketoida ruokaakaan vaikka sitä tarvitaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkuveli oli ihana ja halus joululahjaksi vaan uudet rukkaset... Varmasti olis keksinyt parempaakin, mutta ei halunnu olla keltään mitään vailla. Ikää 7 vuotta. Aina on ollu kyllä onnellinen kun on saanut jotain kivoja leluja yms. mutta tyytyy kyllä ihan kaikkeen ja haluaakin käytännöllisiä lahjoja. Toivottavasti pysyy ikänsnä yhtä fiksuna.

Vierailija
2/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on ihan siitä, mihin lapset on totutettu. Aika iso säästö vuosittain, jos suurimman osan vaatteita saa lahjaksi. Meillä tehdään niin, että kimpassa ostetaan joku isompi lelu (esim. kummipojalle 99e legolinna) ja sitten muut lahjat vaatetta. Ei ole lapset valittaneet. Saavat yhden mieluisan ison lahjan ja monta mieluisaa, käytännöllistä pikkupakettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavaa joka joulu saada sama paketti: presidenttikahvia, kauraryynejä ja vehnäjauhoja. Joskus mukana rusinoita ja pähkinöitä, joskus karkkia. Mummi aloitti perinteen, äiti jatkaa. Myös minä aion joskus sitä jatkaa eteenpäin.

Vierailija
4/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ruokapaketti. Aion varastaa idean hävyttömästi ja käyttää jo tänä jouluna.

Vielä aiheesta muuta:

Nykyajan lapset on saaneet niin paljon lahjoja ja kalliita semmosia, ettei tavallisella työläisellä ole vara edes niitä ostaa. Mulla on sellainen kummityttö, joka ihan suoraan sano mulle että onpa halpa lahja tai jos vie rahaa niin kuulee ettei tällä saa mitään ja yleensä vien synttäreille 10 vuotiaalle 20 euroa. Varmasti saa! Vanhemmat on siinä perheessä opettanu lapset tuohon malliin, että rahalla saa ja sitähän riittää. Eivät vaan ymmärrä ettei kaikilla ole samanlaisia rahoja kun heideän vanhemmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän